Колата ми изгася по свое желание Focus 1.8 TDI 90 hp 2001
Публикувано: 26 фев 2015, 00:03
Здравейте ,
за пръв път пиша в какъвто и да е форум. Не е по мое желание , но след ходене напред-назад , се реших. Вярвам ,че тук има по-запознати любители , от някои специалисти.Та на проблема ми : - колата ми е Ford Focus-hatchback 1.8 TDI 90hp. 2001г.
Зимата на 2013г, нафтата ми замръзна. Смених горивния филтър, като ми позволи времето , и си карах колата. През месец Май 2014г. , колата изгасна в движение на извън градски път от самосебе си . Светнаха ми светлините за подгревните свещи ( не премигваха а светеха постоянно ) . На следващия ден пак същата ситуация . След това до към средата на септември месец никъкав проблем. И започнаха проблемите. Сутрешно палене тръгване, каране в града и рязко изгасяне. Врътвям и паля без проблем . Следващите няколко дни (2-3)- нищо . След това пак - каране из града доста и внезапно на светофар изгася. На майстор : " Помпа ! " . (не съм правил ГНП ) . След това продължих да я карам в това състояние около месец. Със същите симптоми - изгасяне на мотора в движение и спряло състояние . Стана ми интересно , че не забелязох никаква зависимост кога изгася, дали в движение на скорост или изключена от скорост изгася, дали на място - пак изгася внезапно. На друг майстор : "Помпа" . Та се реших , след четене по форуми , аз да си правя помпата ( само за съвет ако някой смята да го прави - да не го прави , излишни нерви и псувни ) . Това което постигнах беше закупуване на електронен блок на помпата ( втора ръка ) . На майстор - и той ми го сложи. Не се оправи. Замерваха датчика на коляновия вал - нищо . Замервахо токове - нищо .Закарах колата и в специализирания за Ford сервиз. От там ми казаха -EGR. В следващия сервиз го затапиха. Ефект 0 , но този път и нови 20 - започнаха да ми се тресат оборотите от време на време , и както започват да играят, така и се оправят- от самосебе си. Никаква зависимост . Носих я на още 1-2 сервиза и от там ми я върнаха без да я поправят . Единият от сервизите ми каза , че са пратили ел.блок на помпата на диагностика и от там са им казали ,че всичко е наред с него . Проверявали за датчиците в помпата и там всичко изглеждало както трябва - в границите. Посъветваха ме да не бързам да правя помпата. Вземах я и от този сервиз и пак нищо . Преди 2-3 дни, мой приятел я закачи и видя, че моментното впръскване на сместа е 0mg , в моментите, в които започват да играят оборотите. Това много ме навежда на мисълта , че трябва да се рецеклира ... помпа.
Въпросът ми е какво да я правя според вас! Всяко мнение би ми било полезно!
И аз мисля , че стана подробно , но исках да ви обясня всичко.
Благодаря!
за пръв път пиша в какъвто и да е форум. Не е по мое желание , но след ходене напред-назад , се реших. Вярвам ,че тук има по-запознати любители , от някои специалисти.Та на проблема ми : - колата ми е Ford Focus-hatchback 1.8 TDI 90hp. 2001г.
Зимата на 2013г, нафтата ми замръзна. Смених горивния филтър, като ми позволи времето , и си карах колата. През месец Май 2014г. , колата изгасна в движение на извън градски път от самосебе си . Светнаха ми светлините за подгревните свещи ( не премигваха а светеха постоянно ) . На следващия ден пак същата ситуация . След това до към средата на септември месец никъкав проблем. И започнаха проблемите. Сутрешно палене тръгване, каране в града и рязко изгасяне. Врътвям и паля без проблем . Следващите няколко дни (2-3)- нищо . След това пак - каране из града доста и внезапно на светофар изгася. На майстор : " Помпа ! " . (не съм правил ГНП ) . След това продължих да я карам в това състояние около месец. Със същите симптоми - изгасяне на мотора в движение и спряло състояние . Стана ми интересно , че не забелязох никаква зависимост кога изгася, дали в движение на скорост или изключена от скорост изгася, дали на място - пак изгася внезапно. На друг майстор : "Помпа" . Та се реших , след четене по форуми , аз да си правя помпата ( само за съвет ако някой смята да го прави - да не го прави , излишни нерви и псувни ) . Това което постигнах беше закупуване на електронен блок на помпата ( втора ръка ) . На майстор - и той ми го сложи. Не се оправи. Замерваха датчика на коляновия вал - нищо . Замервахо токове - нищо .Закарах колата и в специализирания за Ford сервиз. От там ми казаха -EGR. В следващия сервиз го затапиха. Ефект 0 , но този път и нови 20 - започнаха да ми се тресат оборотите от време на време , и както започват да играят, така и се оправят- от самосебе си. Никаква зависимост . Носих я на още 1-2 сервиза и от там ми я върнаха без да я поправят . Единият от сервизите ми каза , че са пратили ел.блок на помпата на диагностика и от там са им казали ,че всичко е наред с него . Проверявали за датчиците в помпата и там всичко изглеждало както трябва - в границите. Посъветваха ме да не бързам да правя помпата. Вземах я и от този сервиз и пак нищо . Преди 2-3 дни, мой приятел я закачи и видя, че моментното впръскване на сместа е 0mg , в моментите, в които започват да играят оборотите. Това много ме навежда на мисълта , че трябва да се рецеклира ... помпа.
Въпросът ми е какво да я правя според вас! Всяко мнение би ми било полезно!
И аз мисля , че стана подробно , но исках да ви обясня всичко.
Благодаря!