Страница 1 от 1

Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 16:21
от essex
Колеги бащата си взе друга кола и аз започнах да плячкосвам негова, защото по мойта освен здравото купе няма друго.
Сложих алуминиевия колектор с инжекциона и компа, двигателя си промени звука и стана малко по добре от към вървеж.
При моя двигател, скоростите вият и понякога се обаждат синхронизаторите на 2-ра и 3-та скорост, педала ми е супер твърд въпреки че педала отделя малко над средата, чукат ми биелни лагери, няма мощността която би трябвало да има, някога мерих компресия но явно не съм я замерил както трябва.
Сложих моят пластмасов колектор с инжекционна и компа, без да уплътнявам нищо, просто на бързо за 30 мин за да видя как ще е двигателя, на газ без никаква настройка заради различните неща, запали и върви перфектно от 1500 оборота наема мн добре като настъпя педала по рязко, от 2000 ми се струва че се изтрелва стигне ли 3500 полудява, но ми направи впечатление че се появи едно прицъкване по време на празен ход, предполагам аванса е свързан с биелните лагери, като си ми сложа инжекционна няма да го има това.
Въпроса ми е какво бихте ме посъветвали, дали да го слагам заедно със скоростната на моята кола, съединителя пръплъзва вече и е за смяна.
Моят двигател няма мощност и е за смяна на биелни лагери, а и сигурно на сегменти, скоростната ми вие, съединителя е тежък, аксиалния лагер е за смяна защото минава фазара със виенето и започва да тропа гадно от време на време. Ангренажа ми е на INA на 7-8 000 км
Другия двигател има мощност, скоростнта е перфектна, нито тропат нито вият, ангренажа е към 30 000 км, но семеринг на коляновия вал тече и ремъка не веднъж е омасляван. Съединителя боксува но аксиалния е перфектен, не тресе значи и притескателя, остана само феродовия който е около 100 лв. Генерацията е оригиналната на др форд, задното гърне е на година и малко на Walker за 140 лв майче.
Колата на бащата ще се хвърля защото купето е изгнило, рейката се лее и има огромен луфт във волата, тампоните на носачите са за смяна, броните са спукани. Колко би ми струвало в кат "новия" двигател? Ако сложа моят мотор на колата на баща ми, дали някой от Надин или Мегапартс ще вземат колата с друг двигател?

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 16:28
от lubomirov89
При това положение аз не бих се замислил, ако ще карам колата още време. Смъквам хубавия мотор, сменям семерината, съединителя и всичко в другия кош. А колкото до документите, някъде четох, че не е много скъпо.

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 16:34
от essex
И да сменя ангренажа, моят е много нов :D: , кабели и свещи имам 2-ри нов комплект, абе ще гледам да сложа строшени неща и да го хвърлиме тогава, ми поне една година ще я карам тая кола.

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 17:36
от lubomirov89
Ако ще я караш около една година май няма смисъл според мен.

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 17:57
от ЯЛТА
Надин ги интересуват само килограмите, може и без мотора да я върнеш, а документите за брак им направи копие ако ще прехвърляш двигателя, защото и от Надин ще ти искат документа за брак на колата.

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 18:11
от essex
Добре, в тая тема на колегите от Рено http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=156706.0 виждам че нещата са невъзможни и може би ще трябва да си карам без да минавам кат :)

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 20:27
от ЯЛТА
При теб ако няма съвпадение на моторите, както в цитирания случай, можеш да си я караш спокойно и така, ще има проблем ако пожелаеш да я продаваш. Иначе си е вечно твоя, и според мен няма място за притеснение.

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 21:17
от S_C
Изисквания към мотора:
-същата или по-нова година на производство (на мотора) Т.е. не може да смениш мотор от 91-ва с такъв от 90-та, дори единия да е произведен на 30 декември, а другия на 01 януари.

-същата или по-висока Евро норма. Това бърка сметките на много хора, защото на старите талони няма Е категория и трябва да ходиш до МП да си вадиш удостверение за нея.За новите модели го имат в МП. Пак искат пари, ама не много. За старите забрави-става с измерване, струва към 200 лв.

-същата или по-ниска мощност.

-вече готов с всичко, отиваш в Технотест или Декра, разделяш се с едни 250-300 лева (само за сменения мотор) и след това с всички бумаги отиваш в КАТ на каналите за сверка номера, нови талони и т.н. още 50 лева.

Нещата са така направени, че да е финансово безсмислено да сменяш мотора на стара кола. Нарочно е направено така-политика на ЕС за екологията. Всичките тия неща се набутаха последните години с едни директиви от Брюксел.

Със сменен двигател силно НЕ ТЕ съветвам да караш. То на улицата няма кой да те спре, но за беля ще те натопи някой олигофрен дето не ти е харесал цвета на вратовръзката или ще стане някое леко ПТП, а глобата за промяна на конструкцията е от 2 до 7 ХИЛЯДИ лева!

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 21:52
от lubomirov89
И то ко стана ? едно голямо нищо... Я си карай колата и ако па толкова искаш отваряй си мотора и ако всичко е наред с блока ряскай едни сегменти и и лагери и толкоз .

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 15 авг 2015, 22:55
от essex
Да това че ако стане ПТП и ми проверят бумагите ще стане кофти, но до сега мисля че не съм бил свидетел на такова нещо, едно птп съм имал и никой не е гледал. А пък за форд на баща ми, тая кола 1-2 сериозни удари, застрахователя си я кара и я правят много добре, а как задната и предната броня поне по 4 пъти съм ги сменял и няма как някой да не я натроши, тя си е магнит за птп-та тая кола :D:

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 16 авг 2015, 15:07
от ЯЛТА
Няма кой да ти проверява № на двигателя, няма и ПТП при което да се изисква такава процедура, е освен ако не излети Форда пък да блъсне самолет.

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 16 авг 2015, 17:24
от opex
А защо въобще трябва да има номер

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 16 авг 2015, 20:26
от S_C
То не става с проверка на пътя. Става по сигнал или след ПТП. Ако се кара колата на застраховател, го проверяват 100%. И е много грозна гледка да ти откажат щета, а малко след това да дойдат двама униформени и да ти връчат акт за 7 бона, задето си сменил мотора. Пък ти обжалвай....минималната глоба е 2000. Ако смяташ, че точно на теб няма да ти се случи, ще се изненадаш-из форумите ще намериш поне още 20 човека, с всякакви марки коли, които и те така са смятали. В ЗДВП това е най-голямата глоба, която се налага на физическо лице изобщо, в целия закон. Да не мислите, че случайно е такава?

Re: Замяна на двигател.

Публикувано: 20 авг 2015, 23:17
от essex
Колеги благодаря за това че ми отговорихте, но темата е за изтриване. Днес центровах ангренажа и колата се събуди :D: smileys-car-racing