Focus 2.0 tdci 136 hp 11.2004 - не пали
Публикувано: 10 юни 2016, 21:06
Здравейте! имам следен проблем.
В Германия изведнъж колата ми изгасва в движение. Закарах я там във форд и ми казаха, че имам проблем с алтернатора, бил презареждал. казах да ми го сменят, цената е 512 евро, плюс работа, общо към 700 евро. обаче след като ми го смениха, ми казаха, че ми е изгорял компютъра, 2000 евро чисто нов или 600 евро да ми го направят. Казах им да ми върнат стария алтернатор, платих им само за работа, докарах колата в България.
Майстора, който е тук - занесе да се направи алтернатора, свалил е компютъра, дал го на някакъв да го направи. Сглоби колата, колата запали, поработи малко и пак изгасна. Още в Германия на таблото ми изписваше (понеже менюто е на руски) неиспр. двиг. И тогава първоначално записа следната грешка P0A09.
От там викнахме ключар, да видим, дали проблема не идва от имобилайзера. Синхронизираха се ключове, обаче колата пак не пали.
Следваща стъпка бе да се посъветваме с човек от МотоПфое. Те казаха, че най-вероятно проблема идва от дюзите или от някакъв горивен клапан.
Свалят се дюзите, носят се за проверка в Бояна, хората там казаха, че от 4 дюзи - 3 са пропикали, едната не работи вообще (което ме усъмни много, щото аз я карах колата с 235 по немския автобан, и не ми даваше никакви признаци, дюзите се чуваха добре, единствения симптом който имах, леко притрисване, което почти вообще не се осещаше на място, ама този симптом го имах още откак съм взел колата в септември миналата година, преди 30 хилиди километра). Питах майстора има ли им доверие, той каза че да. Поръчах рециклирани дюзи за по 290 лв бройката от пловдив, върнах старите. Майстора сложи "новите" дюзи. Колата запали, поработи 5 минути и пак изгасна и пак не иска да запали. Пак се чухме с човека от МотоПфое, той каза, че дюзите трябвало да се програмират, което не знам дали е вярно, щото слагаме същите дюзи със същите параметри.
Сега го чакам същия човек най-късно в понеделник вечерта да дойде с дилърска програма и да даде акъл. Ама все пак реших да пиша тук, може би някой е имал същия проблем.
Благодаря предварително.
До админите: ако има същата тема, моля да ми пратите линк, преди да изтриете тази.
В Германия изведнъж колата ми изгасва в движение. Закарах я там във форд и ми казаха, че имам проблем с алтернатора, бил презареждал. казах да ми го сменят, цената е 512 евро, плюс работа, общо към 700 евро. обаче след като ми го смениха, ми казаха, че ми е изгорял компютъра, 2000 евро чисто нов или 600 евро да ми го направят. Казах им да ми върнат стария алтернатор, платих им само за работа, докарах колата в България.
Майстора, който е тук - занесе да се направи алтернатора, свалил е компютъра, дал го на някакъв да го направи. Сглоби колата, колата запали, поработи малко и пак изгасна. Още в Германия на таблото ми изписваше (понеже менюто е на руски) неиспр. двиг. И тогава първоначално записа следната грешка P0A09.
От там викнахме ключар, да видим, дали проблема не идва от имобилайзера. Синхронизираха се ключове, обаче колата пак не пали.
Следваща стъпка бе да се посъветваме с човек от МотоПфое. Те казаха, че най-вероятно проблема идва от дюзите или от някакъв горивен клапан.
Свалят се дюзите, носят се за проверка в Бояна, хората там казаха, че от 4 дюзи - 3 са пропикали, едната не работи вообще (което ме усъмни много, щото аз я карах колата с 235 по немския автобан, и не ми даваше никакви признаци, дюзите се чуваха добре, единствения симптом който имах, леко притрисване, което почти вообще не се осещаше на място, ама този симптом го имах още откак съм взел колата в септември миналата година, преди 30 хилиди километра). Питах майстора има ли им доверие, той каза че да. Поръчах рециклирани дюзи за по 290 лв бройката от пловдив, върнах старите. Майстора сложи "новите" дюзи. Колата запали, поработи 5 минути и пак изгасна и пак не иска да запали. Пак се чухме с човека от МотоПфое, той каза, че дюзите трябвало да се програмират, което не знам дали е вярно, щото слагаме същите дюзи със същите параметри.
Сега го чакам същия човек най-късно в понеделник вечерта да дойде с дилърска програма и да даде акъл. Ама все пак реших да пиша тук, може би някой е имал същия проблем.
Благодаря предварително.
До админите: ако има същата тема, моля да ми пратите линк, преди да изтриете тази.