Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от pepy1 » 29 яну 2019, 00:13

времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от OgiDogi » 29 яну 2019, 06:28

fordtdci написа:
28 яну 2019, 23:08
... Мерихме налягането и с аналогов , механичен , барометър и с него дава налягане над 1000 атмосфери на стартер а трябвало да прави 250 , 300 бара...
И като не се регулира правилно налягането, защо сменяте датчици за налягане, а не клапана на помпата за регулиране на налягането? Очевидно, колкото и да промивате, по цялата система има от мизериите на снимката и след известна работа се задръства и не регулира... А може и втората помпа, като набор на първата, да пуска същите стружки.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

fordtdci
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
Местоположение: belene
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от fordtdci » 29 яну 2019, 08:30

Сменяхме и клапана на помпата.

fordtdci
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
Местоположение: belene
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от fordtdci » 30 яну 2019, 08:31

Клапан датчик на реила поне 4 , 5 пъти!
Прикачени файлове
20190126_104801 [800x600].jpg
20190126_104448 [800x600].jpg
20190123_141153 [800x600].jpg

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от Penyo63 » 30 яну 2019, 19:35

Колега, а някой сети ли се да премери напрежението което отива на клапана на помпата. Не са редки случаите на бъг в кабелите от компа до клапана. Съжалявам колега да ти го кажа, а ти да го кажеш на твоите майстори. Въпросното напрежение се мери с осцилоскоп. Да не вземе някой с някакво мултицетче да го премери де.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от freeway » 30 яну 2019, 20:15

Предварително се извинявам ако прозвучи грубо или не на място, но ми се струва, че ако продължаваме да виждаме снимки на които един работи, а двама-трима гледат нещата няма да се случат.

fordtdci
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
Местоположение: belene
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от fordtdci » 31 яну 2019, 17:38

Да чукна на дърво и да не бързам да се хваля но форда от 2 дни бил готов - пали , работи нормално и не дава грешки! Сменили са компютъра обучавали са електрониката и се е оправил уж! Майстора каза , че не ми се е обадил за да я кара и тества няколко дни. Ходих до сервиза за да и кажа да се отказват да я правят и , че съм решил да я прекарам до Плевен до ФОРД МОТО ПФОЕ. Преди да и кажа обаче какво съм решил ме изненадаха и казаха - а форда от 2 дни вече е готов но нека седи тук още 2,3 дни! Взеха ключовете влезе в колата врътна и запали. Нещо и по ключа имало да прави и т.н . Казах - няма проблеми , нека седи колкото трябва само и само да стане!
Преди да разбера това за колата , от 2 дни ходих , обикалях да търся и тествам някоя друга кола да купя. Тествах само бензин - chevrolet lacetti 2008 . e-tec 2 , 1.4 16v 90 коня, skoda fabia . 2004 година , 1.4 16V 75 коня с газ - не може да откъсне и вози и подскача по пътя като каруца а фокуса само тупка и плува по неравностите и дупките , Golf 4 . 1.6 - 101 коня , 2002 година - нищо особено във вървенето , в баира реве а сякаш седи на едно място - не те тласка , не те лепи за седалката като при дизела. seat cordoba 2002 г 1.6 101 коня с газ - същата работа!!! Да не обидя някой но не ми харесаха сравнявайки шум в купето , возия , лекота на вървене особено в баир а уж двете бяха пак по 101 коня както при моята! Отказах се да купувам друга а да мъча пак да правя моята бабичка и да я карам в Плевен в сервиз на ФОРД но преди да разбера тази новина!
Благодаря и на всички Вас за напътствията и извинете ако нещо съм ви досадил с моите проблеми , ама нали всеки може да изпадне в тази ситуация и като се сети за мен - може по лесно да си решите проблема! Не бързам и да казвам , че всичко е готово , но много се зарадвах и бързам да ви пиша
След някой ден пак ще пиша и дано е пак нещо добро!

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от Penyo63 » 01 фев 2019, 16:43

В тоя ред на мисли и аз да добавя. Колега, попаднал си на сервиз на болтаджии. Такива много. Разбират се веднага щом ти кажат " дай да сменим датчика". Такъв филм няма. Пиша го не само за теб, но и за всички след теб. Твоя ремонт както го описа е можел да стане за часове, и за пари колкото струва труда. Но такива са нещата не само тук, но и на запад от нас.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

gri66ata
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 03 окт 2018, 10:17
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета

Мнение от gri66ata » 10 апр 2019, 17:01

Здравейте колеги. И аз го закъсах с фокус мк1 1.8 тдци 100 к.с. Палеше трудно и спря да пали. От два три дни с много мъки я паля, и докато е топла няма проблем изстине ли, отново същата работа няма палене. Свещите са проверени и са ок, смених горивен филтър, обаче сега забелязах, че не постъпва гориво от резервоара към него. Та въпроса ми е има ли някаква помпа в резервоара, която да изпомпва гориво или е само гнп-то. Мисля си има ли смисъл да я сменям нея, ако имате някакви насоки да споделите.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта