Форд Ескорт - скорости

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 19 дек 2015, 10:55

lubomirov89 написа:Ще останеш очарован колко добра кола е форда, напук на бъзиците с матката!
Аз съм си доволен от тази марка. Имах един ескорт 1.6Д 87г който два пъти ме е возил до България и обратно без никакви проблеми. продадох го понеже му беха изгнили ламарините по пода. Нямам СО2 за да го заваря. Минах на омега! На 100км от дома хвърли водна помпа. Продадох го като се върнах тук. Купих А-сра,отказа и скоростна кутия като си тръгнах тази година за България на 20 км от Будапеща.
Върнахме се. Камара пари хвърлих по нея и все нещо имаше за дооправяне. Нямах смелост да тръгна с нея отново на дълъг път. Почна да ми губи масло.Течеше от някъде и не можах да разбера от къде. Казах си Опел далеч от мен. И се върнах на форда. Напролет ще му оправя ръждите по купето и пей сърце до България. Ще пътувам вече по спокойно и сигурно.
Тук са ми се чудили на акъла и смелостта да тръгна с Ескорт 87г на такъв дълъг път. После ме питаха как е било. Казвам им Върнал ме е без никакви проблеми. И така . Отивам да го изкъпя че е мани-мани.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 30 дек 2015, 19:51

За да не правя нова тема пиша в тази, ако модераторите сметнат за нужно моля да я преместят.
И така от две седмици се мъча да разреша проблема но нещо не ми се получава. Проблема е следния, Започва при 30 км/ч и е до безкрайност,едно нито е тупане,нито чегъртане, незнам как да го дефинирам. Но е неприятен и силничък шум. Пропорционален на оборотите на колелата. Вдигах колата на крик и за купето и за носача , нищо. Няма луфт в лагерите или шарнирите. Полуоските са в ред каретата също. Не хлопат карета не мърдат полуоски освен нормалният луфт който е минимален. Вдигната колата на крик и включена на скорост няма никакво "тупане" , ако мога така да го нарека. Като навия мноого леко волана на ляво спира да тупа ,но и колата започва да завива. Незнам какво може да е . Помагайте моля ако някой е имал такъв проблем. Все едно че с гумен чук ме бият по главата. Моля за помощ.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от essex » 30 дек 2015, 22:05

Вдигал си колата на крик, еми палиш колата и някой твой приятел изрежда скоростите от 1-ва до 5-та за да видиш какво се случва ;)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 31 дек 2015, 04:08

Да затова съм вдигал колата. Нищо не се случи. Нямаше тресене нито тропане нито триене или каквото и да било. Във въздуха нямаше проблем. Като я пуснах на земята и проблема се появи. Все пак не мога да я контролирам по време на движение.


Sent from my Lenovo Z90a40 using Tapatalk

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от essex » 31 дек 2015, 17:09

Или е лагер или вътрешно каре, аз на това залагам :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 31 дек 2015, 17:22

essex написа:Или е лагер или вътрешно каре, аз на това залагам :)

Като се опитам да разклатя колелата горе-долу а ляво-дясно нямам никакъв луфт. Също и с полуоската като я дърпам горе-долу а също и към скоростната кутия и към колелото. Нямам луфтове, освен минималният . Нямам как иначе да разбера.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от lubomirov89 » 31 дек 2015, 17:26

Начален стадии на лагер, карай и ще си проличи кои ще изреве.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 31 дек 2015, 19:26

lubomirov89 написа:Начален стадии на лагер, карай и ще си проличи кои ще изреве.
Хахаха Аз ли ще рева или лагера! :D

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от lubomirov89 » 01 яну 2016, 04:15

Първо честита нова година! Относно лагера имах предвид ляв десен.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 01 яну 2016, 12:34

lubomirov89 написа:Първо честита нова година! Относно лагера имах предвид ляв десен.
Честита нова година на всички.
Ако е лагер не трябва ли да издава този звук постоянно. Докато при мен е според скоростта на въртене на колелата. Като когато не е балансирано , но не е тупане ,а като чегъртане или триене. Чува се и се усеща по цялото купе а това ме лъже и не мога да го определя къде е.има го само когато колата е на земята. Вдигната шума го няма. И не е метален а като нещо не метално. А нито се усеща на въртене на ръка нито на разклащане както се проверява за лагер или шарнир. Върви си право колата не тегли на ляво или дясно. само като много леко натегна волана на ляв завой и тупането за момент спира.като изправя и се чува отново. ще ми се да знам точно кой лагер е (ако е лагер) за да не разглобявам и двете колела че е много работа. Управление,полу оси,носач и макферсон. То си е цялата предница долу.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 12 апр 2018, 08:27

Здравейте отново. И така "Хайде Йово , пак отново". Година след като мених храповика на съединителя и отново същият проблем. Отново ми счупи храповика и то на отвора за оста. Правих си го сам. Не можах да намеря да си купя. Направих по-дебела шииката на отвора за остта с цел да не се чупи (къса).Уви. Скъса се отново. И то пак при жената. И отново когато отиваше на работа в час пик. Сега вече знам какво да правя но .... Не мога да разбера защо чупи тези храповици. Тресчотката демек. Педала се натиска нормално. Както и при другите коли. Ноооо...... Счупи го отново. Не знам къде да търся проблема. Също не знам как да качвам снимки във форума за да ги виждате. Сега отивам да си купя нова назъбена пластмаса на тресчотката и да си направя още една за резерва. После гмуркане и смяна на създателя на нерви.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 12 апр 2018, 11:44

Мммм даааа ,докато чаках някой да ми отговори и размислях над проблема се сетих за този отговор на колегата essex (Колега някой ескорти са с този болт и зъбите на тресчотката не се използват, а други имат механизъм с пружина и тогава зъбите се използват..) Та тук може би е разковничето. Спомних си че като го разглобявах предният път пластината която трвбва да подпира в зъбите на полумесеца практически не ги достига. Тогава се чудех защо е там тази пластина след като не подпира в зъбите. И днес като се позамислих и установих че регулиращият болт и жилото от другата страна теглят полумесеца в една и съща посока. И то е най-лошият вариант.Цялото натоварване е точно на най-слабото място на тази пластмаса. Ако тази пластина закачваше в зъбите то силите на опън на жилото щяха да са в едно и също направление,в посока към шофьора. И така бъбрека или полумесеца щеше да работи докато съществува колата. А при моя случай е точно обратано. Регулиращият болт и жилото от другата страна на полумесеца теглят и бутат полумесеца в посока към двигателя и по този начин натоварват пластмасата в най-слабото и място. Затова се е късало там. Значи днес след обяд като взема новата пластмаса ще накарам и пластината да зацепва в зъбите и да видя какво ще стане. :idea: Отивам да разглобявам. :twistednew:

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 12 апр 2018, 20:13

Вече е разглобено,храповика купен. Само не знам как е тази контра на храповика. Ако някой има някаква идея моля да сподели.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от HACKO » 13 апр 2018, 10:14

Ето
IMG_20180413_100334.jpg
IMG_20180413_100353.jpg
IMG_20180413_100514.jpg
IMG_20180413_100529.jpg
Червените втулки са така конструирани, че системата може да се сглоби предварително, както е на снимките, и тогава педала да се постави на мястото си.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 13 апр 2018, 22:05

IMG_20180413_205955.jpg
Педала с храповика. Различни са и двата чарка!
. Това е положението. Поставил съм ги така както се зглобяват.
Вече съм го зглобил и колата е в движение вече. Само забравих да снимам в зглобен вид. Малко ми бе проблемно да зглобя педала и държача му. Направих едно приспособление което да натиска пластмасата и ще видя какво ще стане че е много голямо натоварването на отвора за оста. и се чупи най - тънката част от храповика. Н абързо я зглобих че жената е на работа утре и в други ден и и трябва. Затова не я снимах.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт - скорости

Мнение от valio57 » 14 апр 2018, 08:32

valio57 написа:
13 апр 2018, 22:05
IMG_20180413_205955.jpg . Това е положението. Поставил съм ги така както се зглобяват.
Вече съм го зглобил и колата е в движение вече. Само забравих да снимам в зглобен вид. Малко ми бе проблемно да зглобя педала и държача му. Направих едно приспособление което да натиска пластмасата и ще видя какво ще стане че е много голямо натоварването на отвора за оста. и се чупи най - тънката част от храповика. Н абързо я зглобих че жената е на работа утре и в други ден и и трябва. Затова не я снимах.
От кой модел е този педал?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта