Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 фев 2015, 21:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001
- Status: Извън линия
Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001
Здравейте ,
за пръв път пиша в какъвто и да е форум. Не е по мое желание , но след ходене напред-назад , се реших. Вярвам ,че тук има по-запознати любители , от някои специалисти.Та на проблема ми : - колата ми е Ford Focus-hatchback 1.8 TDI 90hp. 2001г.
Зимата на 2013г, нафтата ми замръзна. Смених горивния филтър, като ми позволи времето , и си карах колата. През месец Май 2014г. , колата изгасна в движение на извън градски път от самосебе си . Светнаха ми светлините за подгревните свещи ( не премигваха а светеха постоянно ) . На следващия ден пак същата ситуация . След това до към средата на септември месец никъкав проблем. И започнаха проблемите. Сутрешно палене тръгване, каране в града и рязко изгасяне. Врътвям и паля без проблем . Следващите няколко дни (2-3)- нищо . След това пак - каране из града доста и внезапно на светофар изгася. На майстор : " Помпа ! " . (не съм правил ГНП ) . След това продължих да я карам в това състояние около месец. Със същите симптоми - изгасяне на мотора в движение и спряло състояние . Стана ми интересно , че не забелязох никаква зависимост кога изгася, дали в движение на скорост или изключена от скорост изгася, дали на място - пак изгася внезапно. На друг майстор : "Помпа" . Та се реших , след четене по форуми , аз да си правя помпата ( само за съвет ако някой смята да го прави - да не го прави , излишни нерви и псувни ) . Това което постигнах беше закупуване на електронен блок на помпата ( втора ръка ) . На майстор - и той ми го сложи. Не се оправи. Замерваха датчика на коляновия вал - нищо . Замервахо токове - нищо .Закарах колата и в специализирания за Ford сервиз. От там ми казаха -EGR. В следващия сервиз го затапиха. Ефект 0 , но този път и нови 20 - започнаха да ми се тресат оборотите от време на време , и както започват да играят, така и се оправят- от самосебе си. Никаква зависимост . Носих я на още 1-2 сервиза и от там ми я върнаха без да я поправят . Единият от сервизите ми каза , че са пратили ел.блок на помпата на диагностика и от там са им казали ,че всичко е наред с него . Проверявали за датчиците в помпата и там всичко изглеждало както трябва - в границите. Посъветваха ме да не бързам да правя помпата. Вземах я и от този сервиз и пак нищо . Преди 2-3 дни, мой приятел я закачи и видя, че моментното впръскване на сместа е 0mg , в моментите, в които започват да играят оборотите. Това много ме навежда на мисълта , че трябва да се рецеклира ... помпа.
Въпросът ми е какво да я правя според вас! Всяко мнение би ми било полезно!
И аз мисля , че стана подробно , но исках да ви обясня всичко.
Благодаря!
за пръв път пиша в какъвто и да е форум. Не е по мое желание , но след ходене напред-назад , се реших. Вярвам ,че тук има по-запознати любители , от някои специалисти.Та на проблема ми : - колата ми е Ford Focus-hatchback 1.8 TDI 90hp. 2001г.
Зимата на 2013г, нафтата ми замръзна. Смених горивния филтър, като ми позволи времето , и си карах колата. През месец Май 2014г. , колата изгасна в движение на извън градски път от самосебе си . Светнаха ми светлините за подгревните свещи ( не премигваха а светеха постоянно ) . На следващия ден пак същата ситуация . След това до към средата на септември месец никъкав проблем. И започнаха проблемите. Сутрешно палене тръгване, каране в града и рязко изгасяне. Врътвям и паля без проблем . Следващите няколко дни (2-3)- нищо . След това пак - каране из града доста и внезапно на светофар изгася. На майстор : " Помпа ! " . (не съм правил ГНП ) . След това продължих да я карам в това състояние около месец. Със същите симптоми - изгасяне на мотора в движение и спряло състояние . Стана ми интересно , че не забелязох никаква зависимост кога изгася, дали в движение на скорост или изключена от скорост изгася, дали на място - пак изгася внезапно. На друг майстор : "Помпа" . Та се реших , след четене по форуми , аз да си правя помпата ( само за съвет ако някой смята да го прави - да не го прави , излишни нерви и псувни ) . Това което постигнах беше закупуване на електронен блок на помпата ( втора ръка ) . На майстор - и той ми го сложи. Не се оправи. Замерваха датчика на коляновия вал - нищо . Замервахо токове - нищо .Закарах колата и в специализирания за Ford сервиз. От там ми казаха -EGR. В следващия сервиз го затапиха. Ефект 0 , но този път и нови 20 - започнаха да ми се тресат оборотите от време на време , и както започват да играят, така и се оправят- от самосебе си. Никаква зависимост . Носих я на още 1-2 сервиза и от там ми я върнаха без да я поправят . Единият от сервизите ми каза , че са пратили ел.блок на помпата на диагностика и от там са им казали ,че всичко е наред с него . Проверявали за датчиците в помпата и там всичко изглеждало както трябва - в границите. Посъветваха ме да не бързам да правя помпата. Вземах я и от този сервиз и пак нищо . Преди 2-3 дни, мой приятел я закачи и видя, че моментното впръскване на сместа е 0mg , в моментите, в които започват да играят оборотите. Това много ме навежда на мисълта , че трябва да се рецеклира ... помпа.
Въпросът ми е какво да я правя според вас! Всяко мнение би ми било полезно!
И аз мисля , че стана подробно , но исках да ви обясня всичко.
Благодаря!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
Дюзи, филтри, въздух, регулатор, помпа, зацепване, датчици ...
Все нещо не е наред и я кара да гасне.
Така през форума едва ли някой може да ти направи диагностика.
Е този човек със сигурност може да я оправи:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=40170
Все нещо не е наред и я кара да гасне.
Така през форума едва ли някой може да ти направи диагностика.
Е този човек със сигурност може да я оправи:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=40170
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
- Модел на автомобила: Galaxy
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
ЕГР не се затапяяяяяяяяяяяяяя, писна ми от неграмотни мАстери.Това е консуматив и се взима НОВ. Колата ти е достатъчно нова за българските майстори.Не си ли правил диагноситка.??
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1611
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
EGR се взема нов!? Я стига.
Затапва се, изолира се и се прави ако може по навреме.
А за тази кола: проблем с помпата е редовен номер, свържи се със SPECIALISTA .
Поздрави
Затапва се, изолира се и се прави ако може по навреме.
А за тази кола: проблем с помпата е редовен номер, свържи се със SPECIALISTA .
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
- Модел на автомобила: Galaxy
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
странна работа............има хора преди година затапили егр-а и после го махат поради по-бавно загряване на двигателя и малко по-голям разход на гориво.Има не- лоши клипове в нета кво точно прави тоя противен на много хора клапан , и отделно много е забавно как компа реагира на този интервенция независимо дали клапана е задвижван вакуумно или с жички. Сто процента му се бъркат леко корекциите на горивната карта.
x- pepsi виж си свещите.Сам си написал че лампата е почнала да свети.
x- pepsi виж си свещите.Сам си написал че лампата е почнала да свети.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
Тя тая лампа свети и да индикира проблем, струва ми се... Колко народ е изревал от нещо по горивната система (обикновено дюзи) при светене или примигване на тая лампа.
Но имайки в предвид двигателя май, май може и помпа да е. Най-добре е да се свържеш със specialista, както вече те посъветваха. Не ти е много наблизо, но не съм чул някой да се оплаква от него, напротив. Който е ходил го препоръчва и не съжалява, че е прекосил половин България, за да целта.
Но имайки в предвид двигателя май, май може и помпа да е. Най-добре е да се свържеш със specialista, както вече те посъветваха. Не ти е много наблизо, но не съм чул някой да се оплаква от него, напротив. Който е ходил го препоръчва и не съжалява, че е прекосил половин България, за да целта.
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
От това, което е написал колегата, мен лично и дюзи ме съмняват ... Не е лошо да има се направи една диагностика с живи данни
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 фев 2015, 21:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
Благодаря за коментара!Dimitar Mihov написа:От това, което е написал колегата, мен лично и дюзи ме съмняват ... Не е лошо да има се направи една диагностика с живи данни
Дюзите са гледани и са добре. Остава само това преклащане от време на време на оборотите .
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
Моето мондео правеше същите номера.Имам тема из форума но с тапаталка ми е трудно търсенето.Накрая излезе релето на помпата.Гаснеше се едно си и върнал ключа.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
Със риск да ви обидя хора които дават мнение със ник на зеленчук и още повече база интернет и клипове у Ютуба мисля че не е адекватно.tikva написа:странна работа............има хора преди година затапили егр-а и после го махат поради по-бавно загряване на двигателя и малко по-голям разход на гориво.Има не- лоши клипове в нета кво точно прави тоя противен на много хора клапан , и отделно много е забавно как компа реагира на този интервенция независимо дали клапана е задвижван вакуумно или с жички. Сто процента му се бъркат леко корекциите на горивната карта.
x- pepsi виж си свещите.Сам си написал че лампата е почнала да свети.
Та по темата колега вземи и се разходи при някой кадърен диагнистик или майстор защито проблемите които си описал може да са много,както колегите по-горе са казали кеф ти помпа кеф ти дюзи(но ти твърдиш че са в норма) много неща могат да бъдат.
Поздрави
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
- Модел на автомобила: Galaxy
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
а много ли е адекватно от 4 диагностики при това все майстори и специалисти нито един да не хване липсващ малък термостат на двигателя в продължение на цели три години.Отделно , доста инфо има в нета , и когато човек мине през една камара експерти накрая се принуждава до рови от там знания.Още много ли е нормално да ти продават ланда сонда бош ,без никаква ,дори размазана щампа на бош / тоест менте минало покрай сянката на оригинала/.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
Айде сега ми кажи как с диагностиката ще ти изпише няма го термостата, ти остави ли колата студена да я гледат как грее, предполагам, че не си, много лесно е да даваш акъл и да плюеш по хората.
Изпратено от моят LG-D802
Изпратено от моят LG-D802
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
- Модел на автомобила: Galaxy
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
гледаха я, и дори се чудеха малкият работи ли или не ,но тъй като беше вече поръчан , решихме че ще се сменя
по - лошото е обаче че колата продължава да се държи лошо от към температура .Тоест дали сме с или без малък термостат все тая.Писаноте по този проблем ,но отговор -0
по - лошото е обаче че колата продължава да се държи лошо от към температура .Тоест дали сме с или без малък термостат все тая.Писаноте по този проблем ,но отговор -0
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание
Тук има между другото една много голяма грешка, електрониката на помпата е сменена като самата електроника не е настроена за конкретната механика, всяка една електроника на vp помпа се настройва на стенд съответно спрямо механиката, ако са от две различни вече имаме проблем.
Изпратено от моят LG-D802
Изпратено от моят LG-D802
- Besniq
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
- Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001
Може и педала на газта да е !
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001
Колега направи една консултация с "Гошоспециалиста от гр.Ямбол" или ако си в София посети офиса на"Фордманяка" и двамата са кадърни майстори и то много даже въпреки че фордманяка не "харесва" дизели,ще ти помогне поздрави.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 фев 2015, 21:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001
koinov_bg написа:Колега направи една консултация с "Гошоспециалиста от гр.Ямбол" или ако си в София посети офиса на"Фордманяка" и двамата са кадърни майстори и то много даже въпреки че фордманяка не "харесва" дизели,ще ти помогне поздрави.
Благодаря за информацията ! София ми е далеч, а и незнам дали колата ще може да стигне до там. Вариянта ми е да се свържа със някой по email или телефон
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 фев 2015, 21:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001
Искам да попитам , според вас, възможно ли е този проблем да е от компютъра на колата? Защото в един от сервизите смятат ,че след като електронния блок на ГНП-то работи, много е малка възможността да се развали механиката на помпата .
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001
А ти в Мото Пфое ходи ли на диагностика?
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001
Не е от компютъра, аз досега такъв комп който да не работи не съм виждал.
Изпратено от моят LG-D802
Изпратено от моят LG-D802
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта