форд фокус 1.8тдци странен проблем
Публикувано: 04 юли 2015, 18:56
Здравейте
Аз съм нов в форума и надявам се че намерих правилното място за съвет.
Аз съм от Македония от гр.Струмица. Извинявам се предварително ако греша при писането на някои думи.
Понеже при нас няма такива форуми кадето можеш да потърсиш съвет и намериш някакво решение за проблемите си с колата, реших че форумите в България са решение. Намерих доста информации но не успях да намеря пост за моя проблем.
Ето с къкво се мъча от 1 година.
Купих колата си 2012 от гр.Петрич България. Форд Фокус 1.8тдци 2001 година 85kw.
Наистина платих малко по скъпо в тоя момент 2012година за стара кола този модел 2001 но оказа се че всичко и беше наред. Нямаше никакви проблеми 2 години. Минах 20 000 км , палене, дърпане,....никава загуба на масло, теч, турбото си работи..НО
преди година и нещо започна се с наравномерна работа на двигателя при ниски обороти и то винаги при нормална работна температура на двигателя. Запалването за 2-4 секунди - винаги.Никакви проблеми през зимата. Докато постигне нормална работа на двигателя няма проблеми. След като стигне нормална температура - спирам на светофари, оборотите се покачваха като че ли подавам газ. отиват на 2000 оборота и назад така 2-3 пъти и пак нормално. Така правеше 1 месец и се увличаваше се все повече и повече. Много повече през лятото и през деня когато температурата на вън е повисока. Започна да се чува и някакво цкане от към двигателя. Майсторите тук като за начало казаха че са дюзите.
На диагностика нямаше грешки обаче съветваха ме да проверя дюзите и помпата за високо налягане на стенд и това направих. Майстора прочисти цялата горивна система - от дюзите които ги изчисти, смени им нешто там, резервоара за гориво, търбите за гориво, райла също и помпата за високо налягане. Майстора тесва и помпата и налягането било добре и хубаво че сме го направили щото бил тъкмо на веме. Сменил прстени по помпа. Никакви промяни на датчици. смяна на филтри за гориво, филтер за масло, масло....
Взех си колата срещо солидна сума на пари за този ремонт и 2 седмици при него. Колата вървеше ок. Не гаснеше. Това с неравномерната работа беше от време на време и много малко. Аз и не карам много. Но нямаше цъкане, нямаше да изгасне на светофар.
Обаче преди 2 месеци заминах в чужбина. Върнах се миналата седмица. Колата не палена 2 месеца.
От първа запали веднага. Оставих я да поработи 10 минути. Настигна нормална температура и тръгнах. И отново започна същия проблем. Сега в повече. Давам газ и не върви с зъкаснение изведнъж дръпва изведнъж горивото се запалва и дръпва. Карам една минута нормално, спирам , тръгвам и отново същото. Започна и като спра изгасне. Запалвам от първа и веднага след 1-2 секунди гасне. Държа оборотите за да не изгасне.
Моля Ви за съвет. Тук майсторите ако те видат че не разбираш веднага започват да те замайват с различни проблеми и само да вземат парите а проблема си продължава. Как може от не каране на колата да прояви същия проблем даже и в повече? Пак ли ще ми искат чистене на дюзи. Та 1500-2000км от ремонта и почистването. Дайте ми насока датчик ли да се смени, за въздух в горивната система ли, какво да поискам майсторите да проверят.
Съветват ме да продам колата. Фен съм на Форд, а и да нямам този проблем върви си много добре. Най много може да я дам на баща ми да я кара. Но в такова положение не е за каране.
Аз съм нов в форума и надявам се че намерих правилното място за съвет.
Аз съм от Македония от гр.Струмица. Извинявам се предварително ако греша при писането на някои думи.
Понеже при нас няма такива форуми кадето можеш да потърсиш съвет и намериш някакво решение за проблемите си с колата, реших че форумите в България са решение. Намерих доста информации но не успях да намеря пост за моя проблем.
Ето с къкво се мъча от 1 година.
Купих колата си 2012 от гр.Петрич България. Форд Фокус 1.8тдци 2001 година 85kw.
Наистина платих малко по скъпо в тоя момент 2012година за стара кола този модел 2001 но оказа се че всичко и беше наред. Нямаше никакви проблеми 2 години. Минах 20 000 км , палене, дърпане,....никава загуба на масло, теч, турбото си работи..НО
преди година и нещо започна се с наравномерна работа на двигателя при ниски обороти и то винаги при нормална работна температура на двигателя. Запалването за 2-4 секунди - винаги.Никакви проблеми през зимата. Докато постигне нормална работа на двигателя няма проблеми. След като стигне нормална температура - спирам на светофари, оборотите се покачваха като че ли подавам газ. отиват на 2000 оборота и назад така 2-3 пъти и пак нормално. Така правеше 1 месец и се увличаваше се все повече и повече. Много повече през лятото и през деня когато температурата на вън е повисока. Започна да се чува и някакво цкане от към двигателя. Майсторите тук като за начало казаха че са дюзите.
На диагностика нямаше грешки обаче съветваха ме да проверя дюзите и помпата за високо налягане на стенд и това направих. Майстора прочисти цялата горивна система - от дюзите които ги изчисти, смени им нешто там, резервоара за гориво, търбите за гориво, райла също и помпата за високо налягане. Майстора тесва и помпата и налягането било добре и хубаво че сме го направили щото бил тъкмо на веме. Сменил прстени по помпа. Никакви промяни на датчици. смяна на филтри за гориво, филтер за масло, масло....
Взех си колата срещо солидна сума на пари за този ремонт и 2 седмици при него. Колата вървеше ок. Не гаснеше. Това с неравномерната работа беше от време на време и много малко. Аз и не карам много. Но нямаше цъкане, нямаше да изгасне на светофар.
Обаче преди 2 месеци заминах в чужбина. Върнах се миналата седмица. Колата не палена 2 месеца.
От първа запали веднага. Оставих я да поработи 10 минути. Настигна нормална температура и тръгнах. И отново започна същия проблем. Сега в повече. Давам газ и не върви с зъкаснение изведнъж дръпва изведнъж горивото се запалва и дръпва. Карам една минута нормално, спирам , тръгвам и отново същото. Започна и като спра изгасне. Запалвам от първа и веднага след 1-2 секунди гасне. Държа оборотите за да не изгасне.
Моля Ви за съвет. Тук майсторите ако те видат че не разбираш веднага започват да те замайват с различни проблеми и само да вземат парите а проблема си продължава. Как може от не каране на колата да прояви същия проблем даже и в повече? Пак ли ще ми искат чистене на дюзи. Та 1500-2000км от ремонта и почистването. Дайте ми насока датчик ли да се смени, за въздух в горивната система ли, какво да поискам майсторите да проверят.
Съветват ме да продам колата. Фен съм на Форд, а и да нямам този проблем върви си много добре. Най много може да я дам на баща ми да я кара. Но в такова положение не е за каране.