Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Krasi1511
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 14 юли 2015, 23:49
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от Krasi1511 » 04 яну 2016, 17:06

Тази сутрин запали супер лесно а беше -7 след това заредих бензин и след работа се качвам въртя но не пали върти върти но не пали а е по топло от сутринта и не знам какво е свещите са ми нови кабелите също бобината също ако някои му се е случвало да пише

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.6 zetec prodlem s paleneto

Мнение от ЯЛТА » 04 яну 2016, 17:12

Логично е човек да си помисли, че щом е след зареждане с гориво-има вода в бензина. Но може и съвпадение да е, знае ли човек. Щом веднага го е направила този номер, най вероятно е друга причината, иначе щеше да се прояви след 5-6 минути работа на мотора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Krasi1511
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 14 юли 2015, 23:49
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.6 zetec prodlem s paleneto

Мнение от Krasi1511 » 04 яну 2016, 17:38

И аз така си помислих че има вода но всеки път зареждам от там

citizen
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.6 zetec prodlem s paleneto

Мнение от citizen » 04 яну 2016, 17:48

Колеги,помагайте и за Фиестата от профила. Същия случай ,като гореописания. Сутринта на - 11 запали от раз,след 8 ч. на темп. около -7 върти яко (вчера заредих акомулатора) , взех ток от колега за да не мъча акомулатора,замириса и на бензин от ауспуха и никакви признаци за запалване. Имобилайзера незнам кое прекъсва ,ако се е прецакал нещо. Може ли бобината да умре ей така без симптоми.Или ще излезе вярна приказката ,че " циганин и форд не боледували,от раз умирали..." :) Лошото е, че се намира пред фирмата извън града и ще ми е трудно с майстори и сервизи.

citizen
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.6 zetec prodlem s paleneto

Мнение от citizen » 05 яну 2016, 18:02

Днес с триста мъки в този сняг замъкнах Фиестата до най-близкия сервиз,макар не вдъхващ ми много доверие. Както споменах стартера върти, свещи свалени (искри има) отпадна бобина и датчик на Хол.Имобилайзера мига изправен. Остана помпата ,която макар и да чувам да сработва ,може да не дава нужното налягане до рейката. Това ще се мери утре, че стана късно за днес. Ако някой има още идеи, да казва !

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.6 zetec prodlem s paleneto

Мнение от HACKO » 05 яну 2016, 20:46

Имобилайзера НЕ ТРЯБВА ДА МИГА, когато въртиш, мигането означава, че не разпознава ключа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

citizen
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от citizen » 05 яну 2016, 21:35

Извинявам се,режима му е коректен. Мига в покой на автомобила,не свети при стартиране.Чудех се филтъра за гориво отделя ли евентуално вода и да замръзне при тези ниски температури.

teh_policer
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.6 zetec prodlem s paleneto

Мнение от teh_policer » 05 яну 2016, 23:02

HACKO написа:Имобилайзера НЕ ТРЯБВА ДА МИГА, когато въртиш, мигането означава, че не разпознава ключа.
Той казва, че върти стартера. Ако имобилайзера прекъсва веригата само ще се пули вътре :D. Това покрай покупката на китайския ключ го разбрах дето следиш темата Наско.
Моето предложение е да погледеш температурния датчик дали работи коректно.

citizen
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от citizen » 07 яну 2016, 18:04

И така вече съм в движение с Форда ! Минах само със смяна на горивния филтър,за което вина имам не само аз,но и родните бензиностанции. Вярно,че навъртях доста км. с един филтър,но пък каква чернилка излезе от него....Последно време зареждам само от Ромпетрол,че ми е на път.Не мислех,че колата ще умре така изведнъж от филтър.Нито беше загубила мощност,нито прекъсваше от недостиг на гориво.

citizen
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от citizen » 25 яну 2016, 17:39

Колеги,моята сага отново се случи.Днес след успешно запалване сутринта на - 15 ,следобеда отказа при доста по-топло време. Странното е че предния път стана след сваляне на акумулатора, а сега също бях свалил за уикенда да стои на топло , че бяха рекордно ниски температури.Може ли това сваляне да повлиява на електрония блок,но на по-късен етап. Предния път сменихме филтъра с идеята, че е задръстен и две седмици безпроблемно стартиране.Може и да е чисто съвпадение това с акумулатора.По-скоро ме съмнява вода в бензина и отново тапа някъде по тръбите. Все още е същия бензин в резервоара.

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от tikva » 26 яну 2016, 09:36

citizen написа:Колеги,моята сага отново се случи.Днес след успешно запалване сутринта на - 15 ,следобеда отказа при доста по-топло време. Странното е че предния път стана след сваляне на акумулатора, а сега също бях свалил за уикенда да стои на топло , че бяха рекордно ниски температури.Може ли това сваляне да повлиява на електрония блок,но на по-късен етап. Предния път сменихме филтъра с идеята, че е задръстен и две седмици безпроблемно стартиране.Може и да е чисто съвпадение това с акумулатора.По-скоро ме съмнява вода в бензина и отново тапа някъде по тръбите. Все още е същия бензин в резервоара.
не знам какъв ти е акумулатора ,но смятам че това са излишни упражнения.По-скоро се насочи към фактите че пали на студено а на топло не ще.Да не е температурен датчик.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от lubomirov89 » 26 яну 2016, 12:16

Аз имах същия проблем, паля и огася ли няма палене. Голямо ровене, голямо пулене и накрая се оказа буксата на датчика на коляновия вал. Просто се бяха разтворили крачетата и не даваше контакт от време на време. А контакта се е губил, когато спра и се нагрее всичко от генерацията, та виж буксата.

citizen
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от citizen » 26 яну 2016, 18:29

tikva написа:"не знам какъв ти е акумулатора ,но смятам че това са излишни упражнения.По-скоро се насочи към фактите че пали на студено а на топло не ще.Да не е температурен датчик.
" Това е цитат на колега,а според тема във форума мисля ,че бърка. Следващото е копи на обяснение за темп.датчик .

Неисправности...

двигателя пали особенно трудно когато е студен, и глъхне, няма мощност и пъргавина, като е загрял работи добре "зависи дали ще се запуше датчика, или ще пробие"

Тава са много издръжливи компонети, но все пак, и на тях им идва времето..

cecicenov
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 27 мар 2016, 16:14
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от cecicenov » 15 яну 2017, 19:29

Здравейте,
искам да споделя моя проблем и моето решение. Да модела е друг, но проблема е същия. Имам Форд Фиеста 1,25 1999 г. бензин и на моменти не иска да пали. Взех контактен спрей и промих всички букси около двигателя и имаше положителен резултат.

Успех!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от HACKO » 15 яну 2017, 19:40

cecicenov написа:
15 яну 2017, 19:29
Здравейте,
искам да споделя моя проблем и моето решение. Да модела е друг, но проблема е същия. Имам Форд Фиеста 1,25 1999 г. и на моменти не иска да пали. Взех контактен спрей и промих всички букси около двигателя и имаше положителен резултат.

Успех!
Модела е друг, ама мотора е същия, дори и с различна кубатура.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

cecicenov
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 27 мар 2016, 16:14
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.6 Zetec - проблем с паленето

Мнение от cecicenov » 15 яну 2017, 20:08

Писах тук за да не откривам друга тема, защото тук има доста теми за този проблем. Вие ако решите можете да изтриете или преместите поста в друга тема.
И друго: този проблем ми отне няколко месеца и различни мнения на "майстори". Хубавото е че не ги приех, че тогава е ужас.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта