Форд Фокус гасне при висока скорост в движение.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Форд Фокус гасне при висока скорост в движение.

Мнение от Dimitar Mihov » 20 юли 2016, 11:51

Здравейте колеги,
Видяхме се в чудо с тоя мой Фокус. Колата е Фокус МК.2 1.8 TDCi, 116 коня. Проблемът се състои в следното: при шофиране с по-висока скорост по магистрала, да речем около 140 км/ч. ако изключа от скорост да я пусна по инерция, колата загасва в движение и след това няма палене :shock:
Малко история: за пръв път ми го направи този номер декември месец. Загуби мощност при движение и светна на таблото Engine systems failed, но не загасна след няколко секунди се оправи от само себе си. Закарах я в Мото Пфое и там показа грешка с код P0088 - Нлягане в рейката/налягане в системата – твърде високо. Посъветваха ме да си сменя горивния филтър. Така и направих и няколко месеца нямаше нищо. Април месец, (около 5 хил. км по-късно), на прибиране на от Одрин на входа на Пловдив я пуснах по инерция до отбивката и загасна. Запали сама след няколко опита и след около 15 мин. чакане. Не записа никакви грешки, реших че може да е нещо моментно. Още повече следващите дни и седмици, колата си палеше и вървеше без проблеми. Ходи до София няколко пъти - никакви ядове.
Миналата седмица тръгвам за море... На OMV преди Ямбол решвам да спра за кафе, пускам по инерция по наклона преди бензиностанцията и пак загасна! Отново светна на таблото Engine systems failed. Този път вече не пожела да запали. Благодарности на Specialista за помощта и на Цецо от пловдивската група, който му намери телефона. Човека беше на море, но прати свои колеги, които прибраха колата на платформа и я закарахме в сервиз. Излезе грешка P0089 - Регулатор налягане гориво – стойност на налягане извън допустими граници. Колата нямаше палене нито с ток, нито с бутане, нито със старт спрей - нищо. След 4 часа чакане в сервиза, момчето намери от някъде един регулатор за високото налягане, сменихме го и запали от раз - часовник. Уж всичко изглеждаше решено. Ходих до морето, 4 дни каране, обикаляне, никакви ядове...
На връщане преди Нова Загора същият номер ... Ще спирам на бензиностанция на Лукойл, пак за кафе и тоалетна, пускам по инерция преди това и пак загасна. Нищо не свети по таблото. Пробвам да я паля ... върти няколко пъти и пак светна Engine systems failed. Няма палене! След около час, час и половина чакане се намери един човек да ни изтегли до Нова Загора. Тамън стигнахме там, реших да пробвам да я запаля на скорост, придърпа малко и запали все едно нищо не е било. :shock: Прибиране до Пловдив никакви проблеми! Днеска пали и върви - часовник!
Като се поразмисля стигам до извода, че проблемите ги прави само при шофиране със скорост над 100-120 км/ч., защото при по-ниска скорост, дори от 5-та пускам си по инерция - никакви ядове. Палиш, гасиш, спираш - никакви ядове. Работи като нова. Другото, което ми прави впечатление, че сякаш след като изпише грешката и не иска да запали, като постои час-два, и изстине хубаво, пали и тръгва все едно нищо не е било. Като се кара по-продължително време с по-висока скорост, на загряла кола, тогава се проявява този проблем. Иначе стрелката за температурата си стои малко под 90 градуса, както си е било винаги и не мърда.
Та ... някой с идеи? :?

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус гасне при висока скорост в движение.

Мнение от Didibao » 20 юли 2016, 14:18

Работата отива по скоро към дюзи, проверка за обратно гориво трябва на дюзите, а нищо чудно и регулатора който сте сложили да не е читав отново.
Изображение

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус гасне при висока скорост в движение.

Мнение от Dimitar Mihov » 20 юли 2016, 22:14

Добре де, аз може да съм глупав и да не разбирам, ама ако е от дюзи не трябва ли да се проявява постоянно този проблем? Днеска малко експерименти със стартове по светофарите и всичката газ до 4000 оборота до 4-та и никакви проблеми. Нито прекъсва, нито пуши грам. Работи без грешка...

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус гасне при висока скорост в движение.

Мнение от Didibao » 20 юли 2016, 22:24

Щом е така пак се връщаш на регулатор, но нищо не пречи една проверка за обратно гориво да се направи.
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус гасне при висока скорост в движение.

Мнение от specialista » 25 юли 2016, 09:59

Този Фокус е със Сименс апаратура.Там проблемите са по рядко ,но явно колата е с характер.
Аз мисля че по телефона дадох напътствия и е редно да се смени датчика на колянов вал
и този за налягане в рейла.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

moniiii
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 03 авг 2016, 10:42
Модел на автомобила: форд фокус мк2 2007 1,8 tdci
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус гасне при висока скорост в движение.

Мнение от moniiii » 04 сеп 2020, 08:40

Dimitar Mihov написа:
20 юли 2016, 22:14
Добре де, аз може да съм глупав и да не разбирам, ама ако е от дюзи не трябва ли да се проявява постоянно този проблем? Днеска малко експерименти със стартове по светофарите и всичката газ до 4000 оборота до 4-та и никакви проблеми. Нито прекъсва, нито пуши грам. Работи без грешка...
Колега има ли развитие по твоя случай,защото при мен се появиха същите симптоми на 100%-при непрекъснато движение с постоянно натоварване минимум 2 часа,например по магистрала при изключване от скорост колата гасне и няма палене.На отиване към морето изгасна на кръговото на Бургас и едвам запали след 15 мин,днес на връщане изгасна на Горубляне и докато не ме дръпна един познат не запали.Иначе на извънградско няма проблем.Мисля си да не прегрява помпата нещо?Ако някой има идея ще се радвам да чуя мнението му.Поздрави

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта