Страница 1 от 1
Проблем с турбото
Публикувано: 06 апр 2016, 10:08
от plamen.a.penev
Колеги след ремонт на главата ,поради скъсана свещ се появи странен проблем.Турбото започна да изключва на 2000_2 и нещо оборота,колата няма ряз като преди....някакви идеи
Горд фокус 1.6 90 кс 2008 година
Re: Проблем с турбото
Публикувано: 24 апр 2016, 15:36
от maldini75
А моето днес умря внезапно без да дава признаци на смърт....вчера беше добре и днес като тръгнах загуби мощност, няма никаква грешка просто турбото го няма....явно на нашия мотор е нещо нормално след 200к да дава дефект турбината.
Re: Проблем с турбото
Публикувано: 25 апр 2016, 19:54
от maldini75
При мен се оказа електромагнитен вентил за вакума...горе долу малката беля.
Re: Проблем с турбото
Публикувано: 27 апр 2016, 16:51
от TZahariev
Колега, виж дали EGR-а работи коректно, дали всички вакуми са ОК, добре свързани. Ако проблема е механичен, в самата турбина няма да работи както трябва и до 2000 оборота.
Има ли някакви шумове - на празен ход, при подаване на газ? Въобще ли не върви след 2000 оборота (губи мощност рязко) или просто върви по-малко от преди?
Re: Проблем с турбото
Публикувано: 27 апр 2016, 23:02
от OgiDogi
plamen.a.penev написа:Колеги след ремонт на главата ... колата няма ряз като преди....някакви идеи...
Примерно - неправилно зацепен ангренаж.
Подозирам, че това 1.6 е ситроенският HDI, който без инструменти е много труден за "нагаждане" - датчикът на коляновия вал чете една секторна шайба, закрепена на ангренажното колело и която без инструмент не може да се фиксира на правилният ъгъл за предварение на впръскването. Колата става мудна и почва да харчи повече.
Re: Проблем с турбото
Публикувано: 18 май 2016, 10:59
от plamen.a.penev
оказа се клапана на турбото...
