Ремък Focus MK2 1.6i 100HP

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ремък Focus MK2 1.6i 100HP

Мнение от pepy1 » 12 май 2021, 20:25

Тия програми/не само за фордовете/ ми приличат като:

Продавам кон за два лева! — провикнал се габровецът. — Кон за два лева! Само че го продавам с кокошката, която струва двеста лева

само че за последното разбираш после, когато ти искат парите :D
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1152
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ремък Focus MK2 1.6i 100HP

Мнение от Ozzie » 12 май 2021, 21:01

HACKO написа:
12 май 2021, 08:48
Тези болтове и гайки от чисто злато ли са или само позлатени?
оригинални уе чУек, оригинални!!! пише го на документа :mrgreen:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ремък Focus MK2 1.6i 100HP

Мнение от F Focus » 12 май 2021, 21:22

М, да-кофти...Руснаците масово пишат, че Форд излиза от пазара за употребявани автомобили, заради безумните цени на частите! А, са произвеждали "Фокус-2" с всички бензинови двигатели години наред, като са произведени и продадени големи количества, като продължително време моделът е бил хит на пазара!
Много автомати-слаби резултати!

Потребителски аватар
dmastard
потребител
потребител
Мнения: 239
Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
Status: Извън линия

Re: Ремък Focus MK2 1.6i 100HP

Мнение от dmastard » 13 май 2021, 00:42

Не мисля че точно Форд има скъпи части. Идете във Фолксваген, цените не са по-ниски, напротив.
Наистина болт колянов вал го има в афтърмаркет комплектите, но не във всички.
Иначе си е 10-11 лв оригинален за 1.6тдци, купувал съм.
Виждал съм фактура за обслужване на Шкода Октавия в Еуратек, болтовете бяха над 30 лв.
Аз лично не си обслужвам колата в представителството, излиза около 2 пъти по-скъпо.

Потребителски аватар
bootlog
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 04 май 2021, 10:45
Модел на автомобила: Focus 2008-, 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115PS)Sigma
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ремък Focus MK2 1.6i 100HP

Мнение от bootlog » 19 май 2021, 13:53

Здравейте колеги, ето и моята дилема, която е в контекста на това, което обсъждате по-горе. От скоро съм собственик на Focus 1.6L 2008 Duratec 16V Ti-VCT(115PS). Колата е на 80 000км. Тъй като е нова за мен, следва да направя обслужване. Ангренаж, пистов (не знам пистовия ремък един ли е, два ли са, ако няко знае моля да ми каже за да знам), ролки са ясни. Дилемата ми е дали да сменям и водна помпа? Много комплекти имат и водмна помпа а от това, което споделяте по-горе не съм сигурен, кое би било правилно. Има логика в това че от 2008 до сега са доста години и че материалите стареят, минали са много топлинни цикли. Също така новия обтегач ще натовари старата помпа – и в това има някаква логика. От друга страна колата е на сравнително „малко“ километри (да, знам че може да е въртяна). Имам някаква идея, но ще се радвам да ме посъветвате.
Мисля специялно тази част от обслужването да стане в официален сервиз на Мото-то. Нямам вяра на другите... то и официалните може да направят някоя глупост, но ми се струва малко по-сигурно. Събирам сили да посрещна цената, която ще ми кажат, но въпреки това мисля, че е по-добрия вариант. 😊
Още един въпрос: занм, че може би е нова тема, но може ли някой да ме ориентира, как мога да видя part number на някоя част, например горивен филтър? Ако може някои да ми прати пример от някои site ще съм много благодарен. Целта ми е да си купя частите а майстора само да ги смени.
Благодаря.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ремък Focus MK2 1.6i 100HP

Мнение от ЯЛТА » 19 май 2021, 14:18

По добре е да се смени и водната помпа, тя е консуматив.Хибаво е майстора да си поръча частите за да си даде и гаранция и за частите, и за труда.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ремък Focus MK2 1.6i 100HP

Мнение от deathstorm » 19 май 2021, 14:57

bootlog написа:
19 май 2021, 13:53
Дилемата ми е дали да сменям и водна помпа? ...
Водната помпа се върти от пистовия ремък (единия от двата), НО част от корпуса й се намира под ангренажния ремък. Дори крепежния болт на оптяжната ролка на ангренажния ремък се завива на корпуса на водната помпа. С други думи няма какво да се чудиш - сменяй всичко, защото протече ли помпата пак трябва да се сваля ангренажа. Още повече ако смениш пистовия с нов и оставиш старата помпата, новия ремък ще напъне старата помпа и шанса да протече се повишава. Плана ти да купиш частите и да ги дадеш само на майстор да ги смени не е много удачен, понеже никой майстор не дава гаранция на донесени части. Сега ако става въпрос за не толкова важни чаркове може. Ето ти сайт в който можеш да си намериш парт номера: https://ford.afora.ru/car/

Dr Zorge
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
Status: Извън линия

Re: Ремък Focus MK2 1.6i 100HP

Мнение от Dr Zorge » 19 май 2021, 21:08

Според мен няма смисъл да ходиш в МП. Дават гаранция, но с техните части, болтове и гарнитури ще платиш поне 300 лв отгоре. Не всички външни сервизи могат да ти сменят ангренажа, но има няколко които са ОК. Аз лично си купих частите от голяма верига за авточасти с 20% отстъпка и го смених във външен сервиз. Това при втората смяна, първата беше в МП (от шубе, но имах и друг проблем с вариаторите, който там ми оправиха), така че знам горе-долу каква е разликата. А, и водната помпа я смених на втората смяна на ремъка 2018 г. (моя Фокус е 2005 г. купих го внос от Италия 2014). Ако сменяш водна помпа, смени и антифриза и огледай разш. съд . Моя беше спукан и течеше, смених и него. Аз ползвах комплект на Ina.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта