Страница 1 от 1

Проблем с Фокус 2.0 TDCI 136 2005 пали трудно

Публикувано: 01 апр 2015, 15:47
от pepito23ff
Здравейте нов съм във форума.Искам да попитам някои дали е имал съшият проблем като моя.Проблемът е че колата пали по трудно когато е студена пуши бяло и прекъсва между 1700 2000 оборота и мирише но не винаги ги прави тези неща.Така си е от както съм я взел на 65000км сега е на 120 000км.В Мото Пфое я закачаха на диагностика
вече няколко пъти и немогат да разберат от какво е.Благодаря ви предварително.

Re: Проблем с Фокус 2.0 TDCI 136 2005 пали трудно

Публикувано: 01 апр 2015, 16:04
от Nebhotep
Иначе ако искаш отговори, то те са условни за момента. Започвай проверка едно по едно от най- евтиното към най- скъпото:

1) Въздух в системата;
2) Регулатора за налягането на горивото;
3) ЕГР;
4) Горивната помпа за високо налягане;
5) Дюзи;
6) Компресия.

:twisted:

Поздрави!

Re: Проблем с Фокус 2.0 TDCI 136 2005 пали трудно

Публикувано: 01 апр 2015, 16:21
от pepito23ff
Благодаря дюзите са проверени а сега се чудя дали мога да запуша ЕГР а

Re: Проблем с Фокус 2.0 TDCI 136 2005 пали трудно

Публикувано: 06 апр 2017, 19:25
от Дрехи-За.Децата
Здравейте,и аз имам същия проблем със същата кола,ако може да ми кажеш разреши ли проблема.

Re: Проблем с Фокус 2.0 TDCI 136 2005 пали трудно

Публикувано: 06 апр 2017, 20:31
от Penyo63
От 6-те точки, по точка 3 и т. 6 няма да даде грешка, до някъде и т. 1 за останалите точки трябва да отчете нещо. Проверката по тези точки 1,3 и 6 е евтина. Останалите точки остават извън заподозряните. Друг е въпроса че не само тези точки.

Re: Проблем с Фокус 2.0 TDCI 136 2005 пали трудно

Публикувано: 06 апр 2017, 20:36
от m_fokus
И аз съм с този двигател и паленето също не е безпроблемно, или е съвпадение или нещо не е съвсем добре измислено по този двигател. Аз по-скоро си мисля за въздух в горивната система.

Re: Проблем с Фокус 2.0 TDCI 136 2005 пали трудно

Публикувано: 06 апр 2017, 21:42
от Penyo63
най-вероятно причината е от няколко по-малки причинителя. Т. 7 - липса на подгряване,не пиша свещи , а подгряване. това обяснява пушека, който не е бял, а сиво син и мирише на нафта, Това обяснява и прекъсването на определени обороти, но не точно тези които си написал, а понякога и други. Не сменен въздушен филтър, или пропуск в всмукателната част кутия, въздуховод до турбото и т. н........ Отделно точките от предишния ми пост. Отделно има и други неща на които е хубаво да се погледнат. Както пишеше в един форум "Четенето на грешки не е диагностика, триенето на грешки не е ремонт. Че и нашата работа същата.

Re: Проблем с Фокус 2.0 TDCI 136 2005 пали трудно

Публикувано: 08 апр 2017, 13:27
от Дрехи-За.Децата
IMG_20170407_175551.jpg
Тези грешки отчете,но запазих час в МП Хасково на 13.04.17г надявам се да кажат точния проблем . Имам още един проблем за смяна е маховика някой да ми каже добри ли са частите на LUK намерих го за 540 лв

Re: Проблем с Фокус 2.0 TDCI 136 2005 пали трудно

Публикувано: 09 апр 2017, 22:15
от specialista
Аз не видях нещо относно работата на мотора.