Течащите гарнитури на картера при CVH
-
- потребител
- Мнения: 62
- Регистриран: 31 май 2009, 19:33
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.6 /CVH/ '91
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Течащите гарнитури на картера при CVH
Здравейте, зачел съм се из английските форуми относно дерта с постоянно капещите гарнитури на картера при цвх моторите.
Срещат се различни съвети основно за залепване/подлепване на гарнитурата първо за картера със високо температурни силикони, че даже някои и моментно лепило използват и съответно монтаж към блока чак след като изсъхне силикона/лепилото.
Момента със кривите картери е ясен, ако има изкривени участъци от предишно пренатягане при стари интервенции ще бъдат изправени.
Някой може ли да сподели опит за смяна на гарнитурата, без да е протекла в близките два месеца след това.
Срещат се различни съвети основно за залепване/подлепване на гарнитурата първо за картера със високо температурни силикони, че даже някои и моментно лепило използват и съответно монтаж към блока чак след като изсъхне силикона/лепилото.
Момента със кривите картери е ясен, ако има изкривени участъци от предишно пренатягане при стари интервенции ще бъдат изправени.
Някой може ли да сподели опит за смяна на гарнитурата, без да е протекла в близките два месеца след това.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Течащите гарнитури на картера при CVH
Аз от 98г до сега съм карал CVH и не съм имал такива проблеми
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта