Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
SantaMuerto
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от SantaMuerto » 11 окт 2016, 19:47

Здравейте. Вече няколко пъти колата ми прави много лош номер. Ако я оставя 4-5 дена без да я паля, на 6-тия ден запалва, работи 5 секунди и изгасва. След това стартера върти...върти но все едно няма гориво. Разкачвам маркучите от филтъра и допълвам всички с една спринцовка както и филтъра ако има да побере. Затварям системата и колата пали и работи.... Ако я паля всеки ден, или на 2 дена веднъж проблеми няма, но ако я остава повече време без да я паля става същото. Колата не трябва ли да има и втора подкачваща помпа в резервоара която да обезвъздушава системата? Ако има такава помпа и тя работи дори и да има някъденякакъв въздух би трябвало да не се получава така. Моля помогнете :(
Виж как Ford минава покрай теб

Потребителски аватар
valentyno
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 23 мар 2014, 16:12
Модел на автомобила: focus 1.8TDdi и служебна Fiesta mk8
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от valentyno » 11 окт 2016, 20:43

Колега така както го описваш, е може би клапан за обратно гориво. На един приятел Зафирата прави така и ми е споменавал за такъв клапан, но къде е идея си нямам. Просто искам да кажа, че проблема май не е особено сериозен.
Валентин Андреев - 0896726037

SantaMuerto
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от SantaMuerto » 11 окт 2016, 21:46

По принцип за сериозен - да. Но като те остави точно когато не трябва...Трябва на 2 дена задължително да я паля че иначе не знам на петия дали ще съм пеша...
Виж как Ford минава покрай теб

SantaMuerto
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от SantaMuerto » 11 окт 2016, 22:07

Сега като помисля, едва ли е от този клапан защото колата няма да изгасне след 5 секунди. Ако въздуха е преди филтъра то трябва да се изгори горивото от филтъра и след като влезне въздуха там да изгасне. Като разкача маркучите и с една спринцовка капна по малко в тях и по филтъра и ги сложа обратно колата запалва и работи нормално. По логично е проблема да е от тръбата за гориво от филтъра към двигателя. По принцип щипките на тръбите които защипват към филтъра са хлабави и ги уплътнявам с масло устойчив силикон защото съм чувал че за да сменя тръбопроводите ще бъде доста скъпо.
Виж как Ford минава покрай теб

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 1527
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от OgiDogi » 11 окт 2016, 22:52

SantaMuerto написа:... и ги уплътнявам с масло устойчив силикон защото съм чувал че за да сменя тръбопроводите ще бъде доста скъпо.
Лечението е елементарно - отрязваш бързите връзки и слагаш прозрачен полипропиленов маркуч 8 mm на тяхно място. Набива се достатъчно плътно върху горивопровода и тръбичките и като бонус - виждаш дали и къде има въздух. От 3 години карам така и нямам проблеми.
ИзображениеИзображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12298
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от HACKO » 12 окт 2016, 07:52

SantaMuerto написа:.... По принцип щипките на тръбите които защипват към филтъра са хлабави ....
А пък това е причината за проблемите ти. Оги ти обясни за решението.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1188
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: Ford Focus 2002; 1.8 TDCi 115+ hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от MapTo_D » 12 окт 2016, 15:50

Е, моето решение е в процес и не е точно с прозрачни маркучи, но преди около месец махнах бързите връзки от помпата до филтъра и пуснах горивен маркуч - 10мм, едва-едва го 'нахлузих' на филтъра, за по сигурно сложих и една скоба. Но другия маркуч, тоя от резервоара смятам да му сменя само 'накрайника', че на моите в момента 0-пръстените ги няма и си взима въздух. Четох, че с нагряване на маркуча се изкарвало лесно, но още не съм предприел действия, а трябва, че зима иде.

SantaMuerto
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от SantaMuerto » 28 дек 2016, 19:33

Пичове, смених тръбопроводите. Проблема продължи. От сервиза ги разкачиха и сложиха прозрачни маркучи но без филтъра. Тогава проблеми нямаше. Сменихме филтъра с оригинал от Мото фое. Казаха че проблема е решен. Сега обаче от месец насам на ниски температури колата пали и изгасва. Въртя на ново и колата пали и си работи но се вижда че двигателя не работи равномерно минута две. Казаха ми че проблема явно е от дюзи или убогатителя на помпата но всичко трябва да се разкачи и да се сложи на стенд. Някой имал ли е такъв проблем и солено ли излиза тази операция. Защото ако трябва да хвърля още 1000 лева по добре да хвърлям колата на Надин. Писна ми вече от дизели...
Виж как Ford минава покрай теб

SantaMuerto
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от SantaMuerto » 28 дек 2016, 19:39

Да не би проблема да е регулатора за студено палене ?
Виж как Ford минава покрай теб

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1367
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: Fiat Tempra 1.8 i.e SW
159A4.000 80 kw
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от specialista » 28 дек 2016, 19:44

Трябва да се сложат прозрачни маркучи за да се види какво става.
Днес го играх филма с едно Мондео.Като се заобиколи филтъра няма ядове.
Като се свърже всичко както трябва и почва въздуха.
Утре му изхвърлям всички оригиналните маркучи и слагам мои.
За капак си върти един и същи въздух защото излишното се връща във филтъра
и си засмуква същия въздух отново.Решението е излишното да се отведе само към резервоара,
а щуцера на филтъра да се изолира.Така направено помпата успява да се обезвъздуши и филма
приключва.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 146
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от Penyo63 » 28 дек 2016, 20:32

че така е, както го описва колегата Specialista, така е. Но въпроса ми е: защо не може да се обезвъздуши напълно както може би е предвидено от производителя? Абе моето обеснение че има малко нещо като излищо усложняване на работата.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

fordtdci
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
Местоположение: belene
Status: Извън линия

FORD FOKUS - MK1 2002 TDCI 100 коня - СПРЯ ДА ПАЛИ

Мнение от fordtdci » 08 яну 2019, 08:51

Карам FORD FOKUS - MK1 2002 TDCI 100 коня 2 години без проблем в палене и вървене. Един ден просто не иска да запали! Задърпахме я до сервиз и започнаха мъките! Няколко дена ровиха , мериха и т.н. Компютъра даваше грешка – ВИСОКО НАЛАГАНЕ на ГОРИВОТО на ОБРАТНАТА НАФТА ! Казаха ми да купя датчик на разпределителя на горивото , че уш от него бил проблема! Купих , смениха го и пак няма палене! Накарах ги да сменят филтъра на горивото понеже в сервиза не искаха да го сменят, че бил нов и скоро обслужвана колата ! Свалиха филтъра и от там изтече голяма мизерия! Сложиха новия и колата леко по леко запали! Така палеше и вървеше без проблем около 20 дни. Преди няколко дни ходих до село , спрях за малко до магазина излизам паля ама няма палене! След 2 часа запали и газ до града до сервиза. Там я палихме карахме няма проблем! На другия ден отидох в друг сервиз да замерят с програма на DELFI ! – Няма грешка никъде! Както палеха и пробваха – колата почна да се замисля с паленето и спря отново да пали! Една седмица вече е там и ми казаха да я прибера , че не знаели от къде е проблема!!! - Някой ако се сеща къде може да е скритият проблем - нека да пише!
Прикачени файлове
20181218_125443.jpg
Много майстори и нищо!!!
20181215_123524 [800x600].jpg
20181214_152839 [800x600].jpg
Този датчик смениха!
20181218_111300 [800x600].jpg
Това изтече от филтъра!
20181218_111300 [800x600].jpg
Това изтече от филтъра!
20181218_125443.jpg
20181215_123524 [800x600].jpg

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 323
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от ieiei » 11 яну 2019, 15:20

Вероятно горивото е проблема или поне е в основата

fordtdci
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
Местоположение: belene
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от fordtdci » 25 яну 2019, 07:20

До сега още  1000 лева за ремонт на дюзи в дизел център София . Друга помпа от работеща кола 600 лева . Пак сменен датчика за налягане на реила и пак от работеща кола ! Сваляне на резервоар . почистване на цялата система . пак нов филтър , проверен компютър   ! Пали трудно , не работи равномерно. Хората в сервиза вдигнаха ръце вече и не знаят  какво още да правят! Свалиха пак дюзите -  двете получили лек нагар от работата на двигателя а другите две изобщо не са получили черен нагар и все едно са нови и не са работили! Сега пак ги пратихме с гаранцията обратно за София до Дизел центъра , отново за тест да не би нещо са сгрешили при ремонта! Пратихме и датчика на реила за тест! Съжалявам  , че нея дадох за вторични а набутах толкова пари до сега а кола още нямам вече 2 месеца! До сега  2000 лева без да слагам за работата която ще искат в сервиза !!! Майсторите в сервиза казаха , че това и е последния FORD дизел , и изобщо на DELPHI  горивна система с такъв проблем с който се захващат! 

Не знам вече  какво да правя!!! 

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4124
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
сега пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от pepy1 » 25 яну 2019, 15:49

За да се реши някакъв проблем, първо трябва да се диагностицира точно! Теб са те подкарали на проба-грешка. Свържи се със https://www.clubford.org/forum/memberli ... le&u=10879
поговорете и се разберете, да на теб ти е далече. Навремето имах специфичен проблем с ескорта, в София обикалях 9 месеца и ми взеха сума пари за проба-грешка. Свързах се с човек от В.Търново и отидох до там. Проблемът ми се реши за 1 ден и за малко пари! Ако не ти се получат нещата, това е моето предложение!
времето е като парите-никога не стига

fordtdci
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
Местоположение: belene
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от fordtdci » 25 яну 2019, 16:46

Обадиха се от Дизел център София и казаха , че са проверили дюзите след рекламация от сервиза! Оказа се че на двете дюзи били заседнали клапанчета в отворено положение! А ми взеха 1000 лева за ремонт!!! Щели да отстранят проблема безплатно и да ми ги пратят!
Ще видим после какво ще стане и ще пиша!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4124
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
сега пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от pepy1 » 25 яну 2019, 17:40

Чудесно е да има напредък
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12298
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от HACKO » 25 яну 2019, 17:52

Ех колко евтина поддръжка имат дизелите. ;):
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4124
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
сега пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от pepy1 » 25 яну 2019, 20:38

То и бензинките ако са проба-грешка, както при мен навремето-пак не е ефтино. Затова напълно споделям мнението на Митака: ако няма добър диагностик- нищо не правиш. Сигурен съм че и ти си съгласен с това! :)
времето е като парите-никога не стига

fordtdci
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
Местоположение: belene
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от fordtdci » 28 яну 2019, 23:08

Здравейте! Форда пак няма палене! Проверени са дюзите , реила с датчика в дизел център София и всичко
е на ред! 2 помпи втора употреба пробвахме от работеща кола , 5 клапана за налягането сменихме 4, 5
датчика на реила сменихме , нов купих и няма оправия! Дава грешка високо налягане на горивото и с двете
помпи! Мерихме налягането и с аналогов , механичен , барометър и с него дава налягане над 1000
атмосфери на стартер а трябвало да прави 250 , 300 бара. В събота вечерта се излъга запали и я оставихме
да работи над 30 , 40 минути! От начало пушеше много но постепенно спря да пуши и заработи като часовник.
Палихме , гасихме и беше всичко на ред. Вчера майстора я палил возил се и нямало проблем. Тази сутрин отивам
да видя какво става и пак същата работа - няма палене. 2 акумулатора сменихме от въртене но не и не!
Пак я оставих там а сега трябва да реша - нали да я бракувам вече! Не знаем какво да правим , къде да
търсим проблема а и какво да сменяме!!! Ако някой знае нещо нека пише и да ни насочи в някаква посока.
Същия проблем както в самото начало и същата грешка!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта