Фокус 2007 2.0tdci със силни вибрации и придрусване
Публикувано: 08 юни 2016, 23:00
Здравейте ,
имам доста досаден проблем с Фокус 2007 2.0 tdci с 6 скорости и търся още мнения по въпроса.
1во
При запалване колата придрусва за 1-2 секунди много странно (всеки път), а реално запалването си се случва без проблем.
2ро
На свободна или на всяка друга скорост на около 1000-1200 оборота колата сериозно тресе и вибрациите в купето се усещат сериозно.
3то
На всяка скорост с изключение на свободна на около 1900-2100 оборота ( само там, никъде другаде), колата придърпва много досадно, като това се случва когато и както си иска, без абсолютно никаква закономерност.
Това са явните за мен проблеми, като трябва да знаете, че съм я карал в 3 различни сервиза, като и на 3те места е правена диагностика на двигателя.
- в първият сервиз диагностиката нищо не показа, а майстора предположи, че може да са дюзи и акумулатор (препоръчан сервиз, работещ основно с фордове)
- във вторият сервиз (Мото Пфое в Младост) ми правиха 4 часа диагностика с 2 тест драйва, като накрая заключиха, че проблема е в клапана на турбото, който реално имал променливо налягане в него, и че имат съмнения за разбит маховик.
- в третият сервиз (също препоръчан, занимаващ се основно с дизелови двигатели) човека ми каза, че няма как да е от клапана на турбото, понеже присецва само на едно и също място на оборотите и реално и при него диагностиката не показа нищо. Той предположи, че проблема е механичен и е в самият двигател ( по шума му) и ме посъветва да си карам така, докато не излезе нещо по сериозно.
Истината е, че мен ме влудява това придърпване и вибриране на ниските обороти, особено като съм в задръствания, където постоянно 1ва-2ра и все съм в тези обороти.
В очакване съм на някой виден специалист да ми помогне, като вече съм доста нетърпелив
Благодаря предварително и много здраве на всички
имам доста досаден проблем с Фокус 2007 2.0 tdci с 6 скорости и търся още мнения по въпроса.
1во
При запалване колата придрусва за 1-2 секунди много странно (всеки път), а реално запалването си се случва без проблем.
2ро
На свободна или на всяка друга скорост на около 1000-1200 оборота колата сериозно тресе и вибрациите в купето се усещат сериозно.
3то
На всяка скорост с изключение на свободна на около 1900-2100 оборота ( само там, никъде другаде), колата придърпва много досадно, като това се случва когато и както си иска, без абсолютно никаква закономерност.
Това са явните за мен проблеми, като трябва да знаете, че съм я карал в 3 различни сервиза, като и на 3те места е правена диагностика на двигателя.
- в първият сервиз диагностиката нищо не показа, а майстора предположи, че може да са дюзи и акумулатор (препоръчан сервиз, работещ основно с фордове)
- във вторият сервиз (Мото Пфое в Младост) ми правиха 4 часа диагностика с 2 тест драйва, като накрая заключиха, че проблема е в клапана на турбото, който реално имал променливо налягане в него, и че имат съмнения за разбит маховик.
- в третият сервиз (също препоръчан, занимаващ се основно с дизелови двигатели) човека ми каза, че няма как да е от клапана на турбото, понеже присецва само на едно и също място на оборотите и реално и при него диагностиката не показа нищо. Той предположи, че проблема е механичен и е в самият двигател ( по шума му) и ме посъветва да си карам така, докато не излезе нещо по сериозно.
Истината е, че мен ме влудява това придърпване и вибриране на ниските обороти, особено като съм в задръствания, където постоянно 1ва-2ра и все съм в тези обороти.
В очакване съм на някой виден специалист да ми помогне, като вече съм доста нетърпелив


Благодаря предварително и много здраве на всички
