Проблем с компа на Фокус
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
- Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Проблем с компа на Фокус
Здравейте колеги!
От скоро съм собственик на форд Фокус обем 2002г, 1,6 16 клапана, 100 коня, Zetek SEqдвигател FYDB.Това е поредният ми форд предишните бяха две сиери и едно мондео но все дизели и явно съм изостанал от бензиновите модели.
От как го карам нямаше отначало километраж, смениха датчика на скоростната кутия, не проработи, после жичкаджиите проследиха кабелите и ми казаха че след компа няма сигнал до таблото и още че компа е ремонтиран със отвертката.Погледна и аз компа и наистина се оказа така, по всяка веротност след дефект в бобината е изгорял крайният транзистор на компа в едно със интегралната схема и са го ремонтирали със каквото са имали под ръка.Намерих какви са тразисторите и схемата,но трябва време за доставка... но един такъв ремонт не ми вдъхва доверие и затова започнаха да си търся комп, което пък за Варна е региона иш малко от Добрич се оказа трудна работа не за друго ами защото компа е производство на Вистеон
Има следните напдиси по него първи ред: LP 4-335 JQZ-2 EEC V VISTEON под него на втори ред :1M5F-12A650-BD. От Мото пфое ми дадоха един номер под който нищо не откривам- 1 776 299.
Имама два въпроса и ще бъда благодарен ако ми отговорите или поне ми кажете къде да прочета за да намеря отговорите.
С какви означения е компа за първоначално вграждане в тази кола?Аналог на посоченият комп по Форд?
От скоро съм собственик на форд Фокус обем 2002г, 1,6 16 клапана, 100 коня, Zetek SEqдвигател FYDB.Това е поредният ми форд предишните бяха две сиери и едно мондео но все дизели и явно съм изостанал от бензиновите модели.
От как го карам нямаше отначало километраж, смениха датчика на скоростната кутия, не проработи, после жичкаджиите проследиха кабелите и ми казаха че след компа няма сигнал до таблото и още че компа е ремонтиран със отвертката.Погледна и аз компа и наистина се оказа така, по всяка веротност след дефект в бобината е изгорял крайният транзистор на компа в едно със интегралната схема и са го ремонтирали със каквото са имали под ръка.Намерих какви са тразисторите и схемата,но трябва време за доставка... но един такъв ремонт не ми вдъхва доверие и затова започнаха да си търся комп, което пък за Варна е региона иш малко от Добрич се оказа трудна работа не за друго ами защото компа е производство на Вистеон
Има следните напдиси по него първи ред: LP 4-335 JQZ-2 EEC V VISTEON под него на втори ред :1M5F-12A650-BD. От Мото пфое ми дадоха един номер под който нищо не откривам- 1 776 299.
Имама два въпроса и ще бъда благодарен ако ми отговорите или поне ми кажете къде да прочета за да намеря отговорите.
С какви означения е компа за първоначално вграждане в тази кола?Аналог на посоченият комп по Форд?
основният дефект на автомобила е зад волана!!!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с компа на Фокус
google казва, че всичко е наред с твоя комп .... само дето малко е гръмнал 
https://www.google.bg/#q=1M5F-12A650-BD

https://www.google.bg/#q=1M5F-12A650-BD
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
- Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с компа на Фокус
.....е то това ми е ясно....въпроса ми е дали това е оригиналният комп и с какъв по форд мога да го заменя ?
основният дефект на автомобила е зад волана!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта