Страница 1 от 1

Форд фиеста мк3 забиване

Публикувано: 13 фев 2015, 23:07
от Ford Fiesta 1990 1.4
Здравейте колеги..имам много гаден проблем с форд фиеста 1.4 моно 75к.с 1990г. та проблема е следния.Значи при тръгване колата първо забива предницата и след като вдигне оборотите на 2000 2500 тогава дръпва и все пак не набира като хората от какво може да е този гаден проблем :( .И при работа на на място ,когато подам газ не отреагира веднага , има една приглъхване и пак изведнъж се форсира...:(какво да правя :( ..

ПП:Още съм си лапе и не разбирам много ,много :D Поздрави.. _friends_

Re: Форд фиеста мк3 забиване

Публикувано: 13 фев 2015, 23:22
от OgiDogi
Ford Fiesta 1990 1.4 написа:Здравейте колеги..имам много гаден проблем с форд фиеста 1.4 моно 75к.с 1990г. та проблема е следния.Значи при тръгване колата първо забива предницата и след като вдигне оборотите на 2000 2500 тогава дръпва и все пак не набира като хората от какво може да е този гаден проблем :( .И при работа на на място ,когато подам газ не отреагира веднага , има една приглъхване и пак изведнъж се форсира...:(какво да правя :( ..

ПП:Още съм си лапе и не разбирам много ,много :D Поздрави.. _friends_
Свещи/кабели/TPS/температурен датчик...
Освен бензин, има ли газ и ако има - и на двете горива ли е едно и също?

Re: Форд фиеста мк3 забиване

Публикувано: 14 фев 2015, 11:08
от Ford Fiesta 1990 1.4
Колега газ няма и никога няма да сложа :D свещи сменени ,кабели не,TPS,нищо не ми говори , а с температурния датчик незнам какво се случва ,а и искам да подчертая че не върви както трябва а харчи 12,13 градско :D

Поздрави _friends_

Re: Форд фиеста мк3 забиване

Публикувано: 14 фев 2015, 17:08
от OgiDogi
Ford Fiesta 1990 1.4 написа:Колега газ няма и никога няма да сложа :D свещи сменени ,кабели не,TPS,нищо не ми говори , а с температурния датчик незнам какво се случва ,а и искам да подчертая че не върви както трябва а харчи 12,13 градско :D

Поздрави _friends_
TPS = Throtle Position Sensor - датчик за позиция на дросела, казва на компютъра колко си настъпил педала и той вече смята колко гориво да пуска и с каква скорост да увеличава подаването му.
HO2S (heated oxygen sensor), известен като ламбда сонда, също може да доведе до закъснение в подаването на гориво, неправилното му дозиране при преходни режими и до завишен разход, ако е изтощен.

Пробвай първо със кабели и почистване на TPS.

Re: Форд фиеста мк3 забиване

Публикувано: 14 фев 2015, 19:00
от paci