Форд ескорт 1.6 16V
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 16 ное 2014, 13:51
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Форд ескорт 1.6 16V
Здравей те колеги , баща ми има Форд ескорт комби 1.6 16V 94г. рядко го карам но последния път като се качих забелязах че двигателя работи до 3000 оборота след тях едвам едвам вдига оборотите , но не набира . Смених ме му дебитомера защото казаха че може той да прави проблема , но явно не е от него . Въпроса ми е защо не опира до критиките и от какво може да е проблема ? Благодаря предварително . 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 16V
Газ?Бензин?
Може да са хиляда неща.
Как работи колата до 3000 об,прекъсва ли,плавно ли ги дига.
Може да са хиляда неща.
Как работи колата до 3000 об,прекъсва ли,плавно ли ги дига.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 16 ное 2014, 13:51
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 16V
Форд-а е бензин не прекъсва , вдига ги нормално до 3000 оборота , но след тях започва да бучи все едно ще избухне двигателя и нищо нестава нито набира нито върви все едно е със 3000 оборота вместо със 7000 . Де има една дума 4000 оборота ги няма...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 16V
А как бучи, като 3000 или като 7000 оборота?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 16 ное 2014, 13:51
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 16V
Бучи като 7000 оборота а всъщност е на 3000
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 16V
Такааааа.... Може да има проблем в километражното тъбло или по скоро в оборотомера.
Така за проба правиш следното палиш колата изчакваш 10-15 мин да позагрее,че иначе може да помеляш мотора отваряш предния капак и ръчно подаваш газ от дроселната клапа за около 3-4 секунди...За целта трябва да се чуе страшно бръмчене и прекъсване във критичните обороти(удря прекъсвач),ако направи това нещо значи имаш проблем в оборотомера тоест показва до 3000 3-и нещо и забива,а реално двигатела се форсира,ако не търси някъде разхлабен вакуум по инжекциона.
Поздрави
EDIT:Абе като чета по диагоналната система и пиша едни....но нищо де пробвай това където съм написал по нагоре,но да попитам аз пак нещо.След като не се форсира двигателя направило ли ти е впечатление дали имаш същите добри спирачки или положението се е влошило леко.
Прегледай си маркучето от сервото до 4-ти цилиндър да не е нацепено и да смуче въздух.
На мен спецялно ми прилича на такъв проблем не на токов.Или другия варянт е бензиновата помпа и прилежащите филтри да са задръатени ама....кой знае...
Така за проба правиш следното палиш колата изчакваш 10-15 мин да позагрее,че иначе може да помеляш мотора отваряш предния капак и ръчно подаваш газ от дроселната клапа за около 3-4 секунди...За целта трябва да се чуе страшно бръмчене и прекъсване във критичните обороти(удря прекъсвач),ако направи това нещо значи имаш проблем в оборотомера тоест показва до 3000 3-и нещо и забива,а реално двигатела се форсира,ако не търси някъде разхлабен вакуум по инжекциона.
Поздрави
EDIT:Абе като чета по диагоналната система и пиша едни....но нищо де пробвай това където съм написал по нагоре,но да попитам аз пак нещо.След като не се форсира двигателя направило ли ти е впечатление дали имаш същите добри спирачки или положението се е влошило леко.
Прегледай си маркучето от сервото до 4-ти цилиндър да не е нацепено и да смуче въздух.
На мен спецялно ми прилича на такъв проблем не на токов.Или другия варянт е бензиновата помпа и прилежащите филтри да са задръатени ама....кой знае...
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 16V
Лятото смених на една мазда 323 с вдигащите се фарове бензиновия филтър, приятеля ми от както е взел колата към 4 години не го е сменял с от 2 години кара само на газ и изключително рядко сипва бензин. Един ден реши да покара на бензин и не може да вдигне повече от 2 000 оборота. Филтъра беше оригиналния, незнаино колко километра .
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 16V
Замерете налягането на бензина - може да е помпа, филтър и разни други неща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта