Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Публикувано: 30 юли 2015, 10:37
Здравейте колеги,
вече съм горд собственик на Форд фюжън 2004 1.6 бензин 100кс 16 клапана. Всичко си и е перфектно, само един проблем ме занимава от как съм я купил, опитва се да гасне когато е загряла, но не гасне при загряла а само държи 500 оборота и глъхне. Когато е в прехода от студена към загряла си гасне без проблем почти на всеки сфетофар и на газ и на бензин. Проблема е еднакъв на газ и на бензин, с газова уредба е от 1 месец.
При закачане на диагностичен апарат показва 450 милибара подналягане в смукателния колектор, според майстора 250 милибара имали механично здравите двигатели.
Автомобила е с МАП сензор за подналягане ,сензора не е повреден , защото сензора на газовата уредба която му сложих показва същото.
Тоест, според него духат всмукателните клапани и качват налягането в смукателя, МАП го отчита и започва да подава повече гориво и двидателя се задавя (така казва майстора).
Изключение прави когато се спускам по инерция без да натискам педала на газта, тогава не гасне и държи там колкото са нормални 900 оборота и според майстора клапаните са студени и не се е удължават и лягат на леглото. При загрял двигател на място като задържа 10 секунди на 4000 оборота и пусна педала на газта си гасне от веднъж, тоест клапаните се загряват, удължават се и започват да не лягат и да духат наобратно - теория.
Пробвана е със спрей за спукан смукателен колектор а аз запушвах по отделно тръбите за удушника на двигателя, да не би там да е проблема с всмукването.
Въпросът ми е , защо хидравличните повдигачи не компенсират, може ли с шлайфане само на опашките на клапаните да се скъсят клапаните и да започнат да лягат, защото работи много добре когато са ,, студени'' клапаните
, поне това е теорията.
Във Форд Хасково ми казаха че нямат време, да дойда след известно време да я разглобят и т.н.
Ако знаете майстор да ми кажете, който със сигурност и професионално да ми каже какво да направя, да провери с камера, уреди и друга наблюдателна техника, или само разглабяне оправя нещата?
Благодаря.
вече съм горд собственик на Форд фюжън 2004 1.6 бензин 100кс 16 клапана. Всичко си и е перфектно, само един проблем ме занимава от как съм я купил, опитва се да гасне когато е загряла, но не гасне при загряла а само държи 500 оборота и глъхне. Когато е в прехода от студена към загряла си гасне без проблем почти на всеки сфетофар и на газ и на бензин. Проблема е еднакъв на газ и на бензин, с газова уредба е от 1 месец.
При закачане на диагностичен апарат показва 450 милибара подналягане в смукателния колектор, според майстора 250 милибара имали механично здравите двигатели.
Автомобила е с МАП сензор за подналягане ,сензора не е повреден , защото сензора на газовата уредба която му сложих показва същото.
Тоест, според него духат всмукателните клапани и качват налягането в смукателя, МАП го отчита и започва да подава повече гориво и двидателя се задавя (така казва майстора).
Изключение прави когато се спускам по инерция без да натискам педала на газта, тогава не гасне и държи там колкото са нормални 900 оборота и според майстора клапаните са студени и не се е удължават и лягат на леглото. При загрял двигател на място като задържа 10 секунди на 4000 оборота и пусна педала на газта си гасне от веднъж, тоест клапаните се загряват, удължават се и започват да не лягат и да духат наобратно - теория.
Пробвана е със спрей за спукан смукателен колектор а аз запушвах по отделно тръбите за удушника на двигателя, да не би там да е проблема с всмукването.
Въпросът ми е , защо хидравличните повдигачи не компенсират, може ли с шлайфане само на опашките на клапаните да се скъсят клапаните и да започнат да лягат, защото работи много добре когато са ,, студени'' клапаните

Във Форд Хасково ми казаха че нямат време, да дойда след известно време да я разглобят и т.н.
Ако знаете майстор да ми кажете, който със сигурност и професионално да ми каже какво да направя, да провери с камера, уреди и друга наблюдателна техника, или само разглабяне оправя нещата?
Благодаря.