Ниска компресия (бензин)

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от tikva » 13 яну 2016, 10:00

айде и още три констатации да напиша ,които мен ме смущават .Не знам дали е нормално,веднага след смяната на двиг маслото да става тъмно кафяво към черно.На щеката, в горната й част има нещо като черен нагар .Винаги след изгасване на колата някъде зад двиг се чува нещо като изсъскване.Още като я взимахме имаше такъв звук ,но много по слаб.Сега е по-отчетлив и дълъг.Мен още тогава ме смути ма ако има нещо дето издиша отзад и е видимо си трябва много търпеливо оглеждане .Друг факт свързан с двигателя е че колата неизвестно защо нямаше малък термостат , които по каталог излезна , а в хайнеса твърдят че не се отнася за този двигател , а само за тези с 2.0.Иначе двигателя си работи тихичко, макар че има лека неравномерност. Набира си добре, само с изключение при рязко подаване на газта .Тогава има едно замисляне и отвратително припукване, което след като приключи се усеща вече мощността.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от OgiDogi » 13 яну 2016, 22:31

tikva написа:...веднага след смяната на двиг маслото да става тъмно кафяво към черно...
Симптом за износени сегменти - изгорели газове намират път към маслото. Възможно е да се отмиват стари отлагания от некачествено или несменяно масло от собственик-мърляч. Не пречи една промивка с някакъв Engine Flush 200-300 km преди следващата смяна.
tikva написа:...Винаги след изгасване на колата някъде зад двиг се чува нещо като изсъскване...
Симптом за износени изпускателни клапани - при спиране на двигателя, компресията от последният незапалил цилиндър си намира път към изпускателния колектор.
tikva написа:... Набира си добре, само с изключение при рязко подаване на газта . Тогава има едно замисляне и отвратително припукване, което след като приключи се усеща вече мощността.
Симптом за бедна горивна смес или свещи с увеличено разстояние между електродите. Първото може да се дължи на мързелив или изтощен кислороден датчик (ламбда сонда).


Само не разбрах, каква е връзката между z42 и tikva, щото единият почва темата, другият я продължава, като очевидно става дума за същото возило... Някакво раздвоение ли, що ли...
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от koinov_bg » 14 яну 2016, 04:03

......
Един кош уважавани майстори от форума казватр че мотора ти е заминал леко зарадс клапанир ти не та не - прегряване та прегряване....
Ми кат мислиш толкова много, че е от прегряване - прави и без да взимаш друго мнение под въпрос за причините..
И повярвайте, ванът Ви е на мин 500-600 хил. км.... време е...
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от koinov_bg » 14 яну 2016, 04:08

OgiDogi написа:
tikva написа:...

Само не разбрах, каква е връзката между z42 и tikva, щото единият почва темата, другият я продължава, като очевидно става дума за същото возило... Някакво раздвоение ли, що ли...


Спът в едно легло
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от tikva » 14 яну 2016, 09:47

OgiDogi написа:
tikva написа:...веднага след смяната на двиг маслото да става тъмно кафяво към черно...
Симптом за износени сегменти - изгорели газове намират път към маслото. Възможно е да се отмиват стари отлагания от некачествено или несменяно масло от собственик-мърляч. Не пречи една промивка с някакъв Engine Flush 200-300 km преди следващата смяна.
tikva написа:...Винаги след изгасване на колата някъде зад двиг се чува нещо като изсъскване...
Симптом за износени изпускателни клапани - при спиране на двигателя, компресията от последният незапалил цилиндър си намира път към изпускателния колектор.
tikva написа:... Набира си добре, само с изключение при рязко подаване на газта . Тогава има едно замисляне и отвратително припукване, което след като приключи се усеща вече мощността.
Симптом за бедна горивна смес или свещи с увеличено разстояние между електродите. Първото може да се дължи на мързелив или изтощен кислороден датчик (ламбда сонда).


Само не разбрах, каква е връзката между z42 и tikva, щото единият почва темата, другият я продължава, като очевидно става дума за същото возило... Някакво раздвоение ли, що ли...
Оги-Доги ,много благодаря за отговорите.А сега за Тикви и др наименования малко лирично отклонение.З-та е собственика на колата и шафьора ,които обаче не разбира от коли .Тиквата му е жена му ,която в момента в който видя колата на автоморгата се влюби в галактиката/нямам книжка/и от там насетне след като се констатираха няколко нерзарешими проблема,тиквата реши да вземе нещата в свои ръце с хвърляне на боб и четене у нета.Мога още да пиша лирично, но спирам ,че не е редно.Колата е карана при няколко майстора , гледане е на диагностика, те са я карали, но............със зор накарах мъжа ми да й се измери компресията ,щот преди години не щя и тогава нямаше как да го убедя.Един измислен майстор му беше казал че не било хубаво заради развалянето евентуално леглата на свещите.Това изсъскване само аз си го чувах в началото .След малко повече настояване и той почна да го улавя.Обаче почнаха да ми се ръсят бисери от сорта че било нормално,че било от дупчицата на дроселовата клапа и аз вдигнах ръце.Спирам че ще ми се карат.Пак много благодаря за отговорите.Оги ,а интересно кои показатели трябва да се гледат на ОБД-то, тоест какви са нормите и отклоненията на двигател с такова износване.Щот бая хора са го гледали и всеки е казал е перфект/нищо ново под небето/
Последна промяна от tikva на 14 яну 2016, 10:14, променено общо 1 път.

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от tikva » 14 яну 2016, 09:55

koinov_bg написа:......
Един кош уважавани майстори от форума казватр че мотора ти е заминал леко зарадс клапанир ти не та не - прегряване та прегряване....
Ми кат мислиш толкова много, че е от прегряване - прави и без да взимаш друго мнение под въпрос за причините..
И повярвайте, ванът Ви е на мин 500-600 хил. км.... време е...
ми що да не речем ,че някого от талянците не е бил прегряван, или тук да загрява в повече от нужното и глупавите датчици да разправят че още е студен.Някога е имало теч от парното на радиатора-има следи във въздуховодите, парното не духа като хората ,стъклата са ужас ,но това го дъвча с мъжо и майстори от година и половина и всеки ми разправя че било нормално.Е сега вече ще се дава, щот положението е нетърпимо.Мен не ме вълнува вана на кви километри е ,ако ще и на 2 000 000 да е . Основното е, че не могат да му открият проблемите.Ей тва ме дразни.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от opex » 14 яну 2016, 13:06

И к`Во, вана ли е виновен, че не могат да му открият проблемите? Или плеядата от 'майстори' са били еднакво добри.
И аз чувах съскане след гасене и когато колата е паркирана под голям наклон превърта един цилиндър докато спре, и това беше когато валовете ми не бяха зацепени правилно. Но и това не значи, че при вас проблема е точно тоя. Просто трябва майстор, който да вземе колата в ръце и методически да я прегледа, да проследи нещата. И да не взима пари докато не реши проблема. Ако не е решен и иска да вземе защото е загубил време - ами нали е уж майстор?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от tikva » 14 яну 2016, 16:14

opex написа:И к`Во, вана ли е виновен, че не могат да му открият проблемите? Или плеядата от 'майстори' са били еднакво добри.
И аз чувах съскане след гасене и когато колата е паркирана под голям наклон превърта един цилиндър докато спре, и това беше когато валовете ми не бяха зацепени правилно. Но и това не значи, че при вас проблема е точно тоя. Просто трябва майстор, който да вземе колата в ръце и методически да я прегледа, да проследи нещата. И да не взима пари докато не реши проблема. Ако не е решен и иска да вземе защото е загубил време - ами нали е уж майстор?
Да съм казала че вана е виновен.Приемам предложения за майстор/и/.Като първите да са по частта свързана с охладителната система ,парното и клапите на вентилационната система /наистина е нетърпимо със замъглените прозорци и не духането от местата къде трябва да духа/.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от opex » 14 яну 2016, 17:16

Не си го казала. Но тей разбрах :)
Както и да е http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271 обади му се :)
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от tikva » 14 яну 2016, 17:31

opex написа:Не си го казала. Но тей разбрах :)
Както и да е http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271 обади му се :)
За сега не !, благодарим.Моля други , както и такива във връзка с климатроника/смяната на радиатора е отврат, но се налага / защото ми омръзна да си тровя децата с изпарения от антифриз

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от HACKO » 14 яну 2016, 18:36

За смяна на радиатора на отоплението не се изисква тесен специалист. На Галаксито операцията не е от най-трудните, даже я квалифицирам към лесните. Изпускане на Фреона на климатика не се налага и съответно не се налага последващо му пълнене и специалист по климатици.
Фордманияка е в състояние да реши всички проблеми по колата ти, не се залъгвай по външния вид на сервиза, важно е кой работи в него.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от koinov_bg » 15 яну 2016, 11:53

И тая кола е попаднала на собственичка....
Търси под вола теле и си човърка по колата щото и замъглявало стъклата....
И кво дее е ниска компресия де е изпускащо парно де е замъгляване де е. ...
Нерде ямбул нерде стамбул....
Що не му напрайте една сонда по водната система да видите къде изпуска.
И да свалите главата на колата и да я пратите в лаборатория барабар сигменти бутала основни биелни лагери,биели и валове,да не говорим за веригата може и от разтегнати звена на веригата да прегрява...Я фанете луфтомера шублера и почвайте да мерите...Знам че имате такива възможности.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
slavei2003
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 27 юли 2012, 12:06
Модел на автомобила: FORD GALAXY 2.3 16V 146кс. 1999г. LPG FOBOS 2 OPEL VECTRA X16SZ LPG 1995г.
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от slavei2003 » 15 яну 2016, 12:20

koinov_bg написа:И тая кола е попаднала на собственичка....
Търси под вола теле и си човърка по колата щото и замъглявало стъклата....
И кво дее е ниска компресия де е изпускащо парно де е замъгляване де е. ...
Нерде ямбул нерде стамбул....
Що не му напрайте една сонда по водната система да видите къде изпуска.
И да свалите главата на колата и да я пратите в лаборатория барабар сигменти бутала основни биелни лагери,биели и валове,да не говорим за веригата може и от разтегнати звена на веригата да прегрява...Я фанете луфтомера шублера и почвайте да мерите...Знам че имате такива възможности.

Хванал си идеята на колежката с двата термостата !
:twistednew:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от paci » 15 яну 2016, 13:20

Заглавие : Ниска компресия (бензин)
tikva написа:
opex написа:Не си го казала. Но тей разбрах :)
Както и да е http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271 обади му се :)
За сега не !, благодарим.Моля други , както и такива във връзка с климатроника/смяната на радиатора е отврат, но се налага / защото ми омръзна да си тровя децата с изпарения от антифриз

Ретроградния Меркурий е причината

мен па ме интересува къ се перат пердета

teh_policer
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от teh_policer » 15 яну 2016, 14:04

paci написа:Заглавие : Ниска компресия (бензин)
tikva написа:
opex написа:Не си го казала. Но тей разбрах :)
Както и да е http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271 обади му се :)
За сега не !, благодарим.Моля други , както и такива във връзка с климатроника/смяната на радиатора е отврат, но се налага / защото ми омръзна да си тровя децата с изпарения от антифриз

Ретроградния Меркурий е причината

мен па ме интересува къ се перат пердета
Туряш у пералнатъ, пускаш на деликатни тъкани, слагаш праха и умекутителя. Кат съ изперт слагаш на куРниза да са исушът. Туй то

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от opex » 15 яну 2016, 15:22

Разбрах аз :lol:

*IthinkImgoing*
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Ниска компресия (бензин)

Мнение от koinov_bg » 15 яну 2016, 23:18

добре де темата е за ниска компресия на бензиновото галакси на колежката "тиква"
Ся дали е или не.е ама последните постове. ... незнам.
Ай дайте помогнеме да вземем кой квото има като карти тип Таро,Боб,урис,лук,пилешки кокъли,моркои и чеуно пипеуче и да га фъргаме па нека силата е с назе и свършим работа.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 123 госта