Страница 1 от 1
Белези на агренажа
Публикувано: 08 фев 2015, 19:40
от petuv
Здравейте колеги.Става въпрос за форд транзит 2.5 турбо дизел 1998 г.Къде се намила белега на коляновия вал ? Гледам в ръководтвото дават отвор на блока към маховика,но точно том има поставен датчик друг отвор няма.Този датчик ли се маха и се поставя например болт който влиза в маховика ? Другите белези на помпата и разпр.вал ги намерих.
Re: Белези на агренажа
Публикувано: 08 фев 2015, 20:02
от OgiDogi
petuv написа:Здравейте колеги.Става въпрос за форд транзит 2.5 турбо дизел 1998 г.Къде се намила белега на коляновия вал ? Гледам в ръководтвото дават отвор на блока към маховика,но точно том има поставен датчик друг отвор няма.Този датчик ли се маха и се поставя например болт който влиза в маховика ? Другите белези на помпата и разпр.вал ги намерих.
Дупката за фиксиране на маховика май беше някъде около стартера.
Re: Белези на агренажа
Публикувано: 08 фев 2015, 20:19
от specialista
Сваля се датчика на коляновия вал и на негово място се поставя блокиращ инструмент.
Знаеш ли какво да првиш със болтовете на колелото на ГНП?
Знаеш ли точно как да смениш ремъка?
Re: Белези на агренажа
Публикувано: 08 фев 2015, 20:48
от petuv
specialista написа:Сваля се датчика на коляновия вал и на негово място се поставя блокиращ инструмент.
Знаеш ли какво да првиш със болтовете на колелото на ГНП?
Знаеш ли точно как да смениш ремъка?
В момента всичко е разглобено,тъй като сменях лагерите на коляновия вал(имаше затегнат биелен лагер).Точно на Форд не съм сменял агренажен ремък.Фиксирам коляновия вал както ми каза през дупката задачка.Белека на ГНП е пак нещо като отвор и него фиксирам и също така и разпределителния вал през отвора на шайбата и поставям ремъка - това ли е всичко. А какво точно се прави с болтовете на колелото на ГНП?
Re: Белези на агренажа
Публикувано: 08 фев 2015, 21:38
от specialista
petuv написа:specialista написа:Сваля се датчика на коляновия вал и на негово място се поставя блокиращ инструмент.
Знаеш ли какво да првиш със болтовете на колелото на ГНП?
Знаеш ли точно как да смениш ремъка?
В момента всичко е разглобено,тъй като сменях лагерите на коляновия вал(имаше затегнат биелен лагер).Точно на Форд не съм сменял агренажен ремък.Фиксирам коляновия вал както ми каза през дупката задачка.Белека на ГНП е пак нещо като отвор и него фиксирам и също така и разпределителния вал през отвора на шайбата и поставям ремъка - това ли е всичко. А какво точно се прави с болтовете на колелото на ГНП?
Отвиват се и когато се оптегне ролката се стягат.Желателное болтовете да са приблизително е центъра на бъбрековидния отвор.
За да сложиш лесно ремъка ,свий ролката(пружината и) и я стегни във напълно свито положение.Иначе няма слагане на ремъка
Успех!
Re: Белези на агренажа
Публикувано: 09 фев 2015, 20:33
от petuv
Благодаря ти колега!
А тъй като ще сменям и подкачващата помпа и филтъра и всичко ще бъде празно ,трябва ли и по-какъв начин да обезвъздуша цялата система? Също така искам и да измеря налягането на маслото как и по какъв начин най-лесно да го направя?
Re: Белези на агренажа
Публикувано: 09 фев 2015, 21:17
от Didibao
За Налягането на маслото с манометър на мястото на датчика е най лесно.
Изпратено от моят LG-D802
Re: Белези на агренажа
Публикувано: 09 фев 2015, 21:56
от specialista
petuv написа:Благодаря ти колега!
А тъй като ще сменям и подкачващата помпа и филтъра и всичко ще бъде празно ,трябва ли и по-какъв начин да обезвъздуша цялата система? Също така искам и да измеря налягането на маслото как и по какъв начин най-лесно да го направя?
Филтъра го напълни със нафта!
Малко кофти се монтират тия филтри,има три зъба трябва да съвпаднат със такива във корпуса на филтъра!
Успех!