Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
otoyol
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от otoyol » 06 окт 2016, 15:25

Колеги, сложих в 15-на литра нафта добавка за чистене на комън рейл дизелови системи на бардал - води се за почистване на силно замърсени системи и я пишат "6 в 1". Дотогава не съм имал никакви оплаквания, но съм чувал, че било препоръчително да се сложи такава добавка за поизчистване и профилактика на горивната уредба... След слагането й, покарах 200 и няколко км, за да поизхарча почти докрая третираната нафта, но на последните км. забелязах, че сякаш колата стана лекооо мудна в ускорение. Като намаля горивото, заредих 10 л. чиста /нетретирана с добавки/ нафта и се оправи, т.е. мудното ускорение изчезна, т.е. ускоряваше си както нормално. След ден-два /след около 50-60 км./, както си карам на 5-та с 100 км/ч. извънградско четири - пет пъти придръпна колата, подадох газ и се оправи. Появи се пак мудното вървене, но за момент и по-късно пак се оправи. И така вече няколко пъти го прави, като подчертавам че след това вече заредих нафта догоре почти. Възможно ли е добавката да е разтворила нещо като смола, отлагания и др. и да е задръстила нещо си ??? Моля, някой с опит или компетентен да изкаже мнение или сподели подобен проблем. Преди 5000 км. е обслужена напълно колата ! Димене при поява на тия проблеми НЕ се забелязва, като въпреки мудното ускорение, колата си прави 150-160 км/ч..... и т.н. с лекота.
Мерси предварително, колеги.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12451
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от HACKO » 06 окт 2016, 20:42

otoyol написа:...Възможно ли е добавката да е разтворила нещо като смола, отлагания и др. и да е задръстила нещо си ??? ....
Най-често това е ефекта от почистващите добавки.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от Иван Вълков » 07 окт 2016, 08:52

Ами според мен си за смяна на горивен филтър. Добавката е възможно да е надигнала някаква гнес от резервоара и да е позапушила филтъра. Иначе добавката е много добра - личен опит. Така като те слушам скоро ще започне и да гасне и да свети подгрева поради запушеният филтър а не от заминала помпа или дюзи.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от Didibao » 07 окт 2016, 10:34

След такава добавка на А6 3.0 тди умря регулатора, вдигна всички отлагания и регулатора се предаде.
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7221
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от madboy » 07 окт 2016, 11:03

Didibao написа:След такава добавка на А6 3.0 тди умря регулатора, вдигна всички отлагания и регулатора се предаде.

Екстра-
Комплексна добавка с много действия
Те са си го написали хората. :-/:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 163
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от m_fokus » 07 окт 2016, 20:31

Точно преди малко гледах добавки на промоция в метро на ликуи моли, ама ако така ще разтваря мръсотии, че то си е предпоставка за проблеми. Логиката явно е използването им точно преди смяна на горивен филтър?
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от otoyol » 08 окт 2016, 20:49

Благодаря на всички отзовали се. Днес ходих от Русе до В. Търново и се усеща, че е мудничка при ускорение. Но на моменти сякаш се "отпушва" и "отваря" и хвръква колата... След определени км пак се усеща мудността. Иначе си върви у баирите, настъпвах я яко и рязко - не видях никак пушек... Мисля по-нататък да я закача на диагн. и ако не излезе нищо да сменя филтъра.
По отношение смяната на горивния филтър, моля дайте кратки съвети и препоръки... Има ли нещо особено ? Защо за 3 човки ? От коя се пълни филтъра с нафта преди монтажа ? Има ли особеност при откопчаване на самите маркучи..... ? .... и т.н.... и т.н.
Мерси предварително, колеги !

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1766
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от Didibao » 08 окт 2016, 21:09

Направо започни със смяна на филтъра, пълни се от къде ти е кеф иначе на него има стрелки.
Изображение

Потребителски аватар
Lancer
потребител
потребител
Мнения: 366
Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
Модел на автомобила: Ford Focus '99
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от Lancer » 09 окт 2016, 18:58

Mисля, че ще се наложи да погледнеш и в резервоара.
Сокол скитник

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4533
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от S_C » 09 окт 2016, 22:34

От тая в метро слагах на буса миналата година. Повече добавка за дизел никога няма да си сложа, никаква. Горивен филтър след две ходения до вилата и после още един. Резервоара е до горе, на помпата нанайси нафта...Ама го хванах лесно, щото са прозрачни маркучите и виждам какво върви по тях.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1376
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: Fiat Tempra 1.8 i.e SW
159A4.000 80 kw
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от specialista » 10 окт 2016, 10:03

Винаги съм казвал че ни е достатъчно скъпо горивото,че да си го оскъпяваме още.
Тия добавки за мен са пари на вятъра.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
TZahariev
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 29 юни 2011, 01:14
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от TZahariev » 11 окт 2016, 16:25

Според мен пък имат ефект и точно такива резултати го потвърждават (за съжаление), но просто преди това не е трябвало да се занемаряват системите, а след това добавката като вдигне всичко и да стане "олеле".
Най-"обичам" сектанти и разбирачи, които побългаряват!

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от Dimitar Mihov » 20 окт 2016, 12:24

В сервизната книжка на Фиестата ми пише, че не е желателно ползването на каквито и да е било добавки, както за маслото, така и за горивото. Най-вероятно качественото масло и гориво са съвсем достатъчни. Тук е и крайъгълния камък в БГ, че всичко е сипвано някъде от бидона ... Но и слагането на добавки, без да имаш някакъв проблем е малко като да пиеш сироп за кашлица, когато си здрав ...

Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от Иван Вълков » 20 окт 2016, 16:05

Не е така колега. С времето освен отлагания се образува и остатъчна влага. Да не се разбира че все едно с кофата си наливал. Според мен профилактика с добавка е една добра практика на всеки 10-15к километра. Вярно е че е разход но все пак....всеки сам си решава. Бардал 6в1 доста хора около мен са използвали и досега за пръв път чувам за проблем - възможно е. Но

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Потребителски аватар
valentyno
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 23 мар 2014, 16:12
Модел на автомобила: focus 1.8TDdi и служебна Fiesta mk8
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от valentyno » 20 окт 2016, 22:31

Аз също съм ЗА профилактика с добавки, естествено не постоянно, но да речем два пъти годишно. Точно бардал 6 в 1 не съм слагал, но там подобни да. А и то не само на форда, а и на предните ми автомобили, които бяха бензинови. Смятам, че щом се е случило това с колегата, то е било въпрос на време да стане нещо подобно, а и може в други крайности. _friends_
Валентин Андреев - 0896726037

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1376
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: Fiat Tempra 1.8 i.e SW
159A4.000 80 kw
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от specialista » 20 окт 2016, 23:08

Иван Вълков написа:Не е така колега. С времето освен отлагания се образува и остатъчна влага. Да не се разбира че все едно с кофата си наливал. Според мен профилактика с добавка е една добра практика на всеки 10-15к километра. Вярно е че е разход но все пак....всеки сам си решава. Бардал 6в1 доста хора около мен са използвали и досега за пръв път чувам за проблем - възможно е. Но

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Абе момчета,чувате ли се какви ги говорите!?!?
"Остатъчна влага",и какво трябва да сложим някаква добавка и тя да направи така че влагата да не се отдели във филтъра ами да мине през него и да порази всичко във помпата и дюзите!!! Така ли???
Цял екип от инженери са мислили как да не допуснат това.За това ги има тия филтри със утайник,пробка за източване,датчик за наличие на вода и т.н.
Да не говорим че за комън реал системите филтъра трябва да е още по фин.
В тия добавки 2в1;3в1;....6в1 са само разход на вятъра и малко керосин!
Аз искам да ми е чиста помпата и дюзите!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от Иван Вълков » 20 окт 2016, 23:20

Аз съм убеден че във всеки вдин резервоар се образува влага, пак пиша да не бърка все едно да заредиш до горе от чешмата. Просто от температурната разлика няма начин да не се образува конденз( колкото и незначителен е). За филтъра за команрейл съм с две ръце съгласен. Ти самият си писъл че има пробка на филтъра точно с тази цел. Сега вярно е че по голямата част от добавките е керосин но има и не малка част т.н. ноу-хау.

П.п Единствено за 100% достоверност е да се видят дюзите преди и след добавка, но определено има разлика със добавка, дали от повишено цетаново число, дали от друг подобрител но разлика има. Според мен време българина да разцепи стериотипа че вечно е прекаран...все пак тази фирма дълго време е градила име и се е доказвала....



Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1376
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: Fiat Tempra 1.8 i.e SW
159A4.000 80 kw
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от specialista » 20 окт 2016, 23:37

Да влага има и нафтата има тази способност да "поглъща" от въздуха влага,отделно е ефекта топло-студено.
Тези които са ни създали колите знаят за това и са направили всичко да не допуснат тая влага да стигне до помпата и дюзите.
Иначе ми е писнало да реанимирам ръждясали помпи.Или пък блокирали след разни био .....
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1453
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от Conan_1 » 22 окт 2016, 14:47

Аз не разбирам защо ако някой е решил да слага от тези добавки и да чисто помпи и дюзи трябва да ги налива в резервоара и да разлага мизерията? Махаш маркучите на правата и обратна нафта от филтъра , слагаш добавката в един буркан или шише и работи само на нея без да смучи мизерии. Профилактика на горивната система и почистване при специалист мисля ,че е по-добре за цената на купените добавки с времето.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Мнение от Иван Вълков » 22 окт 2016, 15:37

Точно тази добавка я дават за 10 или 15 литра гориво т.е. по-кинцентрирана е. Аз така директно добавка във филтъра не бих сложил - говоря не разредена.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта