Странно поведение Форд Фокус 1,8 TDCI
Публикувано: 25 дек 2014, 19:54
Здрвейте, имам проблем с фокус 1,8 TDCI 100 к.с. при температути под 5гр., а именно:
1. Колата пали от втория път или от първи с повечко въртене и изпушва малко черен дим
2. Първите 2 км. са спускане, ако я оставя на неутрална скорост като вдигне 30км/ч оборотите почват да играят
от 800 до 1200 няколко пъти и колата угасва. След стартиране проблема изчезва
3. Ако спускам на скорост ~ 1км. и натисна съединителя пак загасва. След стартиране проблема изчезва
4, Запалена и оставена да работи на място няма проблем
На диагностика няма грешки ползвам FоCOM, единствено ми направи впечатление при "живите" данни
темп. на горивото в рейла -37гр. и дава инфо само на два инжектора един път на 1 и3 друг път на 2 и4.
Днес проверих подгревните свещи и са наред. ЕГР е чистен преди година. Колата си има динамика и нормален разход.
На място има леки вибрации които усещам на волана.
Явно някой датчик се бъзика, ако някой има идея каква е болежката да помага.
1. Колата пали от втория път или от първи с повечко въртене и изпушва малко черен дим
2. Първите 2 км. са спускане, ако я оставя на неутрална скорост като вдигне 30км/ч оборотите почват да играят
от 800 до 1200 няколко пъти и колата угасва. След стартиране проблема изчезва
3. Ако спускам на скорост ~ 1км. и натисна съединителя пак загасва. След стартиране проблема изчезва
4, Запалена и оставена да работи на място няма проблем
На диагностика няма грешки ползвам FоCOM, единствено ми направи впечатление при "живите" данни
темп. на горивото в рейла -37гр. и дава инфо само на два инжектора един път на 1 и3 друг път на 2 и4.
Днес проверих подгревните свещи и са наред. ЕГР е чистен преди година. Колата си има динамика и нормален разход.
На място има леки вибрации които усещам на волана.
Явно някой датчик се бъзика, ако някой има идея каква е болежката да помага.