Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 23 окт 2015, 15:00

Възможно ли е за един месец 3бр. ГНП-та да изгорят?

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд фокус тдди гнп

Мнение от ЯЛТА » 23 окт 2015, 15:07

Електрониката на ГНП-то се охлажда от нафтата. Достатъчно е да я повъртиш на стартер 30-60 секунди,- при невъзможност да запали, и ГНП-то отива на кино. Много зависи от майстора !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд фокус тдди гнп

Мнение от fokus20 » 23 окт 2015, 15:16

Маистора до сега всеки път като му занеса помпа здрава вика сега ще е наред всичко слага я обучава я колата пали и повече от 20 км не минава и тя не гасне в движение а я гася аз и после не запалва

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд фокус тдди гнп

Мнение от fokus20 » 23 окт 2015, 15:20

Три пъти едно и също. Една 3те помпи не изкара повече от 20 км у по един и същи начин става сичко взимам я от ремонт пали ходя насам на там и после не иска да запали

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд фокус тдди гнп

Мнение от MapTo_D » 23 окт 2015, 16:51

Време ти е да смениш 'майстора'...

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд фокус тдди гнп

Мнение от fokus20 » 23 окт 2015, 19:41

Така и направих вчера взех си колата след като ми бяха взели около 350лв и ми казаха че не могат да я направят :)

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд фокус тдди гнп

Мнение от fokus20 » 23 окт 2015, 19:45

Дори и не ги хвана срама поне да кажат ето ти половината пари не можахме да я опраим ми гледаха как да се измъкнат вече а и аз не съм такъв да се карам обаче така ще се случи и с друг човек и ще ги разбетат всички в града ;)

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд фокус тдди гнп

Мнение от chefo_ukr » 24 окт 2015, 15:31

Я вземи провери снопа с кабелите от помпата.3 помпи да умориш по един и същи начин!?!Пусни тото

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Изображение

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд фокус тдди гнп

Мнение от fokus20 » 24 окт 2015, 18:26

Снопа демек буксата към ел.блока ли?

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд фокус тдди гнп

Мнение от chefo_ukr » 26 окт 2015, 09:19

Да към ел.блока на помпата.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Изображение

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 27 окт 2015, 00:04

Сичко е 6 там проверено пак е отишла електрониката на помпата за пореден път

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от S_C » 27 окт 2015, 00:59

Щях да те посъветвам да смениш майстора, но понеже вече си го направил, остава само колата.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от BIGFORDFAN » 27 окт 2015, 08:06

А ти купуваш евтина помпа втора употреба всеки път, или ремонтираш качествено твоята електроника?

Sent from my Lenovo

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 27 окт 2015, 15:04

Ако мислиш че 450 лв е евтино аз не хах сега ще ми ремонтират ел.блока само защото останояиха че е изгармял пак тои

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 27 окт 2015, 15:07

Фокуса няма как да го сменя защото първо не пали второ вече ми е стъпил на около 4000 лв и малко отгоре и сега ако дам още 200-300 ще иде на 4500

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

dobatavision
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 21 окт 2013, 09:29
Модел на автомобила: Фокус mk1 1.8tddi 90hp ''00
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от dobatavision » 28 окт 2015, 00:15

Самата електроника ли е калпава или нафтата не я охлажда добре ?

https://www.google.bg/search?q=ford+foc ... uel+cooler

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 28 окт 2015, 07:42

А какво трябва да направя за да се охлажда добре след като ми оправят електрониката нафтата ми е добра на 100%

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

paco-67
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 03 юни 2010, 20:06
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi 98
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от paco-67 » 28 окт 2015, 08:03

Здравейте,с каква цел се слагат тия кулери за нафта.Само за фокуса ли вършат работа заради електрониката.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от S_C » 28 окт 2015, 09:49

Слагат се на големите кубатури, защото помпите са големи и отделят много топлина. В резултат се загрява обратната нафта, която влиза в резервоара и като остане с 5 кила нафта, тя циркулира толкова бързо, че не успява да се охлади. Резервоарите вече са масово от дебела пластмаса, не са метални като едно време да се охлаждат добре. Зимата няма проблем, но лятото, ако се кара в жегите, е голям проблем. Асфалта е напечен и допълнително подгрява и резервоар и горивопроводи под колата. При такива условия вече нафтата може да се загрее толкова, че електрониката на въпросната помпа да тръгне да си ходи. Заради това дизела никога не се оставя с малко нафта-защото тя се прегрява. Оладители за горивото си имат серийно всички стационарни дизелови машини....там генератори, помпи и т.н., комбинирано с големи резервоари-поне 20-30% резерв над проектната дневна консумация в нормален режим на работа. При колите с малки кубатури обаче няма охладители.
Унас лятото си е топличко, колите масово се карат с малко гориво в резервоара, внасят се евтинджос от Италия, където на повечето места зима са виждали само по филмите...и после сядаш и се чудиш защо тука народа прави управления за помпи като алтав. Ами прави, защото там, от където идват, е много вероятно да са системно прегрявани. И тук като им набиеш от българската нафта...скоропостижно вземат та се споминат. Заради това ти писах да смениш колата...ама ти си знаеш. Това нещо си е недостатък на технологията. Кара без проблем годините, за които е смятано да работи безпроблемно.Изкарва си ги, няма ядове, каквото и да го правиш. Обаче...тоя ресурс в един момент свършва и нещата зависят само от късмет. Другия вариант е с разни преработки като въпросните допълнителни охладители....ама пак играе фактора с късмета и коня ти така или иначе е вече "на системи".
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 28 окт 2015, 14:37

Колата ми е от Австрия и със сигурност не е виждала толкова жега а и да искам да я сменя няма как освен на вторични суровини да я дам!!! А и от както е при мен колата от 3 месеца не е оставала с по малко от 20 литра гориво

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 53 госта