Страница 1 от 2

Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 06 окт 2016, 15:25
от otoyol
Колеги, сложих в 15-на литра нафта добавка за чистене на комън рейл дизелови системи на бардал - води се за почистване на силно замърсени системи и я пишат "6 в 1". Дотогава не съм имал никакви оплаквания, но съм чувал, че било препоръчително да се сложи такава добавка за поизчистване и профилактика на горивната уредба... След слагането й, покарах 200 и няколко км, за да поизхарча почти докрая третираната нафта, но на последните км. забелязах, че сякаш колата стана лекооо мудна в ускорение. Като намаля горивото, заредих 10 л. чиста /нетретирана с добавки/ нафта и се оправи, т.е. мудното ускорение изчезна, т.е. ускоряваше си както нормално. След ден-два /след около 50-60 км./, както си карам на 5-та с 100 км/ч. извънградско четири - пет пъти придръпна колата, подадох газ и се оправи. Появи се пак мудното вървене, но за момент и по-късно пак се оправи. И така вече няколко пъти го прави, като подчертавам че след това вече заредих нафта догоре почти. Възможно ли е добавката да е разтворила нещо като смола, отлагания и др. и да е задръстила нещо си ??? Моля, някой с опит или компетентен да изкаже мнение или сподели подобен проблем. Преди 5000 км. е обслужена напълно колата ! Димене при поява на тия проблеми НЕ се забелязва, като въпреки мудното ускорение, колата си прави 150-160 км/ч..... и т.н. с лекота.
Мерси предварително, колеги.

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 06 окт 2016, 20:42
от HACKO
otoyol написа:...Възможно ли е добавката да е разтворила нещо като смола, отлагания и др. и да е задръстила нещо си ??? ....
Най-често това е ефекта от почистващите добавки.

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 07 окт 2016, 08:52
от Иван Вълков
Ами според мен си за смяна на горивен филтър. Добавката е възможно да е надигнала някаква гнес от резервоара и да е позапушила филтъра. Иначе добавката е много добра - личен опит. Така като те слушам скоро ще започне и да гасне и да свети подгрева поради запушеният филтър а не от заминала помпа или дюзи.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 07 окт 2016, 10:34
от Didibao
След такава добавка на А6 3.0 тди умря регулатора, вдигна всички отлагания и регулатора се предаде.

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 07 окт 2016, 11:03
от madboy
Didibao написа:След такава добавка на А6 3.0 тди умря регулатора, вдигна всички отлагания и регулатора се предаде.

Екстра-
Комплексна добавка с много действия
Те са си го написали хората. :-/:

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 07 окт 2016, 20:31
от m_fokus
Точно преди малко гледах добавки на промоция в метро на ликуи моли, ама ако така ще разтваря мръсотии, че то си е предпоставка за проблеми. Логиката явно е използването им точно преди смяна на горивен филтър?

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 08 окт 2016, 20:49
от otoyol
Благодаря на всички отзовали се. Днес ходих от Русе до В. Търново и се усеща, че е мудничка при ускорение. Но на моменти сякаш се "отпушва" и "отваря" и хвръква колата... След определени км пак се усеща мудността. Иначе си върви у баирите, настъпвах я яко и рязко - не видях никак пушек... Мисля по-нататък да я закача на диагн. и ако не излезе нищо да сменя филтъра.
По отношение смяната на горивния филтър, моля дайте кратки съвети и препоръки... Има ли нещо особено ? Защо за 3 човки ? От коя се пълни филтъра с нафта преди монтажа ? Има ли особеност при откопчаване на самите маркучи..... ? .... и т.н.... и т.н.
Мерси предварително, колеги !

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 08 окт 2016, 21:09
от Didibao
Направо започни със смяна на филтъра, пълни се от къде ти е кеф иначе на него има стрелки.

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 09 окт 2016, 18:58
от Lancer
Mисля, че ще се наложи да погледнеш и в резервоара.

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 09 окт 2016, 22:34
от S_C
От тая в метро слагах на буса миналата година. Повече добавка за дизел никога няма да си сложа, никаква. Горивен филтър след две ходения до вилата и после още един. Резервоара е до горе, на помпата нанайси нафта...Ама го хванах лесно, щото са прозрачни маркучите и виждам какво върви по тях.

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 10 окт 2016, 10:03
от specialista
Винаги съм казвал че ни е достатъчно скъпо горивото,че да си го оскъпяваме още.
Тия добавки за мен са пари на вятъра.
Поздрави!

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 11 окт 2016, 16:25
от TZahariev
Според мен пък имат ефект и точно такива резултати го потвърждават (за съжаление), но просто преди това не е трябвало да се занемаряват системите, а след това добавката като вдигне всичко и да стане "олеле".

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 20 окт 2016, 12:24
от Dimitar Mihov
В сервизната книжка на Фиестата ми пише, че не е желателно ползването на каквито и да е било добавки, както за маслото, така и за горивото. Най-вероятно качественото масло и гориво са съвсем достатъчни. Тук е и крайъгълния камък в БГ, че всичко е сипвано някъде от бидона ... Но и слагането на добавки, без да имаш някакъв проблем е малко като да пиеш сироп за кашлица, когато си здрав ...

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 20 окт 2016, 16:05
от Иван Вълков
Не е така колега. С времето освен отлагания се образува и остатъчна влага. Да не се разбира че все едно с кофата си наливал. Според мен профилактика с добавка е една добра практика на всеки 10-15к километра. Вярно е че е разход но все пак....всеки сам си решава. Бардал 6в1 доста хора около мен са използвали и досега за пръв път чувам за проблем - възможно е. Но

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 20 окт 2016, 22:31
от valentyno
Аз също съм ЗА профилактика с добавки, естествено не постоянно, но да речем два пъти годишно. Точно бардал 6 в 1 не съм слагал, но там подобни да. А и то не само на форда, а и на предните ми автомобили, които бяха бензинови. Смятам, че щом се е случило това с колегата, то е било въпрос на време да стане нещо подобно, а и може в други крайности. _friends_

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 20 окт 2016, 23:08
от specialista
Иван Вълков написа:Не е така колега. С времето освен отлагания се образува и остатъчна влага. Да не се разбира че все едно с кофата си наливал. Според мен профилактика с добавка е една добра практика на всеки 10-15к километра. Вярно е че е разход но все пак....всеки сам си решава. Бардал 6в1 доста хора около мен са използвали и досега за пръв път чувам за проблем - възможно е. Но

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Абе момчета,чувате ли се какви ги говорите!?!?
"Остатъчна влага",и какво трябва да сложим някаква добавка и тя да направи така че влагата да не се отдели във филтъра ами да мине през него и да порази всичко във помпата и дюзите!!! Така ли???
Цял екип от инженери са мислили как да не допуснат това.За това ги има тия филтри със утайник,пробка за източване,датчик за наличие на вода и т.н.
Да не говорим че за комън реал системите филтъра трябва да е още по фин.
В тия добавки 2в1;3в1;....6в1 са само разход на вятъра и малко керосин!
Аз искам да ми е чиста помпата и дюзите!
Поздрави!

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 20 окт 2016, 23:20
от Иван Вълков
Аз съм убеден че във всеки вдин резервоар се образува влага, пак пиша да не бърка все едно да заредиш до горе от чешмата. Просто от температурната разлика няма начин да не се образува конденз( колкото и незначителен е). За филтъра за команрейл съм с две ръце съгласен. Ти самият си писъл че има пробка на филтъра точно с тази цел. Сега вярно е че по голямата част от добавките е керосин но има и не малка част т.н. ноу-хау.

П.п Единствено за 100% достоверност е да се видят дюзите преди и след добавка, но определено има разлика със добавка, дали от повишено цетаново число, дали от друг подобрител но разлика има. Според мен време българина да разцепи стериотипа че вечно е прекаран...все пак тази фирма дълго време е градила име и се е доказвала....



Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 20 окт 2016, 23:37
от specialista
Да влага има и нафтата има тази способност да "поглъща" от въздуха влага,отделно е ефекта топло-студено.
Тези които са ни създали колите знаят за това и са направили всичко да не допуснат тая влага да стигне до помпата и дюзите.
Иначе ми е писнало да реанимирам ръждясали помпи.Или пък блокирали след разни био .....
Поздрави!

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 22 окт 2016, 14:47
от Conan_1
Аз не разбирам защо ако някой е решил да слага от тези добавки и да чисто помпи и дюзи трябва да ги налива в резервоара и да разлага мизерията? Махаш маркучите на правата и обратна нафта от филтъра , слагаш добавката в един буркан или шише и работи само на нея без да смучи мизерии. Профилактика на горивната система и почистване при специалист мисля ,че е по-добре за цената на купените добавки с времето.

Re: Проблем с Фокус МК1, 1,8 TDCI след бардал 6в1

Публикувано: 22 окт 2016, 15:37
от Иван Вълков
Точно тази добавка я дават за 10 или 15 литра гориво т.е. по-кинцентрирана е. Аз така директно добавка във филтъра не бих сложил - говоря не разредена.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk