Focus 2.0 tdci 136 hp 11.2004 - не пали
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 10 юни 2016, 20:48
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Focus 2.0 tdci 136 hp 11.2004 - не пали
Здравейте! имам следен проблем.
В Германия изведнъж колата ми изгасва в движение. Закарах я там във форд и ми казаха, че имам проблем с алтернатора, бил презареждал. казах да ми го сменят, цената е 512 евро, плюс работа, общо към 700 евро. обаче след като ми го смениха, ми казаха, че ми е изгорял компютъра, 2000 евро чисто нов или 600 евро да ми го направят. Казах им да ми върнат стария алтернатор, платих им само за работа, докарах колата в България.
Майстора, който е тук - занесе да се направи алтернатора, свалил е компютъра, дал го на някакъв да го направи. Сглоби колата, колата запали, поработи малко и пак изгасна. Още в Германия на таблото ми изписваше (понеже менюто е на руски) неиспр. двиг. И тогава първоначално записа следната грешка P0A09.
От там викнахме ключар, да видим, дали проблема не идва от имобилайзера. Синхронизираха се ключове, обаче колата пак не пали.
Следваща стъпка бе да се посъветваме с човек от МотоПфое. Те казаха, че най-вероятно проблема идва от дюзите или от някакъв горивен клапан.
Свалят се дюзите, носят се за проверка в Бояна, хората там казаха, че от 4 дюзи - 3 са пропикали, едната не работи вообще (което ме усъмни много, щото аз я карах колата с 235 по немския автобан, и не ми даваше никакви признаци, дюзите се чуваха добре, единствения симптом който имах, леко притрисване, което почти вообще не се осещаше на място, ама този симптом го имах още откак съм взел колата в септември миналата година, преди 30 хилиди километра). Питах майстора има ли им доверие, той каза че да. Поръчах рециклирани дюзи за по 290 лв бройката от пловдив, върнах старите. Майстора сложи "новите" дюзи. Колата запали, поработи 5 минути и пак изгасна и пак не иска да запали. Пак се чухме с човека от МотоПфое, той каза, че дюзите трябвало да се програмират, което не знам дали е вярно, щото слагаме същите дюзи със същите параметри.
Сега го чакам същия човек най-късно в понеделник вечерта да дойде с дилърска програма и да даде акъл. Ама все пак реших да пиша тук, може би някой е имал същия проблем.
Благодаря предварително.
До админите: ако има същата тема, моля да ми пратите линк, преди да изтриете тази.
В Германия изведнъж колата ми изгасва в движение. Закарах я там във форд и ми казаха, че имам проблем с алтернатора, бил презареждал. казах да ми го сменят, цената е 512 евро, плюс работа, общо към 700 евро. обаче след като ми го смениха, ми казаха, че ми е изгорял компютъра, 2000 евро чисто нов или 600 евро да ми го направят. Казах им да ми върнат стария алтернатор, платих им само за работа, докарах колата в България.
Майстора, който е тук - занесе да се направи алтернатора, свалил е компютъра, дал го на някакъв да го направи. Сглоби колата, колата запали, поработи малко и пак изгасна. Още в Германия на таблото ми изписваше (понеже менюто е на руски) неиспр. двиг. И тогава първоначално записа следната грешка P0A09.
От там викнахме ключар, да видим, дали проблема не идва от имобилайзера. Синхронизираха се ключове, обаче колата пак не пали.
Следваща стъпка бе да се посъветваме с човек от МотоПфое. Те казаха, че най-вероятно проблема идва от дюзите или от някакъв горивен клапан.
Свалят се дюзите, носят се за проверка в Бояна, хората там казаха, че от 4 дюзи - 3 са пропикали, едната не работи вообще (което ме усъмни много, щото аз я карах колата с 235 по немския автобан, и не ми даваше никакви признаци, дюзите се чуваха добре, единствения симптом който имах, леко притрисване, което почти вообще не се осещаше на място, ама този симптом го имах още откак съм взел колата в септември миналата година, преди 30 хилиди километра). Питах майстора има ли им доверие, той каза че да. Поръчах рециклирани дюзи за по 290 лв бройката от пловдив, върнах старите. Майстора сложи "новите" дюзи. Колата запали, поработи 5 минути и пак изгасна и пак не иска да запали. Пак се чухме с човека от МотоПфое, той каза, че дюзите трябвало да се програмират, което не знам дали е вярно, щото слагаме същите дюзи със същите параметри.
Сега го чакам същия човек най-късно в понеделник вечерта да дойде с дилърска програма и да даде акъл. Ама все пак реших да пиша тук, може би някой е имал същия проблем.
Благодаря предварително.
До админите: ако има същата тема, моля да ми пратите линк, преди да изтриете тази.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 10 юни 2016, 20:48
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0 tdci 136 hp 11.2004 - не пали
да добавя, че на таблото пак седи надпис : неиспр. двиг.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0 tdci 136 hp 11.2004 - не пали
Мирише ми на проблем със помпа високо налягане.
Ако съм прав ,помпата люспи стружки а те отиват в дюзите
и така дюзите са капут!Това е само хипотеза разбира се
без преглед няма как да се заключи.Щом е запалила със новите дюзи
значи е имало проблем със старите,но да огасне отново .......
Не ми харесва всичко това.Каквито и кодове да и слагате все тая,ако съм прав!
Ако съм прав ,помпата люспи стружки а те отиват в дюзите
и така дюзите са капут!Това е само хипотеза разбира се
без преглед няма как да се заключи.Щом е запалила със новите дюзи
значи е имало проблем със старите,но да огасне отново .......
Не ми харесва всичко това.Каквито и кодове да и слагате все тая,ако съм прав!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 10 юни 2016, 20:48
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0 tdci 136 hp 11.2004 - не пали
сигурен ли си, че модела изобщо има помпа? щото първо никога не съм я чувал. второ, в миналия път като сменях горивния филтър, за да обезвъздуша и запаля колата - ми трябваше електрическа външна помпа, като единия й край съм свързвал със изхода за обратна нафта, а другия със маркуча за обратната нафта. и направих извод за мен си, че колата е без помпа. даже после питах един "разбирач" и той ми подтвърди
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0 tdci 136 hp 11.2004 - не пали
Естествено че има помпа.Нали нещо трябва да направи налягане
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0 tdci 136 hp 11.2004 - не пали
BGRUSnak написа:сигурен ли си, че модела изобщо има помпа? щото първо никога не съм я чувал. второ, в миналия път като сменях горивния филтър, за да обезвъздуша и запаля колата - ми трябваше електрическа външна помпа, като единия й край съм свързвал със изхода за обратна нафта, а другия със маркуча за обратната нафта. и направих извод за мен си, че колата е без помпа. даже после питах един "разбирач" и той ми подтвърди
Написал съм "помпа високо налягане"!
Нали не мислиш че някаква помпа във резервоара прави 1600 бара максимално налягане???
Ако е по разбираемо ще ти кажа ГНП.Имам притеснения за нейното състояние.
Разбира се това е само хипотеза.Няма как да заключа без конкретни данни за състоянието на "новите "дюзи.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 10 юни 2016, 20:48
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0 tdci 136 hp 11.2004 - не пали
благодаря на всички, ако някой има друго мнение по темата, да се изкаже, в понеделник ще я видя тази помпа в какво състояние е
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта