Замяна на двигател.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Замяна на двигател.
Колеги бащата си взе друга кола и аз започнах да плячкосвам негова, защото по мойта освен здравото купе няма друго.
Сложих алуминиевия колектор с инжекциона и компа, двигателя си промени звука и стана малко по добре от към вървеж.
При моя двигател, скоростите вият и понякога се обаждат синхронизаторите на 2-ра и 3-та скорост, педала ми е супер твърд въпреки че педала отделя малко над средата, чукат ми биелни лагери, няма мощността която би трябвало да има, някога мерих компресия но явно не съм я замерил както трябва.
Сложих моят пластмасов колектор с инжекционна и компа, без да уплътнявам нищо, просто на бързо за 30 мин за да видя как ще е двигателя, на газ без никаква настройка заради различните неща, запали и върви перфектно от 1500 оборота наема мн добре като настъпя педала по рязко, от 2000 ми се струва че се изтрелва стигне ли 3500 полудява, но ми направи впечатление че се появи едно прицъкване по време на празен ход, предполагам аванса е свързан с биелните лагери, като си ми сложа инжекционна няма да го има това.
Въпроса ми е какво бихте ме посъветвали, дали да го слагам заедно със скоростната на моята кола, съединителя пръплъзва вече и е за смяна.
Моят двигател няма мощност и е за смяна на биелни лагери, а и сигурно на сегменти, скоростната ми вие, съединителя е тежък, аксиалния лагер е за смяна защото минава фазара със виенето и започва да тропа гадно от време на време. Ангренажа ми е на INA на 7-8 000 км
Другия двигател има мощност, скоростнта е перфектна, нито тропат нито вият, ангренажа е към 30 000 км, но семеринг на коляновия вал тече и ремъка не веднъж е омасляван. Съединителя боксува но аксиалния е перфектен, не тресе значи и притескателя, остана само феродовия който е около 100 лв. Генерацията е оригиналната на др форд, задното гърне е на година и малко на Walker за 140 лв майче.
Колата на бащата ще се хвърля защото купето е изгнило, рейката се лее и има огромен луфт във волата, тампоните на носачите са за смяна, броните са спукани. Колко би ми струвало в кат "новия" двигател? Ако сложа моят мотор на колата на баща ми, дали някой от Надин или Мегапартс ще вземат колата с друг двигател?
Сложих алуминиевия колектор с инжекциона и компа, двигателя си промени звука и стана малко по добре от към вървеж.
При моя двигател, скоростите вият и понякога се обаждат синхронизаторите на 2-ра и 3-та скорост, педала ми е супер твърд въпреки че педала отделя малко над средата, чукат ми биелни лагери, няма мощността която би трябвало да има, някога мерих компресия но явно не съм я замерил както трябва.
Сложих моят пластмасов колектор с инжекционна и компа, без да уплътнявам нищо, просто на бързо за 30 мин за да видя как ще е двигателя, на газ без никаква настройка заради различните неща, запали и върви перфектно от 1500 оборота наема мн добре като настъпя педала по рязко, от 2000 ми се струва че се изтрелва стигне ли 3500 полудява, но ми направи впечатление че се появи едно прицъкване по време на празен ход, предполагам аванса е свързан с биелните лагери, като си ми сложа инжекционна няма да го има това.
Въпроса ми е какво бихте ме посъветвали, дали да го слагам заедно със скоростната на моята кола, съединителя пръплъзва вече и е за смяна.
Моят двигател няма мощност и е за смяна на биелни лагери, а и сигурно на сегменти, скоростната ми вие, съединителя е тежък, аксиалния лагер е за смяна защото минава фазара със виенето и започва да тропа гадно от време на време. Ангренажа ми е на INA на 7-8 000 км
Другия двигател има мощност, скоростнта е перфектна, нито тропат нито вият, ангренажа е към 30 000 км, но семеринг на коляновия вал тече и ремъка не веднъж е омасляван. Съединителя боксува но аксиалния е перфектен, не тресе значи и притескателя, остана само феродовия който е около 100 лв. Генерацията е оригиналната на др форд, задното гърне е на година и малко на Walker за 140 лв майче.
Колата на бащата ще се хвърля защото купето е изгнило, рейката се лее и има огромен луфт във волата, тампоните на носачите са за смяна, броните са спукани. Колко би ми струвало в кат "новия" двигател? Ако сложа моят мотор на колата на баща ми, дали някой от Надин или Мегапартс ще вземат колата с друг двигател?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
При това положение аз не бих се замислил, ако ще карам колата още време. Смъквам хубавия мотор, сменям семерината, съединителя и всичко в другия кош. А колкото до документите, някъде четох, че не е много скъпо.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
И да сменя ангренажа, моят е много нов
, кабели и свещи имам 2-ри нов комплект, абе ще гледам да сложа строшени неща и да го хвърлиме тогава, ми поне една година ще я карам тая кола.

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
Ако ще я караш около една година май няма смисъл според мен.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
Надин ги интересуват само килограмите, може и без мотора да я върнеш, а документите за брак им направи копие ако ще прехвърляш двигателя, защото и от Надин ще ти искат документа за брак на колата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
Добре, в тая тема на колегите от Рено http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=156706.0 виждам че нещата са невъзможни и може би ще трябва да си карам без да минавам кат 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
При теб ако няма съвпадение на моторите, както в цитирания случай, можеш да си я караш спокойно и така, ще има проблем ако пожелаеш да я продаваш. Иначе си е вечно твоя, и според мен няма място за притеснение.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
Изисквания към мотора:
-същата или по-нова година на производство (на мотора) Т.е. не може да смениш мотор от 91-ва с такъв от 90-та, дори единия да е произведен на 30 декември, а другия на 01 януари.
-същата или по-висока Евро норма. Това бърка сметките на много хора, защото на старите талони няма Е категория и трябва да ходиш до МП да си вадиш удостверение за нея.За новите модели го имат в МП. Пак искат пари, ама не много. За старите забрави-става с измерване, струва към 200 лв.
-същата или по-ниска мощност.
-вече готов с всичко, отиваш в Технотест или Декра, разделяш се с едни 250-300 лева (само за сменения мотор) и след това с всички бумаги отиваш в КАТ на каналите за сверка номера, нови талони и т.н. още 50 лева.
Нещата са така направени, че да е финансово безсмислено да сменяш мотора на стара кола. Нарочно е направено така-политика на ЕС за екологията. Всичките тия неща се набутаха последните години с едни директиви от Брюксел.
Със сменен двигател силно НЕ ТЕ съветвам да караш. То на улицата няма кой да те спре, но за беля ще те натопи някой олигофрен дето не ти е харесал цвета на вратовръзката или ще стане някое леко ПТП, а глобата за промяна на конструкцията е от 2 до 7 ХИЛЯДИ лева!
-същата или по-нова година на производство (на мотора) Т.е. не може да смениш мотор от 91-ва с такъв от 90-та, дори единия да е произведен на 30 декември, а другия на 01 януари.
-същата или по-висока Евро норма. Това бърка сметките на много хора, защото на старите талони няма Е категория и трябва да ходиш до МП да си вадиш удостверение за нея.За новите модели го имат в МП. Пак искат пари, ама не много. За старите забрави-става с измерване, струва към 200 лв.
-същата или по-ниска мощност.
-вече готов с всичко, отиваш в Технотест или Декра, разделяш се с едни 250-300 лева (само за сменения мотор) и след това с всички бумаги отиваш в КАТ на каналите за сверка номера, нови талони и т.н. още 50 лева.
Нещата са така направени, че да е финансово безсмислено да сменяш мотора на стара кола. Нарочно е направено така-политика на ЕС за екологията. Всичките тия неща се набутаха последните години с едни директиви от Брюксел.
Със сменен двигател силно НЕ ТЕ съветвам да караш. То на улицата няма кой да те спре, но за беля ще те натопи някой олигофрен дето не ти е харесал цвета на вратовръзката или ще стане някое леко ПТП, а глобата за промяна на конструкцията е от 2 до 7 ХИЛЯДИ лева!
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
И то ко стана ? едно голямо нищо... Я си карай колата и ако па толкова искаш отваряй си мотора и ако всичко е наред с блока ряскай едни сегменти и и лагери и толкоз .
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
Да това че ако стане ПТП и ми проверят бумагите ще стане кофти, но до сега мисля че не съм бил свидетел на такова нещо, едно птп съм имал и никой не е гледал. А пък за форд на баща ми, тая кола 1-2 сериозни удари, застрахователя си я кара и я правят много добре, а как задната и предната броня поне по 4 пъти съм ги сменял и няма как някой да не я натроши, тя си е магнит за птп-та тая кола 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
Няма кой да ти проверява № на двигателя, няма и ПТП при което да се изисква такава процедура, е освен ако не излети Форда пък да блъсне самолет.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
А защо въобще трябва да има номер
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
То не става с проверка на пътя. Става по сигнал или след ПТП. Ако се кара колата на застраховател, го проверяват 100%. И е много грозна гледка да ти откажат щета, а малко след това да дойдат двама униформени и да ти връчат акт за 7 бона, задето си сменил мотора. Пък ти обжалвай....минималната глоба е 2000. Ако смяташ, че точно на теб няма да ти се случи, ще се изненадаш-из форумите ще намериш поне още 20 човека, с всякакви марки коли, които и те така са смятали. В ЗДВП това е най-голямата глоба, която се налага на физическо лице изобщо, в целия закон. Да не мислите, че случайно е такава?
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Замяна на двигател.
Колеги благодаря за това че ми отговорихте, но темата е за изтриване. Днес центровах ангренажа и колата се събуди



По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта