Бял пушек фокус 1.8 tdci
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Бял пушек фокус 1.8 tdci
Здраво. Така, на кратко, или не точно. Проблема се прояви след смяна на горивен филтър и след пръскане със спрей за почистване на EGR клапани. Мисля, че двете процедури ги правих в един ден, но не съм 100% убеден. След запалване /стартира много лесно/ започва да работи леко неравномерно, стрелката за обороти не мърда, но се чува, че не е както трябва, това е съпроводено с доста бял дим с много остра /лютива/ миризма. При задържане на обороти около 1250-1500 се усеща как прекъсва колата и отзад става все едно съм пуснал димка. Това на празен ход. Ако я изфорсирам пуска кълбенце черен дим и при падането на оборотите отново бял. Ако тръгна и карам съвсем леко /1300-1750 обротора/ без значение от предавката започва да прекъсва, 'дави' се и пуши бЕло.. Около 1800 оборота се появи едно тракане все едно е някакъв стар дизел. При каране в обороти няма проблем, като загрее малко белия пушек спира, придърпването на ниските обороти намалява, но го има. Като се случи това за първи път видях, че имам и заминал семеринг на колянов вал, всичко беше в масло около пистовия ремък, сменен е и е почистено всичко. Отначало мислехме за прескочил зъб, не е проверявано, но ако беше така може би нямаше да пали лесно и да върви както трябва във високи обороти!? Друг вариант е нещо филтъра да е калпав /Kengst - имах главоболия с два такива през 2012 и 2013г/, с тях също имаше неравномерен празен ход. Може би да започна от там? Свещи не съм проверявал, сменяни са преди 2-3 зими, но от тогава съм нямал проблем със студено палене. Масло и антифриз не пипа, или поне не личи да го прави. А друг вариант е с тоя спрей да съм объркал нещо...
Последна промяна от MapTo_D на 30 окт 2015, 18:57, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Бял пушек фокус 1.8 tdci
Защо не пробваш ЕГР-а да не прави мизерий. Затапи го за проба и виж как ще се държи колата. Поне според мен е най-логично защото преди да почистиш ЕГР-а си нямал проблем. Аз вяра на почистващи спрейчета нямам сваляне и чистене да ти е мирна главата.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Бял пушек фокус 1.8 tdci
Забравил съм да напиша, че ЕГР е затапен...
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бял пушек фокус 1.8 tdci
Дюза(и).Пробвай с добавка
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Бял пушек фокус 1.8 tdci
Готов съм. Смяна на горивен филтър и всичко заспа. Тоя Hengst за чеп не става явно Още при смяната му забелязах, че маркучите леко мърдаха нагоре надолу като ги бутах с ръка, самите тръбички са една идея по тесни и явно си е взимала въздух от там. Или трябва да има някакви О-пръстени там, или не трябва да се взима такъв филтър. Сложих новия и колата утихна, не тресе и не дими бяло, оборотите си заспаха. Все пак утре сутрин ще видя със сигурност как е, но съм на 99% убеден, че това е бил проблема, все пак се появи точно след смяната на филтъра...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10831
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бял пушек фокус 1.8 tdci
Когато става въпрос за горивен филтър на Комън рейл, просто никакви компромиси, защото евтиното излиза скъпо.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бял пушек фокус 1.8 tdci
И аз това щях да напша, но ще добавя, че и от скъпо до скъпо има разлика. Това, което трябва да се търси е възможно най-малко микрони големина на спорите на филтъра. Евтините са с по-едри 'дупки' и пропускат повече боклуци, които задръстват или износват инжектора.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Бял пушек фокус 1.8 tdci
hengst не мога да кажа, че са от най-калпавите филтри, явно аз нямам късмет с тях. Добре е, че излезе възможно най-евтиния вариант за мен, а не се оказа, че сам съм прецакал нещо с онзи спрей за почистване на егр...
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бял пушек фокус 1.8 tdci
В България няма значение марката ако не е супер, ултра, хипер доверен източника. Или ще е пълно менте или оригинална опаковка и вътре менте.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 27 сеп 2007, 12:06
- Модел на автомобила: Ford tourneo connect
- Status: Извън линия
Re: Бял пушек фокус 1.8 tdci
и при мен се появиха същите симптоми- филтъра е knecht mahle kl 446, със стария нямаше никакви проблеми
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта