Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 яну 2015, 12:26
- Модел на автомобила: Фиеста 1.4 карбуратор
- Status: Извън линия
Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
Но ако някой има запазен карбуратор с това... на което не знам името смукач ли е, биметална пластина ли е... да пише
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
От сайта дето си изровил тая снимка има карб за ескорт 91-95 1,6 90к.с. виж го дали ще ти свърши работа.
Но едва ли някой знае в какво състояние е...
Но едва ли някой знае в какво състояние е...
Дано.brakma86 написа:Да това, ясно но ми трябва об ргадената джаджа само дето отваря клапата все ще я има някой във форума
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 яну 2015, 12:26
- Модел на автомобила: Фиеста 1.4 карбуратор
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
Да това, ясно но ми трябва об ргадената джаджа само дето отваря клапата все ще я има някой във форума
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
аз имам някъде, да потърся ли ? Защо търсиш корпуса и биметалната пружина.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 яну 2015, 12:26
- Модел на автомобила: Фиеста 1.4 карбуратор
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
Виж колека моляте... нещо се ебе явно пружината е заминала и не отваря като хората
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
Ако искаш първо опиши какво се случва
Нямаш смукач на студена кола ли ? Ниски са оборотите ли? Този смукач има центровка, разхлабват се болтчетата които са 3 на брой и се завърта корпуса в който е биметалната пружина, гледаш в коя посока (по часовниковата стрелка или обратно) Има белези на корпуса на биметалната пружина и корпуса който е самият карбуратор.

Нямаш смукач на студена кола ли ? Ниски са оборотите ли? Този смукач има центровка, разхлабват се болтчетата които са 3 на брой и се завърта корпуса в който е биметалната пружина, гледаш в коя посока (по часовниковата стрелка или обратно) Има белези на корпуса на биметалната пружина и корпуса който е самият карбуратор.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 яну 2015, 12:26
- Модел на автомобила: Фиеста 1.4 карбуратор
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
Когато е студената колата клапата е затворена, и не пали предия да отворя леко на ръка....
И сега съм я направил с едно телче, да НЕ се затваря напъло.
Другия проблем е, че ако не я карам 1-2 дни се налага голямо въртене докато покачи бензин пак. не зная къде отива този които е в карбуратора..... преди не го правеше, да не би от телчето, че стои постоянно отворена леко клапата да се изпарява ?
И сега съм я направил с едно телче, да НЕ се затваря напъло.
Другия проблем е, че ако не я карам 1-2 дни се налага голямо въртене докато покачи бензин пак. не зная къде отива този които е в карбуратора..... преди не го правеше, да не би от телчето, че стои постоянно отворена леко клапата да се изпарява ?
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
Значи ако махнеш телчето, незнам къде го сложил и как, но ако го засмуче двигателя ще си търсиш друг !
Може просто да разхлабиш болтчетата дето ти споменах и да завъртиш тялото на биметалната пружина, но трябва да погленеш на къде защото пружината е закачена на едно лостче което от другата си страна пък има стъпалца , и когато пружината се завърти от студената температура завърта и стъпалцата, така че лостовата система да се опира на възможно най-високото стъпало и така ти заваря клапата отгоре дето е за смукаче, а отваря дросела за да пръска повече бензин ( натиска повече обогатителя или там каквото беше ускорителната помпа)
Трябва вещ човек да ти я погледне, явно прекалено много ти се затваря клапата за въздуха и може би не достига достатъчно въздух и се дави колата.
Нямаш проблем според мен със смукача, с тази част която търсиш. Другото нещо е като махнеш филтърната кутия, открехваш клапата дето е отгоре за въздуха(смукача) , без да пипаш жилото за газ, дросела, чак след това като имаш видимост поглеждаш в първа камера и натискаш лостчето на което е закачено жилото за газта ( сеедно подаваш газ с педала от вътре) тогава трябва да видиш дали впръсква бензин.
Може просто да разхлабиш болтчетата дето ти споменах и да завъртиш тялото на биметалната пружина, но трябва да погленеш на къде защото пружината е закачена на едно лостче което от другата си страна пък има стъпалца , и когато пружината се завърти от студената температура завърта и стъпалцата, така че лостовата система да се опира на възможно най-високото стъпало и така ти заваря клапата отгоре дето е за смукаче, а отваря дросела за да пръска повече бензин ( натиска повече обогатителя или там каквото беше ускорителната помпа)
Трябва вещ човек да ти я погледне, явно прекалено много ти се затваря клапата за въздуха и може би не достига достатъчно въздух и се дави колата.
Нямаш проблем според мен със смукача, с тази част която търсиш. Другото нещо е като махнеш филтърната кутия, открехваш клапата дето е отгоре за въздуха(смукача) , без да пипаш жилото за газ, дросела, чак след това като имаш видимост поглеждаш в първа камера и натискаш лостчето на което е закачено жилото за газта ( сеедно подаваш газ с педала от вътре) тогава трябва да видиш дали впръсква бензин.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.4 карбуратор въпрос
Не е от това, скъсана е мембранката, която го отваря. На снимката е зад смукача, чертата с която си заградил смукача, минава през нея.
Втория проблем се дължи на просмукано платно на бензиновата помпа, скоро ще започне да вкарва Бензин в картера.
Втория проблем се дължи на просмукано платно на бензиновата помпа, скоро ще започне да вкарва Бензин в картера.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта