Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин

Мнение от ieiei » 06 окт 2015, 12:05

При смяна и на 2те дюзата става нова.

focusnik
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин

Мнение от focusnik » 06 окт 2015, 13:27

ieiei написа:При смяна и на 2те дюзата става нова.
Плюс стенд на 4те дюзи заедно с помпата,нови кодове нов горивен филтър и изкараха точно 40000 км за 4 години и отново почнаха да връщат гориво .
Следователно помпата ,трябва да се рециклира ,когато рециклираш и инжекторите , за да нямаш проблем занапред (твърде късно установих това за съжаление)

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин

Мнение от ieiei » 06 окт 2015, 16:56

Помпата,ако не"пуска стружки" няма как да ги повреди.Основния фактор е калпаво гориво и филтър.

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин

Мнение от addition » 06 окт 2015, 16:59

Еми и аз затова откак взех колата вече близо година карам само с Екто дизел да ми е мирна главата. Предпочитам да дам 20ст. повече, отколкото тия пари да ги похарча за някоя глупост :-) Пък и градско почти не карам, не зареждам толкова често.

ediman
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 19 сеп 2011, 18:44
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci трудно пали сутрин

Мнение от ediman » 09 окт 2015, 09:01

Трудното палене сутрин, не би трябвало да е от подгревните свещи. След като изгасва бързо датчика, значи няма проблем. Преди седмица замерихме моите, като работеше само една от 4-те и палеше като пушка. Сменихме горивния филтър, но монтьора забравил да сложи о-пръстените и ми взимаше въздух и имах проблем с паленето. За една седмица компютъра беше отчел 24 грешки. Снощи подмених филтрите ,като се съмнявах да не е дефектен и тогава видях, че липсват пръстените.
Виж на компютъра каква грешка ти дава. Има ли "Неправилно изгаряне на газовете"- това е влизане на въздух в системата.

Да не си минал през някоя бабунка и да си натиснал тръбите под колата, може и да е клапана в резервоара- събира тиня... . Ако пък се отиде към дюзите......колегите са написали. Но се започва от най-дребното.
Не съм специалист, но това го научих за една седмица от сервизите, които посетих. Нета не ми се сърдят компетентните и спестят кофти коментари. целта ми е да помогна. За съжаление има много /повечето/ некадърни монтьори.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта