обороти
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 дек 2014, 16:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 1993g. DOHC
- Status: Извън линия
обороти
Добър вечер колеги ! Побърках се проблем след проблем снощи докато си карам с 100 и заби предницата а преди това неможа да запали бързо и си помислих,защото е студено и така.Отдалечих се на 10 км от нас и угасна,бутнах я с един на скорост запали но не държи обороти ток ли няма незнам пробвам да форсирам но нестава едва качва до 1500 оборота и буботи тругнахме да се връщаме на 2 ра скрост,но пак придърпваше даже оборотите на 0 си бяха а вървеше с 20 после я бутахме 5 км и тоя ме заеба минаха едни авери бутнаха ме и карах до 3та с 80км,оставих я на място работи си но незнам как да обесня не е от акумулатора.Миналия ден сменях стартер 1вия ден въртеше но ми изгаснаха лампите за акумулатора и помпата или маслото какво беше и си помислих че е някои бушон.На 2рия ден пак тръгна да зацикля все по бавно завърташе и така докато не спря цялата кола.Голям трошляк от половин година отделям винаги по 50 % от заплатата и повече и все нови проблеми и все си казвам още малко и ще стане чук без проблеми,а аз повече я бутам отколкото я карам.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: обороти
По принцип такива магарии може да прави датчика на коляновия вал.
Обаче като цяло имаш проблем с токовете. Ескорта ти е 93та, а от тези години са пословични с проблемите си по бушонното табло - слаби контакти, прегарят писти и т.н.
Нямам представа от всички ремонти, за които споменяваш дали нещо е правено в тази насока, но по принцип здраво табло и ревизия на инсталацията - буксите по него и около двигателя като цяло, не по купето - може да решат доста голяма част от проблемите.
Обаче като цяло имаш проблем с токовете. Ескорта ти е 93та, а от тези години са пословични с проблемите си по бушонното табло - слаби контакти, прегарят писти и т.н.
Нямам представа от всички ремонти, за които споменяваш дали нещо е правено в тази насока, но по принцип здраво табло и ревизия на инсталацията - буксите по него и около двигателя като цяло, не по купето - може да решат доста голяма част от проблемите.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта