Подкачваща помпа на Модео 1,8 тд
Публикувано: 21 яну 2015, 19:41
Искам да споделя една идея за отстраняване на проблема със неработеща подкачваща помпа.
Днес за пореден път отварям такава и се натъквам отново на много боклуци по клапаните на помпата които не позволяват тя да работи нормално.Клапаните пък от своя страна не позволяват да се върне горивото обратно в резервоара,а когато се замърсят все едно ги няма.
Моето заключение е следното: инжинер "Ханс" направил изделието така че клапаните на помпата се намират преди горивния филтър.Т.с. ако има някави боклуци в нафтата първо минават през помпата(клапаните и) и чак тогава се филтрира за да постъпи към ГНП-то.
Идеята ми е следната и е напъно осъществима.Когато човек реши да си смени клапаните на помпата трябва да направи следното:
Да си купи рем комплекта,след като разглоби помпата да я почисти добре от боклуци и ръжда които са вътре,да размени мястото на клапаните(тук мога да дам и повече обаснения на ентусиастите) да я сглоби и след което да смени местата на входящо и изходящо гориво.Готово!
Сега вече помпата пак ще работи но горивото първо ще минава през филтъра а после през помпата и тъй като няма да има боклуци клапаните ще станат работоспособни
за много дълго време.
Поздрави!
Днес за пореден път отварям такава и се натъквам отново на много боклуци по клапаните на помпата които не позволяват тя да работи нормално.Клапаните пък от своя страна не позволяват да се върне горивото обратно в резервоара,а когато се замърсят все едно ги няма.
Моето заключение е следното: инжинер "Ханс" направил изделието така че клапаните на помпата се намират преди горивния филтър.Т.с. ако има някави боклуци в нафтата първо минават през помпата(клапаните и) и чак тогава се филтрира за да постъпи към ГНП-то.
Идеята ми е следната и е напъно осъществима.Когато човек реши да си смени клапаните на помпата трябва да направи следното:
Да си купи рем комплекта,след като разглоби помпата да я почисти добре от боклуци и ръжда които са вътре,да размени мястото на клапаните(тук мога да дам и повече обаснения на ентусиастите) да я сглоби и след което да смени местата на входящо и изходящо гориво.Готово!
Сега вече помпата пак ще работи но горивото първо ще минава през филтъра а после през помпата и тъй като няма да има боклуци клапаните ще станат работоспособни
за много дълго време.
Поздрави!