Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
X-pepsi
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 25 фев 2015, 21:12
Модел на автомобила: Ford Focus 2001
Status: Извън линия

Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001

Мнение от X-pepsi » 26 фев 2015, 00:03

Здравейте ,

за пръв път пиша в какъвто и да е форум. Не е по мое желание , но след ходене напред-назад , се реших. Вярвам ,че тук има по-запознати любители , от някои специалисти.Та на проблема ми : - колата ми е Ford Focus-hatchback 1.8 TDI 90hp. 2001г.

Зимата на 2013г, нафтата ми замръзна. Смених горивния филтър, като ми позволи времето , и си карах колата. През месец Май 2014г. , колата изгасна в движение на извън градски път от самосебе си . Светнаха ми светлините за подгревните свещи ( не премигваха а светеха постоянно ) . На следващия ден пак същата ситуация . След това до към средата на септември месец никъкав проблем. И започнаха проблемите. Сутрешно палене тръгване, каране в града и рязко изгасяне. Врътвям и паля без проблем . Следващите няколко дни (2-3)- нищо . След това пак - каране из града доста и внезапно на светофар изгася. На майстор : " Помпа ! " . (не съм правил ГНП ) . След това продължих да я карам в това състояние около месец. Със същите симптоми - изгасяне на мотора в движение и спряло състояние . Стана ми интересно , че не забелязох никаква зависимост кога изгася, дали в движение на скорост или изключена от скорост изгася, дали на място - пак изгася внезапно. На друг майстор : "Помпа" . Та се реших , след четене по форуми , аз да си правя помпата ( само за съвет ако някой смята да го прави - да не го прави , излишни нерви и псувни ) . Това което постигнах беше закупуване на електронен блок на помпата ( втора ръка ) . На майстор - и той ми го сложи. Не се оправи. Замерваха датчика на коляновия вал - нищо . Замервахо токове - нищо .Закарах колата и в специализирания за Ford сервиз. От там ми казаха -EGR. В следващия сервиз го затапиха. Ефект 0 , но този път и нови 20 - започнаха да ми се тресат оборотите от време на време , и както започват да играят, така и се оправят- от самосебе си. Никаква зависимост . Носих я на още 1-2 сервиза и от там ми я върнаха без да я поправят . Единият от сервизите ми каза , че са пратили ел.блок на помпата на диагностика и от там са им казали ,че всичко е наред с него . Проверявали за датчиците в помпата и там всичко изглеждало както трябва - в границите. Посъветваха ме да не бързам да правя помпата. Вземах я и от този сервиз и пак нищо . Преди 2-3 дни, мой приятел я закачи и видя, че моментното впръскване на сместа е 0mg , в моментите, в които започват да играят оборотите. Това много ме навежда на мисълта , че трябва да се рецеклира ... помпа.

Въпросът ми е какво да я правя според вас! Всяко мнение би ми било полезно!
И аз мисля , че стана подробно , но исках да ви обясня всичко.

Благодаря!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от paci » 26 фев 2015, 00:15

Дюзи, филтри, въздух, регулатор, помпа, зацепване, датчици ...
Все нещо не е наред и я кара да гасне.
Така през форума едва ли някой може да ти направи диагностика.

Е този човек със сигурност може да я оправи:

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=40170

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от tikva » 26 фев 2015, 08:29

ЕГР не се затапяяяяяяяяяяяяяя, писна ми от неграмотни мАстери.Това е консуматив и се взима НОВ. :!: :!: :!: Колата ти е достатъчно нова за българските майстори.Не си ли правил диагноситка.??

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от fordmaniac » 26 фев 2015, 08:41

EGR се взема нов!? Я стига.
Затапва се, изолира се и се прави ако може по навреме.
А за тази кола: проблем с помпата е редовен номер, свържи се със SPECIALISTA .
Поздрави

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от tikva » 26 фев 2015, 09:15

странна работа............има хора преди година затапили егр-а и после го махат поради по-бавно загряване на двигателя и малко по-голям разход на гориво.Има не- лоши клипове в нета кво точно прави тоя противен на много хора клапан , и отделно много е забавно как компа реагира на този интервенция независимо дали клапана е задвижван вакуумно или с жички. Сто процента му се бъркат леко корекциите на горивната карта.
x- pepsi виж си свещите.Сам си написал че лампата е почнала да свети.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от Любо » 26 фев 2015, 12:01

Тя тая лампа свети и да индикира проблем, струва ми се... Колко народ е изревал от нещо по горивната система (обикновено дюзи) при светене или примигване на тая лампа.
Но имайки в предвид двигателя май, май може и помпа да е. Най-добре е да се свържеш със specialista, както вече те посъветваха. Не ти е много наблизо, но не съм чул някой да се оплаква от него, напротив. Който е ходил го препоръчва и не съжалява, че е прекосил половин България, за да целта.

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от Dimitar Mihov » 26 фев 2015, 15:24

От това, което е написал колегата, мен лично и дюзи ме съмняват ... Не е лошо да има се направи една диагностика с живи данни :)

X-pepsi
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 25 фев 2015, 21:12
Модел на автомобила: Ford Focus 2001
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от X-pepsi » 26 фев 2015, 20:04

Dimitar Mihov написа:От това, което е написал колегата, мен лично и дюзи ме съмняват ... Не е лошо да има се направи една диагностика с живи данни :)
Благодаря за коментара!

Дюзите са гледани и са добре. Остава само това преклащане от време на време на оборотите .

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от chefo_ukr » 26 фев 2015, 21:46

Моето мондео правеше същите номера.Имам тема из форума но с тапаталка ми е трудно търсенето.Накрая излезе релето на помпата.Гаснеше се едно си и върнал ключа.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Изображение

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от koinov_bg » 27 фев 2015, 13:51

tikva написа:странна работа............има хора преди година затапили егр-а и после го махат поради по-бавно загряване на двигателя и малко по-голям разход на гориво.Има не- лоши клипове в нета кво точно прави тоя противен на много хора клапан , и отделно много е забавно как компа реагира на този интервенция независимо дали клапана е задвижван вакуумно или с жички. Сто процента му се бъркат леко корекциите на горивната карта.
x- pepsi виж си свещите.Сам си написал че лампата е почнала да свети.
Със риск да ви обидя хора които дават мнение със ник на зеленчук и още повече база интернет и клипове у Ютуба мисля че не е адекватно.

Та по темата колега вземи и се разходи при някой кадърен диагнистик или майстор защито проблемите които си описал може да са много,както колегите по-горе са казали кеф ти помпа кеф ти дюзи(но ти твърдиш че са в норма) много неща могат да бъдат.
Поздрави
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от tikva » 27 фев 2015, 14:22

а много ли е адекватно от 4 диагностики при това все майстори и специалисти нито един да не хване липсващ малък термостат на двигателя в продължение на цели три години.Отделно , доста инфо има в нета , и когато човек мине през една камара експерти накрая се принуждава до рови от там знания.Още много ли е нормално да ти продават ланда сонда бош ,без никаква ,дори размазана щампа на бош / тоест менте минало покрай сянката на оригинала/.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от Didibao » 27 фев 2015, 14:26

Айде сега ми кажи как с диагностиката ще ти изпише няма го термостата, ти остави ли колата студена да я гледат как грее, предполагам, че не си, много лесно е да даваш акъл и да плюеш по хората.

Изпратено от моят LG-D802
Изображение

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от tikva » 27 фев 2015, 14:54

гледаха я, и дори се чудеха малкият работи ли или не ,но тъй като беше вече поръчан , решихме че ще се сменя

по - лошото е обаче че колата продължава да се държи лошо от към температура .Тоест дали сме с или без малък термостат все тая.Писаноте по този проблем ,но отговор -0

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание

Мнение от Didibao » 27 фев 2015, 15:23

Тук има между другото една много голяма грешка, електрониката на помпата е сменена като самата електроника не е настроена за конкретната механика, всяка една електроника на vp помпа се настройва на стенд съответно спрямо механиката, ако са от две различни вече имаме проблем.

Изпратено от моят LG-D802
Изображение

Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001

Мнение от Besniq » 27 фев 2015, 19:49

Може и педала на газта да е !
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001

Мнение от koinov_bg » 27 фев 2015, 23:59

Колега направи една консултация с "Гошоспециалиста от гр.Ямбол" или ако си в София посети офиса на"Фордманяка" и двамата са кадърни майстори и то много даже въпреки че фордманяка не "харесва" дизели,ще ти помогне поздрави.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

X-pepsi
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 25 фев 2015, 21:12
Модел на автомобила: Ford Focus 2001
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001

Мнение от X-pepsi » 05 мар 2015, 19:33

koinov_bg написа:Колега направи една консултация с "Гошоспециалиста от гр.Ямбол" или ако си в София посети офиса на"Фордманяка" и двамата са кадърни майстори и то много даже въпреки че фордманяка не "харесва" дизели,ще ти помогне поздрави.

Благодаря за информацията ! София ми е далеч, а и незнам дали колата ще може да стигне до там. Вариянта ми е да се свържа със някой по email или телефон

X-pepsi
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 25 фев 2015, 21:12
Модел на автомобила: Ford Focus 2001
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001

Мнение от X-pepsi » 14 мар 2015, 09:19

Искам да попитам , според вас, възможно ли е този проблем да е от компютъра на колата? Защото в един от сервизите смятат ,че след като електронния блок на ГНП-то работи, много е малка възможността да се развали механиката на помпата .

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001

Мнение от koinov_bg » 14 мар 2015, 19:17

А ти в Мото Пфое ходи ли на диагностика?
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001

Мнение от Didibao » 15 мар 2015, 18:01

Не е от компютъра, аз досега такъв комп който да не работи не съм виждал.

Изпратено от моят LG-D802
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта