Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115 k.c 2000 г. Гориво

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Ylalala
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 16 авг 2015, 10:50
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0TDTI
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115 k.c 2000 г. Гориво

Мнение от Ylalala » 18 фев 2016, 14:17

Така от месец имам един проблем с моя форд колата пали много лесно и след няколко секунди точно колко незнам но предполагам към 10 сек. работи и сама се угася пробвам пак пали лесно и пак гасне няма продължително въртене от раз пали . Смених горивен филтър и седмица без проблем до вчера пак на ново чудя се дане би да има боклуци в резервоара и да запушва подкачващата помпа и да не може да осигури достатъчно гориво :?: :?: :?: :?: . Нямам индикации на таблото за някакви грешки. Как мога да разбера за грешки . Какво бихте ме посъветвали преди на направя диагностика . И на доста клипове видях да има долу до резервоара да има още един филтър при моята модефикация дали го има или само на коли от 2001 на горе .Цяло лято нямах проблем от почти година ще направи от както съм я купил до сега не ми е правила този проблем. Знам че не е нова и е карана но някаква причина трябва да има нямам разлика в поведението на колата ускорява си нормално.

Ylalala
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 16 авг 2015, 10:50
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0TDTI
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115 k.c 2000 г. Гориво

Мнение от Ylalala » 24 фев 2016, 17:13

Ylalala написа:Така от месец имам един проблем с моя форд колата пали много лесно и след няколко секунди точно колко незнам но предполагам към 10 сек. работи и сама се угася пробвам пак пали лесно и пак гасне няма продължително въртене от раз пали . Смених горивен филтър и седмица без проблем до вчера пак на ново чудя се дане би да има боклуци в резервоара и да запушва подкачващата помпа и да не може да осигури достатъчно гориво :?: :?: :?: :?: . Нямам индикации на таблото за някакви грешки. Как мога да разбера за грешки . Какво бихте ме посъветвали преди на направя диагностика . И на доста клипове видях да има долу до резервоара да има още един филтър при моята модефикация дали го има или само на коли от 2001 на горе .Цяло лято нямах проблем от почти година ще направи от както съм я купил до сега не ми е правила този проблем. Знам че не е нова и е карана но някаква причина трябва да има нямам разлика в поведението на колата ускорява си нормално.
Така проблема е решен с това че има защитен предпазител копче което при катастрофа спира ток към подкачващата помпа от резервоара .

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115 k.c 2000 г. Гориво

Мнение от addition » 24 фев 2016, 17:42

А как пали изобщо, ако това ключе е "спряло" горивото?

Ylalala
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 16 авг 2015, 10:50
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0TDTI
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115 k.c 2000 г. Гориво

Мнение от Ylalala » 24 фев 2016, 21:59

ми нямам си на представа защото точно то спира тока на подкачващатата помпа явно самата помпа засмуква малко и така нямам си на идея не е от релето то си работи

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 36 госта