Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от Иван Вълков » 28 окт 2015, 14:52

Добре де как може.......малко нафта та прегрявала та дрън дрън те в Африка дизели не карат айде моля Ви се. Питам аз каква е вероятността въпростния майстор да не е обезвъздушил добре системата? Защото той може ГНП-то да го обезвъздушил ама има и от другаде където може да дърпа въздух. След покарване изестно време въздуха отива в ГНП-то и примерно горят транзисторите т.к. няма охлаждане вече.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 28 окт 2015, 18:41

Ами по принцип колата се обезваздушава сама тя след като запали би трябвало да в сичко ок но тя Заработи и я карах около час и я огасих и после не запали и установих на първо четене че както е работила така филтъра беше празен а до момента е работила колата

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от specialista » 28 окт 2015, 22:19

S_C написа:Слагат се на големите кубатури, защото помпите са големи и отделят много топлина. В резултат се загрява обратната нафта, която влиза в резервоара и като остане с 5 кила нафта, тя циркулира толкова бързо, че не успява да се охлади. Резервоарите вече са масово от дебела пластмаса, не са метални като едно време да се охлаждат добре. Зимата няма проблем, но лятото, ако се кара в жегите, е голям проблем. Асфалта е напечен и допълнително подгрява и резервоар и горивопроводи под колата. При такива условия вече нафтата може да се загрее толкова, че електрониката на въпросната помпа да тръгне да си ходи. Заради това дизела никога не се оставя с малко нафта-защото тя се прегрява. Оладители за горивото си имат серийно всички стационарни дизелови машини....там генератори, помпи и т.н., комбинирано с големи резервоари-поне 20-30% резерв над проектната дневна консумация в нормален режим на работа. При колите с малки кубатури обаче няма охладители.
Унас лятото си е топличко, колите масово се карат с малко гориво в резервоара, внасят се евтинджос от Италия, където на повечето места зима са виждали само по филмите...и после сядаш и се чудиш защо тука народа прави управления за помпи като алтав. Ами прави, защото там, от където идват, е много вероятно да са системно прегрявани. И тук като им набиеш от българската нафта...скоропостижно вземат та се споминат. Заради това ти писах да смениш колата...ама ти си знаеш. Това нещо си е недостатък на технологията. Кара без проблем годините, за които е смятано да работи безпроблемно.Изкарва си ги, няма ядове, каквото и да го правиш. Обаче...тоя ресурс в един момент свършва и нещата зависят само от късмет. Другия вариант е с разни преработки като въпросните допълнителни охладители....ама пак играе фактора с късмета и коня ти така или иначе е вече "на системи".
Колега има още отежнения на ситуацията топла нафта!Обратното се връща във филтъра и тъй като е топла постъпва направо към ГНП то!
Колегата има три "повердени"помпи но никой не знае какво им е повредено.Когато се разбере какво се случва чак тогава може да се търси решение.
Може да е най-големия карък на света и да са изгорели управленията по кофти стечение на ситуацията,а може причината за това да е някъде другаде
или да е различна за всяка помпа.Аз лично се въздържам от всякакъв коментар.По никакъв начин нямам представа защо това се е случило.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

dobatavision
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 21 окт 2013, 09:29
Модел на автомобила: Фокус mk1 1.8tddi 90hp ''00
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от dobatavision » 29 окт 2015, 01:01

А и все пак тези фокуси може и да имат охладител на горивото ... :o
http://eucatparts.com/?action=cat_ford_ ... G016248701

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 29 окт 2015, 11:20

И аз незнам какво да правя на края ще я пусна да се продава с проблем на пимпата ама незнам колко са и искам

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от S_C » 29 окт 2015, 11:32

По-скоро наистина прати на някой майстор скапаните помпи, да види какво точно им е скапано. Един приятел скоро сменя охладител на А8. Стои под десния калник и ако закачиш прага в дупка, обикновено заминава и охладителя. Няма смисъл да ти казвам колко струва и как се сменя това нещо. На първите модели е можело да се побългарява.От някаква година нататък вече не може-има сензор да следи температурата, защото помпата на комън рейла е още по-чувствителна на темепратура, а струва колкото половината кола.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 29 окт 2015, 11:50

Приятел до тука съм дал около 1000лв и мисля че няма да давам повече защото едно пращане само за проверка ми е около 150 лв и ако трябва да се прави няма да е по малко от 400-500лв аз за тези пари да си бях взел още един форд хаха

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 29 окт 2015, 11:51

Парите все още не се берат като листа хаха сигурно ще я дам на безценица на някои да си я прави а иначе колата е като нова купе салон сичко е перфекрно но.......

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
mustang94
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
Местоположение: Белене
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от mustang94 » 29 окт 2015, 20:36

Е той Фокуса няма ли малко радиаторче пред основния радиатор за охлаждане на горивото? Подобен на снимката или това е за нещо друго? Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от Didibao » 29 окт 2015, 20:55

Това е за хидравликата.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от specialista » 29 окт 2015, 21:41

Човече,много съжалявам че си толкова далеч от мен.
Щях да си направя опити със нея за вграждане на механична помпа
разбира се за моя сметка докато не постигна желания ефект.
Успех с решението!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 30 окт 2015, 07:11

Колко да и искам в това състояние?

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от BIGFORDFAN » 30 окт 2015, 07:39

Разгледай по обявите, най-евтините Фокуси са с повредено ГНП. По спомен около 1500-2000 лв вървят такива, друг е въпроса дали някой ще ти ги даде. Успех!

Sent from my Lenovo

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 05 ное 2015, 15:48

Някои ако даде 1800-2000 и да го давам. Изображение

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 05 ное 2015, 15:48

Изображение

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

оряха

Мнение от tushan » 05 ное 2015, 16:52

Ако има теглич я взимам за 1500 лв.Не се обиждай,защото ремонта и е 600 лв. с гаранция 6 месеца.

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 06 ное 2015, 11:50

Няма теглич

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от tushan » 07 ное 2015, 19:26

fokus20 написа:Няма теглич

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk
Сори,не ми върши работа.М/у другото,ако беше послушал колегите от форума до сега да беше забравил за проблема.Аз също бях на твоя хал но си оправих моята помпа/благодарение на съвета от ЯЛТА/ и вече една година нямам никакви проблеми.Ако си пазиш твоята помпа и си готов да се разделиш със сумата която съм ти написал по-горе съм готов да ти съдействам.Пиши на лични.

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от BIGFORDFAN » 07 ное 2015, 23:19

И аз подкрепям колегата над мен да дадеш още 600лв и да я направят с гаранция, но ти си знаеш.

fokus20
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 06 окт 2015, 18:11
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус tddi ГНП - за един месец 3 бр. ГНП изгоряха

Мнение от fokus20 » 09 ное 2015, 16:49

Сега се оказва че електриниката на помпата е 6 но някакъв електромагнитен клапан е заминал и за това не пали

Sent from my Lenovo A319 using Tapatalk

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта