Теч на гориво при работещ двигател фокус 1.8 тдци

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Svetlin Kovachev
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 окт 2016, 08:11
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Теч на гориво при работещ двигател фокус 1.8 тдци

Мнение от Svetlin Kovachev » 06 окт 2016, 21:05

Зрдавейте на всички!!! от днес и аз както вас съм собственик на фокус тдци 1.8.Проблема е че когато се кара колата след потегляне при по резко подаване на газ ,колата гасне и от някъде тече нафта.Първоначално съм се насочил към изваден или спукан маркуч на обратната нафта но знам ли.Иначе на място двигателя си мърка и под колата става малък гьол
Благодаря Ви предварително за мненията и препоръките!!! :D

Потребителски аватар
mclsdreal
потребител
потребител
Мнения: 550
Регистриран: 01 май 2009, 20:44
Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
Местоположение: Germany- Saarlouis
Status: Извън линия

Re: Теч на гориво при работещ двигател фокус 1.8 тдци

Мнение от mclsdreal » 06 окт 2016, 21:24

Огледай маркучетата на дюзите. След това помпата( ГНП ).
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Теч на гориво при работещ двигател фокус 1.8 тдци

Мнение от specialista » 07 окт 2016, 00:26

Най-вероятно тече от помпата.Това обяснява теча когато работи мотора.Иначе дюзите са на видно място и ще се види ако е от тях.
Има дренажен отвор в помпата,ако пусне семеринга който е за горивото да отведе горивото на вън от помпата(мотора).
До тук с добрите новини.Ако е текнал този семеринг ще се наложи да се изръсиш доста за ремонта.
1.Няма как да се смени без да се свали и разглоби помпата.Монтаж и демонтаж от/на колата не е лесно или евтино.
2.Няма как да се смени само семеринга,налага се да се сменят всички уплътнители +предния лагер който така или иначе се чупи.
3.Казваш че колата гасне като я "натиснеш".Ако дюзите са на ред,да знаеш че на тази помпа и трябва ремонт който излиза 1500лв.
Не ми се сърдете че ви казвам директно нещата.От това се храня и винаги съм се чудел как е възможно да дадеш 2500/3000 лв за кола
на която ще трябва да дадеш още 3000 за ремонт на горивна апаратура,1500 за ремонт на съединител ,за турбо и други неща няма да коментирам.
Просто истината е такава.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Svetlin Kovachev
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 окт 2016, 08:11
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Теч на гориво при работещ двигател фокус 1.8 тдци

Мнение от Svetlin Kovachev » 07 окт 2016, 05:31

Колега Специалиста!!!Най-вероятно си прав за това че тече от помпата,но не мислиш ли че има и хора като мен които могат да отделят 2500-3000 та да си купят кола.Като няма пари за друго нещо по свестно и това е вариант.Нека днес майстора я погледне и ще видим.
Не се заяждам с теб :D

Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: Теч на гориво при работещ двигател фокус 1.8 тдци

Мнение от Иван Вълков » 07 окт 2016, 08:44

Колега дано "майсторите" си разбират от работата защото ако не си разбират работата става още по дебела. Само да те открехна по въпроса, ако колата е Фокус Мк1,5 ТДЦИ по принцип доста колеги пищят от ГНП и дюзи евентуално - просто първото ТДЦи, независимо Транзит, Фокус, Мондео имат доста пропуски. Казавам ти това не за да се заяждам а да ти кажа, че на този етап все още ако са здрави дюзите( тест на обратната нафта, прочитане на записаната грешка) направи си качествено ГНП-то за да не се окажеш после с повредени дюзи поради стружки от ГНП-то. Колегата @specialista не напразно ти е намекнал за лагера който се чупи.....сам се замисли после какво става. Дори да не повредиш дюзите( което ме съмнява), то после от отделените стружки и надран корпус 100% ще са повредени и не се знае помпата ще подлежи ли на ремонт. Подходи с особено внимание за да не даваш 5 пъти пари за едно и също нещо. Успех

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Теч на гориво при работещ двигател фокус 1.8 тдци

Мнение от MapTo_D » 07 окт 2016, 10:37

Малко съм off, но аз лично за първи път чувам или прочитам нещо за проблем с ГНП на Фокус мк1.5 1.8 TDCi. За инжекторите съм съгласен. А колегата можеше и сам да види от къде тече, маха всички кори под двигателя, ако трябва сваля и кулера за да вижда и помпата, пали колата и отива да гледа какво се случва...

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Теч на гориво при работещ двигател фокус 1.8 тдци

Мнение от specialista » 10 окт 2016, 10:28

Svetlin Kovachev написа:Колега Специалиста!!!Най-вероятно си прав за това че тече от помпата,но не мислиш ли че има и хора като мен които могат да отделят 2500-3000 та да си купят кола.Като няма пари за друго нещо по свестно и това е вариант.Нека днес майстора я погледне и ще видим.
Не се заяждам с теб :D

Колега,не е важно,колко ще дадеш за колата,важно е колко ще ти струва да я поддържаш докато е твоя.
В тоя ред на мисли ако имам само толкова и съм прочел какво ме чака и съм любител на марката,ще си взема бензиновата версия.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта