Страница 1 от 1
Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 02 мар 2015, 15:29
от max_points99
Здравейте, става въпрос за Мондео 2001г. 2.0Di 115к.с. След ремонт на ГНП колата пали и върви, но върви като за 50к.с. и при първи студен старт има леко претрисане, което изчезва след като загрее. Ето и грешките, който дава на диагностика:
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 02 мар 2015, 16:01
от specialista
И ако не е тайна какъв точно ремонт сте правили на помпата?
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 02 мар 2015, 16:26
от max_points99
Не съм аз я ремонтирал и не знам точно какво е правено, със сигурност беше проблем в електрониката и нямаше налягане да запали. Сега пали, но по тези грешки според мен пак няма нужното налягане.
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 02 мар 2015, 20:18
от specialista
Тези грешки говорят за проблем във електрония блок на помпата и именно този проблем орязва количеството гориво.
Така че или се обърни към този който е правил ремонта (освен ако той не е сменил само физически двата блока)
Или потърси човек със апаратура и знания за испитване на тази помпа и съотетното препрограмиране и т.н.
Успех!
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 03 мар 2015, 14:26
от max_points99
Явно ще я върна да я погледне майстора пак. Интересно е, че с тия грешки пали и върви.
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 03 мар 2015, 19:18
от specialista
max_points99 написа:Явно ще я върна да я погледне майстора пак. Интересно е, че с тия грешки пали и върви.
С тия грешки няма причина да не запали,а за вървенето - върви някак си!
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 10 мар 2015, 12:32
от max_points99
Върнах колата на майстора, били са му изпратили грешни транзистори за електрониката на помпата и било от това. След като ги смени с такива, който каза че са на с 100 % каквито трябва колата взе да върви повече, но при студен старт може да се викне пожарна от пушек на сурова нафта, мотора работи неравномарно и кряка при подаване на газ. Пушека изчезва след като загрее двигателя и заработва нормално, но след като изстине процедурата е същата. Чудя се сега къде е сбъркал? Колата е на 117 000км.
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 10 мар 2015, 16:35
от max_points99
Видях, че има подобна тема с пушене и се е оказало проблем в центровката, но не знам дали се прави центровка на помпата след ремонт на електрониката...?
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 10 мар 2015, 16:50
от ЯЛТА
Ми това е трети такъв случай.............и още нямаме решение.
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 10 мар 2015, 17:05
от max_points99
В темата "Много пуши при палене" колегата specialista е решил проблема с центровка на ГНП-то.
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 10 мар 2015, 17:37
от ЯЛТА
max_points99 написа:В темата "Много пуши при палене" колегата specialista е решил проблема с центровка на ГНП-то.
Не е, две коли бяха при него, оправени са и вървят като бесни, но пушека при студен мотор си остава. И си мисля че това е последствие от намесата в електрониката, не знам дали съм прав.
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 30 мар 2015, 13:56
от max_points99
Реших да отбележа до къде съм стигнал с моя проблем. При студено палене пуши много все още на сурова нафта и след диагностика стана ясно, че помпата пуска прекалено много гориво 22-26мг. и след като загрее стига до 10мг. Качвах на диагностика Мондео, което работи добре и на студено дава 10мг. гориво и спада до 4-5мг. като загрее. Единствената грешка която ми дава е P007f , някакъв температурен датчик за турбото и интеркулера, който аз все още не мога да намеря. Ако някой знае къде е ще съм благодарен, за да го отстраня поне и него като проблем.
Re: Проблем с ГНП след ремонт
Публикувано: 09 апр 2015, 17:07
от chefo_ukr
Датчика се намира на турбопътищата или по точно като погледнеш под стартера и под радиаторите се вижда една пласмасова тръба на нея е закачен.Ето как изглежда
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-MAP-SENSO ... 3a71e12dec