Фокус мк1 дросел или?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
podvis
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 23 яну 2015, 07:31
Модел на автомобила: Форд Фокус mk1 1.6
Status: Извън линия

Фокус мк1 дросел или?

Мнение от podvis » 16 юни 2016, 14:08

Колеги, при най-малкото отклонение на волана в ляво или в дясно се чува едно чукане\пукане и се усеа във волана.Не е рейка, полуоска както мислих първоначално...не е свързано с хидравликата на волана също.При тест на място на свободна , при изкарана тръба за въздушния филтър с ляв или десен завой се получава вакуум...Някакви идеи, много съм притеснен [depressed.gif]

tomcha
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 21 май 2016, 13:30
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Re: Фокус мк1 дросел или?

Мнение от tomcha » 03 окт 2016, 15:28

Здравейте колега!От скоро(април месец)и аз станах горд собственик на Форд(Фокус 1,8тдди)и въпреки,че не ми стана много ясно какъв е въпросът ти ,мога да споделя следното:
Чукане в областта на рейката при загасен и запален двигател и вибрации във волана при скорост от 100 до 140 км. ,като вибрациите ту се усилват ту намаляват.Появяват се и в режим спиране при скорост между 80 и 60км.
Първо ходих на стенд от там казаха че окачването е перфектно и да търся причините другаде.Ето и хронологията:
Баланс на гуми с джанти(няколко пъти),изправяне на джанти,смяна на втулки на джанти(алуминиеви са и не са от Форд),смяна на спирачни дискове,смяна на триподите на вътрешните карета и проблема си ОСТАВА.
Днес ходих на друг сервиз за стенд и първоначално решиха че е вътрешен накрайник,но като го освободиха от външния се оказа ,че е здрав и нещата отиват на рейка (рециклиране).За сега това мога да пиша,а до колкото знам рейката няма връзка с вакум на двигателя.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта