Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Да споделя в какъв филм се вкарах. Поради проблем в главата на ескорта ми който е 1992 година бензин 1.6 карбуратор се наложи да търся друга втора употреба. При обстоен оглед установих че главата на моя двигател е от 81 година модел. Никъде неможах да намеря такава. Всички глави които са за двигател след 90 година са малко по различни от моята/става въпрос за самата горивна камера/При мен буталата са гърбави и имам малки съмнения че самите бутала ще се ударят в главата.Аз така или инъче купих главата и я дадох за шлайфане, припасване на клапани, смяна на гумички, абе ще стане като нова. Но почна да ме гложди това дали ще стане или ще трябва да сменям буталата. Ако някой има опит и вече е играл в такъв филм моля да сподели опит.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Няма да стане.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1611
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Изобщо не пробвай да я слагаш, дирекно блъска буталата. Търси друга.
Поздрави
Поздрави
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Яснон но главата стана перфектна , като нова. Сега или трябва да търся други бутала или да я продавам. То стана една работа "на това копче търся балтон"
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Мисля да сваля буталата и да ги мина на струг.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Най-вероятно е да не стане. Не вярвам дъното на буталото да е дебело 10-15 мм! Или търси глава, или други бутала с биели евентуално. Друг начин няма. Пък заоблените бутала, ако са добри, винаги можеш да продадеш на някого. Такива експерименти си прави някой, който има много опит и много резервни варианти...
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Ако не стане, заминава за скрап само главата ще продам че е направена като нова /ако има кой да я купи/ .А и като гледам аз немога да намеря по моргите двигател за тази глава. Незнам дали има друг с такъв. На всякъде се срещат 16 клапанови мотори.
Достатъчно ми е дето си купих тази глава и я ремонтирах. Няма да се набутвам повече с този Форд. взимам на жена ми електронната кухненска везна, отивам при стругар и почваме да отнемаме буталата. И каквото стане, я запали я не.
Достатъчно ми е дето си купих тази глава и я ремонтирах. Няма да се набутвам повече с този Форд. взимам на жена ми електронната кухненска везна, отивам при стругар и почваме да отнемаме буталата. И каквото стане, я запали я не.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Ако имаш търпение - може и да намериш всичко, което ти трябва. Ако нямаш - пътища много!!!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Я виж в наши форум каква обява има ford escort 1.6 карборатор
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Днес сложих главата върху блока. Ами буталта в ГМТ не опират в главата. Дори сложих пластелин на челото на буталото.От това установих че има хлабина от 3 мм. Следователно челото на буталото няма да удари в главата. През почивните дни ако ми остане време ще и сложа хидравличните повдигачи ще сложа ангренажа и ще завъртя шайбата на коляновия вал да видя клапаните да не опират. Ъгъла на клапана и отстоянието от равнината на главата са едни и същи и на старата и на новата глава.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Ако изобщо стане тази кола ще даде компресия към 20 ат. +
Горко им на железата.
Горко им на железата.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Колегата е прав. Ще ти се промени компресията, степента на сгъстяване и обемът. Дори и да не удрят буталата, или колата ще върви като луда, или няма да мръдне, за разход да не говорим. Намери си човек, който да може поне да ти пресметне някои параметри. Иначе всеки може да си експериментира, както си иска...
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Тъй като сменям само глави. разликата в обема е близо 2 куб. см на цилиндър, което не е толкова много. Спринцовката с която мерих не е толкова прецизна Днес си купих и други кобилици защото са малко по различни моите и се оказа, че няма пълно затваряне на клапаните. Ако експеримента стане ще съм супер доволен. През почивните дни се надявам да монтирам главата върху блока и дано запали.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Дано колега, пожелавам ти успех и се надявам, че ще кажеш какъв е резултата. Ако имаш компресомер, мерни я.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Успех! Викай ни с колегата да бутаме...
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Запали без проблем и то на газ и върви перфектно. 5000 оборота ги вдига само докато бутна газта.Върви като Луд. Компресията не можах да измеря
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
За газта ясно, тя е по-устойчива на детонации от Бензина. А пробва ли на Бензин, може би ще се наложи да я караш само с високооктанов?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Едно от двете ми предположения е вярно - върви като луда... Трябва да засиля играта на тото...
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
И на бензин върви прекрасно 95 октана. Като я запалих държа високи обороти и на бензин и на газ. Изпробвахме я и с ремарке въобще няма нищо общо с преди. Все пак тази кола е работен автомобил и с нея носим материали за вилата. Има още доста живот в тази кола и доста работа върши, затова беше и основната идея да я възстановя.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Приключение със смяна на глава на ескорт 1.6 L
Направи ли някоя снимка около сглобяването на двигателя? Бих искал да видя как стърчат буталата...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 21 госта