Ford Escort 1.6 16 zetec - проблем с паленето на бензин

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
cross
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 май 2015, 16:52
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Ford Escort 1.6 16 zetec - проблем с паленето на бензин

Мнение от cross » 11 сеп 2015, 10:51

Здравейте.От няколко дни Ескорта на баща ми има следния проблем.При рязко подаване на газ при студен мотор и работещ на бензин двигателя се замисля да ускори ли,да угасне ли,а като загрее този проблем изчезва.На газ и при студен и топъл мотор го няма този проблем.До сега нещата които сменихме са горивен филтър,въздушен филтър,кабели на свещите и самите свещи.Някой има ли представа къде да търся проблема?Колата както казах и в заглавието е Форд Ескорт 1.6 16V Zetec с газова уредба.Благодаря ви предварително *kneeford*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ford Escort 1.6 16 zetec - проблем с паленето на бензин

Мнение от HACKO » 11 сеп 2015, 11:02

Заради работата на Газ са избягали адаптациите на Бензин. Вариантите са два, или настройваш газта така че параметрите да не се разминават с повече от 7% от тези на Бензин, или си го оставяте така и изчаквате да превключи на Газ и тогава тръгвате.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

cross
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 май 2015, 16:52
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford Escort 1.6 16 zetec - проблем с паленето на бензин

Мнение от cross » 12 сеп 2015, 11:38

Проблема при Ескорта на баща ми май ще се окаже,че е в самите инжектори на бензина.Вчера взех такава добавка за отпушването им и има леки подобрения,защото вече при рязко подаване на газ когато колата е на бензин замислянето дали да ускори или не започна да изчезва и явно заради продължителното каране на газ инжекторите са тръгнали да се запушват.

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Escort 1.6 16 zetec - проблем с паленето на бензин

Мнение от Филипов » 12 сеп 2015, 13:34

С един прост мултицет проверете има ли разлика в напрежението на инжекторите и на акумулатора.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford Escort 1.6 16 zetec - проблем с паленето на бензин

Мнение от peigera » 12 сеп 2015, 14:09

Филипов написа:С един прост мултицет проверете има ли разлика в напрежението на инжекторите и на акумулатора.
Колега я дай малко разяснение на това което си написал, че нещо не мога да те разбера. До инжектора ходи захранващ плюс и минус който ес управлява от компа. Имаш в предвид да се провери дали плюса не ,,кляка,, или да се сложи уреда да мери колко волтаотиват до самата букса на инжектора/ Ако се измерват плюс/минус от самата букса на инжектора не всеки мултицет ще успее да отчете колко волта ходят реално до там, имайки в предвид, че там минуса стига на импулси.

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Escort 1.6 16 zetec - проблем с паленето на бензин

Мнение от Филипов » 12 сеп 2015, 16:30

Точно така, дали не кляка. Плюсът минава през предпазител в прословутата кутия. Моята я бях презапойвал заради горивната помпа, но явно е останало нещо недогледано в тази верига. Та го научих по трудния начин. При завъртане на стартера дори и не палеше - нямаше достатъчно ток на инжекторите. Иначе с бутане без проблем, но и при големи обороти не достигаше. Като стойности бяха примерно 12,5 на акумулатора и 11,5 на инжекторите. Не би трябвало да е повече от 0.1 разликата. При измерването минусът е общ - на купето или акумулатора.

Иначе ако слушаш всичките дървени философи трябваше да сменям горивен филтър, бензинова помпа, задръстени маркучи, да чистя резервоар и инжекторите с ултразвук и още каквито се сетиш тъпотии, чути и недочути. Дали има гориво - отгоре има "игла" като на гумите, боде се манометър и ако гориво / помпа са наред трябва да вдига 2,5 - 3 атм, виж по книгите точно колко.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта