Замяна на двигател.
Публикувано: 15 авг 2015, 16:21
Колеги бащата си взе друга кола и аз започнах да плячкосвам негова, защото по мойта освен здравото купе няма друго.
Сложих алуминиевия колектор с инжекциона и компа, двигателя си промени звука и стана малко по добре от към вървеж.
При моя двигател, скоростите вият и понякога се обаждат синхронизаторите на 2-ра и 3-та скорост, педала ми е супер твърд въпреки че педала отделя малко над средата, чукат ми биелни лагери, няма мощността която би трябвало да има, някога мерих компресия но явно не съм я замерил както трябва.
Сложих моят пластмасов колектор с инжекционна и компа, без да уплътнявам нищо, просто на бързо за 30 мин за да видя как ще е двигателя, на газ без никаква настройка заради различните неща, запали и върви перфектно от 1500 оборота наема мн добре като настъпя педала по рязко, от 2000 ми се струва че се изтрелва стигне ли 3500 полудява, но ми направи впечатление че се появи едно прицъкване по време на празен ход, предполагам аванса е свързан с биелните лагери, като си ми сложа инжекционна няма да го има това.
Въпроса ми е какво бихте ме посъветвали, дали да го слагам заедно със скоростната на моята кола, съединителя пръплъзва вече и е за смяна.
Моят двигател няма мощност и е за смяна на биелни лагери, а и сигурно на сегменти, скоростната ми вие, съединителя е тежък, аксиалния лагер е за смяна защото минава фазара със виенето и започва да тропа гадно от време на време. Ангренажа ми е на INA на 7-8 000 км
Другия двигател има мощност, скоростнта е перфектна, нито тропат нито вият, ангренажа е към 30 000 км, но семеринг на коляновия вал тече и ремъка не веднъж е омасляван. Съединителя боксува но аксиалния е перфектен, не тресе значи и притескателя, остана само феродовия който е около 100 лв. Генерацията е оригиналната на др форд, задното гърне е на година и малко на Walker за 140 лв майче.
Колата на бащата ще се хвърля защото купето е изгнило, рейката се лее и има огромен луфт във волата, тампоните на носачите са за смяна, броните са спукани. Колко би ми струвало в кат "новия" двигател? Ако сложа моят мотор на колата на баща ми, дали някой от Надин или Мегапартс ще вземат колата с друг двигател?
Сложих алуминиевия колектор с инжекциона и компа, двигателя си промени звука и стана малко по добре от към вървеж.
При моя двигател, скоростите вият и понякога се обаждат синхронизаторите на 2-ра и 3-та скорост, педала ми е супер твърд въпреки че педала отделя малко над средата, чукат ми биелни лагери, няма мощността която би трябвало да има, някога мерих компресия но явно не съм я замерил както трябва.
Сложих моят пластмасов колектор с инжекционна и компа, без да уплътнявам нищо, просто на бързо за 30 мин за да видя как ще е двигателя, на газ без никаква настройка заради различните неща, запали и върви перфектно от 1500 оборота наема мн добре като настъпя педала по рязко, от 2000 ми се струва че се изтрелва стигне ли 3500 полудява, но ми направи впечатление че се появи едно прицъкване по време на празен ход, предполагам аванса е свързан с биелните лагери, като си ми сложа инжекционна няма да го има това.
Въпроса ми е какво бихте ме посъветвали, дали да го слагам заедно със скоростната на моята кола, съединителя пръплъзва вече и е за смяна.
Моят двигател няма мощност и е за смяна на биелни лагери, а и сигурно на сегменти, скоростната ми вие, съединителя е тежък, аксиалния лагер е за смяна защото минава фазара със виенето и започва да тропа гадно от време на време. Ангренажа ми е на INA на 7-8 000 км
Другия двигател има мощност, скоростнта е перфектна, нито тропат нито вият, ангренажа е към 30 000 км, но семеринг на коляновия вал тече и ремъка не веднъж е омасляван. Съединителя боксува но аксиалния е перфектен, не тресе значи и притескателя, остана само феродовия който е около 100 лв. Генерацията е оригиналната на др форд, задното гърне е на година и малко на Walker за 140 лв майче.
Колата на бащата ще се хвърля защото купето е изгнило, рейката се лее и има огромен луфт във волата, тампоните на носачите са за смяна, броните са спукани. Колко би ми струвало в кат "новия" двигател? Ако сложа моят мотор на колата на баща ми, дали някой от Надин или Мегапартс ще вземат колата с друг двигател?