Страница 1 от 1

Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 08 окт 2016, 19:58
от IvayloYanakiev
Здравейте ! Колата е Ford Fusion 1.6 бензин .Пали си нормално, върви нормално, но след изфорсиране до над 3000 оборота и изключване от скорост гасне.Ходих на няколко места и ми казаха, че проблемът най-вероятно е от дръоселовата клапа, но тъй като цената на чисто нова е твърде висока отидох до няколко автоморги и сменям вече трета - без промяна. Струва ми се, че проблемите започнаха след като сложих газово.
Моля за съвети.

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 08 окт 2016, 20:06
от HACKO
IvayloYanakiev написа:..... Струва ми се, че проблемите започнаха след като сложих газово.
Моля за съвети.
С това почни бе човек, вместо да сменяш дросели (на които няма какво да им се повреди), иди да ти настроят газовата уредба.

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 08 окт 2016, 20:31
от IvayloYanakiev
Над 3 пъти ходих за настройка на газовото - без промяня.От там ме пратиха в сервиз Ford Moto Pfohe където ми взеха над 50лв за диагностика.Тяхната диагноза беше дрисъолова клапа и ми поискаха 1200лв за нова.Това беше причината да премина към вариант втора употреба

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 08 окт 2016, 20:33
от IvayloYanakiev
ПП: Гасне и на бензин

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 31 юли 2017, 14:15
от sternenheim
Колега, аз имам същия проблем на Fusion 1.4. Като го купих и карах на бензин нямаше никакви проблеми, сложих газова BRC и след няколко месеца започна същия проблем. Когато освобождавам от скорост преди да спра или когато сменям предваките в завой или някъде където има легнал полицай колата гасне ( винаги като минавам на по-ниска предвка и оборотите падат).
При мен гаснеше, както на газ така и на бензин! Отидох в Мото Пфое и там след диагностика ми казаха, че дросела е запушен и го изчистиха. След това гасненто на бензин спря и остана само на газ. След това обаче светна check engine лампата :shock: .
Минах пак диагностика и излезе грешка P0302 Cylinder 2 Two Misfire Detected - един от цилиндрите не пали винаги. Смених свещите и пложението значително се подобри. Сега вече гасне по рядко 1-2 пъти дневно ,преди съм стигал до 12 пъти на ден :D .
Другото нещо което се установи са високи стойности на MАР-а. Това го видя газаджията и каза, че от там идва проблема, че на свободен ход вкарва повече въздух и горивната смес обеднява и проблемът не е в газовата. И така все още не мога да опаравя положението :cry: .

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 31 юли 2017, 16:58
от madboy

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 31 юли 2017, 22:46
от sternenheim
Благодаря за инфото

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 01 авг 2017, 06:10
от OgiDogi
sternenheim написа:
31 юли 2017, 14:15
...
Минах пак диагностика и излезе грешка P0302 Cylinder 2 Two Misfire Detected - един от цилиндрите не пали винаги.

Другото нещо което се установи са високи стойности на MАР-а...
Или имаш пукнат маркуч или пропуска гарнитура на всмукателния колектор в близост до втори цилиндър, на база тези две наблюдения.

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 02 авг 2017, 08:54
от sternenheim
Това си го мислеше майсторът в началото и взе да пръска с един спрей на бензинова основа да види, ако от някъде вкарва въздух дали ще се промени работата на двигателя като засмуче спрея, но нищо не се промени и го отхвърли като вариант.

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 02 авг 2017, 10:04
от fordmaniac
sternenheim написа:
31 юли 2017, 14:15
Другото нещо което се установи са високи стойности на MАР-а.
Това е проблем, който иска по-сериозна диагностика. Може да са доста неща.
Поздрави.
Между впрочим BRC има OBD самоадаптации и би трябвало да не създава проблеми, но има и човешки фактор.

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 02 авг 2017, 18:08
от sternenheim
Ами вече не знам какво да кажа, един друг майстор ми каза така - ето тук изпарителят на газоват е мн далече от двигателя освен това и маркуча не е стабилен и при завой мембраната можело да се измества и да вкарва повече въздух и затова да гасне, което не обяснява защо и при малки неравности и при паркиране с навит волан пак гасне.

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 02 авг 2017, 20:21
от OgiDogi
sternenheim написа:
31 юли 2017, 14:15
...
Другото нещо което се установи са високи стойности на MАР-а. Това го видя газаджията и каза, че от там идва проблема, че на свободен ход вкарва повече въздух и горивната смес обеднява и проблемът не е в газовата. И така все още не мога да опаравя положението :cry: .
Недостатъчно газ може да накара компютъра да нагласи оборотите с подаване на въздух и от там да идват високите стойности на МАР-а. Аз като видя такива стойности, обръщам на бензин и след няколко форсирания чакам да се стабилизира и ако не свали до 310-330 mbar, тръгвам да търся от къде смуче въздух.
sternenheim написа:
02 авг 2017, 18:08
Ами вече не знам какво да кажа, един друг майстор ми каза така - ето тук изпарителят на газоват е мн далече от двигателя освен това и маркуча не е стабилен и при завой мембраната можело да се измества и да вкарва повече въздух и затова да гасне, което не обяснява защо и при малки неравности и при паркиране с навит волан пак гасне.
Този майстор виждал ли е изпарител отвътре? Поне да види каква пружина държи мембраната и определя налягането, после да приказва как можело мембраната в завой да се размести.
При завиване, хидравличната помпа натоварва двигателя и евентуално въздухът и горивото за дадените обороти според бензиновият компютър, но при това натоварване, може да не достигат. На някои коли (предимно френските) има датчик за налягане в хидравличната система, за да знае компютърът, че натоварването идва от там и има нужда от допълнителна горивна смес.

За неравностите - не знам, може да има връзка с монтажа на рейката и пружините в инжекторите, при което масата на буталцето + натиска на пружината в момент на друсване да му пречи да отвори и да пусне газ. А може и от слаби връзки по захранване, инжекторите да не получават импулси с достатъчна амплитуда.

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 03 авг 2017, 09:09
от sternenheim
Благодаря, ще ходя пак на майстор и ще му предам събраната информация, и ще пиша какво е свършено и резултатът от него.

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 03 авг 2017, 13:10
от HACKO
Да ти кажа, ако трябва да казваш на майстора какво да прави, тогава не трябва да му плащаш.

Re: Гаснене след изключване от скорост

Публикувано: 04 авг 2017, 12:51
от OgiDogi
OgiDogi написа:
02 авг 2017, 20:21
...
Този майстор виждал ли е изпарител отвътре? Поне да види каква пружина държи мембраната и определя налягането, после да приказва как можело мембраната в завой да се размести....
Ето така изглежда пружината, която регулира налягането и държи мембраната да не се клати:
Reducer.jpg