Загуба на мощност сутрин.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Divia
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Загуба на мощност сутрин.

Мнение от Divia » 02 май 2016, 19:10

Христос Воскресе колеги
От скоро съм собственик на Мондео мк4 2.5т на бензин и газ и имах един много много дразнещ проблем.
В какво се изразяваше той.
Сутрин когато запаля колата след потегляне тя нямаше каране, буквално все едно няма гориво, даваш газ но нищо не се случва, освен да забива и да не може да се изфорсира, докато не позагрее малко.
Проблемът се оказа много прост за решение, когато я карам на газ и я загася, сутринта няма каране. Когато преди да я загася я покарам 1-2 километра сутринта няма никакви проблеми.
Тъй като видях доста мнения по въпроса и накрая един познат от Волво ми потвърди, че от това е проблема, когато е загасена ламбда сондата си помни границите в които е работила, като те не са подходящи за работа на бензин. Един много неприятен но вече отминал проблем. Дано да съм помогнал на някой с подобни дерзания.

Лек и усмихнат ден.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност сутрин.

Мнение от fordmaniac » 02 май 2016, 21:21

За съжаление проблема е в настройката на газовата уредба. Ламбда сондата няма какво да помни, инжекциона е който записва адаптации по време на работа на двигателя, независимо от вида гориво. При сериозно разминаване на насртойките на газовата спрямо бензина се получават такива ефекти, поради което сутрин пали по адаптационна таблица, неподходяща за бензиновото впъскване.
И ако мислиш, че помагаш на колата по този начин, помисли какво се случва с твоя турбо двигател през времето на каране на газ?
При големи разминавания в настройката се стига до сериозни поражения по клапани и често бутала ( турбо е все пак и рисковете са повече ).
Решението е добра настройка, а не обикаляне на блока на бензин преди прибиране.
Поздрави

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта