Въпрос за 1.3 верига

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Въпрос за 1.3 верига

Мнение от EuroPol » 24 юни 2015, 23:24

Колеги имам Ескорт мк5 1.3 верига с карборатор. Вклиучваше си перките в жегата когато си поиска дори и след като е спряна въртеше по половин час.Днес го смених и всичко е ок.Но ми направи впечатление че като развих стария датчик датчика беше на сухо виждаше се антифриз но надоло към термостата капка вода не изтече дали е нормално това аз си мисля че нее надявам се нчкой да ме просветли по въпроса.Не загрява дори и да е изклиучена перката не губи антифриз има си в казанчето и винаги е на максимума. Нз какво да мисля . Стрелката вътре стига до средата за около 5 минути след като запаля сутрин и после седи ниско почти в бялото вдига се пак по някое си време и рязко спада до бялото пак и така през повечето време е малко над бялото а пипам радиатора отваря термостата има си и парно . Незнам какво да мисля . Даваите акъли да видим шо ке става:)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта