Гарнитура за капака на двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Гарнитура за капака на двигателя

Мнение от kostastam » 05 яну 2007, 21:00

Като си купих колата гарнитурата на капака пускаше по малко масло около болтовете,смених я с коркова/уж била по добра/ и 3 месеца по късно се получи същият проблем! Та сега се чудя каква гарнитура да си купя че тия дни ще трябва да се занимая с този проблем!

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 05 яну 2007, 21:37

Корковата гарнитура попива маслото,набъбва и по този начин уплътнява.Но... за кратко време както си се убедил вече.По мое мнение-търси си оригинална гумена гарнитура.По-скъпа е но и доста по-надеждна

kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от kostastam » 05 яну 2007, 22:07

Да към гумена гарнитура съм се насочил! Не знам колко струва а и в случая няма голямо значение,утре купувам една и я слагам! Писна ми да си забърсвам двигателя през 2 дни! На тая корковата имаше някакви там ограничители под формата на капси за да не я сплескат болтовете прекалено много а се оказа че както и да ги стягаш от там тече най-много! Абе сичко купено от магазин КОСЕР се оказва пълен кенеф!
То само гарнитурата да беше !!!!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 05 яну 2007, 22:25

не взимай гумена а силиконова

каталожен №1663394 цена 21,86 от Мото Пфое
:wink:
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 яну 2007, 22:36

kostastam написа:На тая корковата имаше някакви там ограничители под формата на капси за да не я сплескат болтовете прекалено много ...
Точно тея "капси" както ги нарече са ми казвали, че трябва да помагат, точно за това за което си написал, а при тебе викаш обратното :) хех
На дъртия съм сменил 3 гарнитури ако не се лъжа и все корокови без въпросните "капси" взимам по за 2-3 до 5лв.
Никога не са ми изпускали.
Първия път мисля само, че я смених, че беше омазала щото беше преплескана като е затяган капака.
Не съм сигурен ко съм правил като съм стягал но :
Почисти първо повърхностите. Огледай до колкото можеш да уловиш с око да няма увреждания. После вземи маслъце и намажи капака и главата където ляга гарнитурата.
До колкото си спомням на гарнитурата на дъртия имаше едни стърчащи които съвпадаха с прорези на капака. Ако я обърнеш не съвпадат. Някой са ги рязали щото не съпадат и им пречат но ....
Постави гарнитурата на капака увери се че приляга добре. Ако имаш такива стърчащи поне при мен се заклинваха в капака и гарнитурата си стоеше на него.
Постави капака с гарнитурата на главата и пак се увери че ляга добре.
Почваш да завиваш болтовете полекичка на кръст но не се оливай с притягането.
Начи натягането на кръст ако незнаеш за него:
В никакъв случай недей да напъваш първия поставен и завит болт до скъсване.
При мен бяха 4
Завиваш първия докъто усетиш, че има някакво прилепване. Следващия е дагоналния от другата страна и така полека лека на кръст притягаш на усет но не преплесквай гарнитурата така, че да се "изплюе".
Ако са 6 почваш от средните 2.
А ако гарнитурата е с тея "капси" тва притягане малко отпада.
Вземи неква без "капси" поне аз по спомен последно я бях взел за 2- лв. За 2 лв. не мисля, че ще останеш на улицата но поне ше се научиш кат си почнал :)

Ненам до колко бях ясен но поне опитах :oops:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 06 яну 2007, 00:44

В допълнение към Паци, по-силното затягане най-често води до обратен ефект.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 06 яну 2007, 00:48

Проблема с гарнитурите за капак (за разлика от тея за глава) е, че се продават само и единствено най-евтини коркови с незнаен произход. Даже и да искаш по-добре няма от де да я купиш щото всички предлагат турски гарнитури. Освен МП може би, ама аз за кола на 12 години като моята никога няма нишо да купя от МП (освен масло).
Та или си купуваш от МП уж по-маркова гарнитура или просто ползваш масовите от магазините, които не само за Форд ами и за всяка друга кола протичат след не много време.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 06 яну 2007, 13:05

Много зависи и колко ти духа мотора (картерни газове)нали трябва да ислизат от някаде .Много често там се крие проблема

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 06 яну 2007, 13:31

Някой пък цапат допълнително гарнитурата с високотемпературен силикон/този червения/.....
*unknw*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 07 яну 2007, 10:06

valboy написа:Някой пък цапат допълнително гарнитурата с високотемпературен силикон/този червения/.....
*unknw*
и това е най голямата простотия.. Според мен с червения .. Толкова е грозно.. На мен прецакания ми дебитомер е целия в Силикон от тоя червения и просто няма по грозно нещо! Има и черен силикон със същите свойства и той е с пъти по добър от този червения.. доколкото знам и червения си е най евтин...

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

силикон

Мнение от tata1971 » 07 яну 2007, 11:08

При мен има силикон от черния вместо гарнитура.То причината е много проста-капака е от пластмаса и се поразкривил и разрушил и силикона си е най-доброто.Убеден съм че ако капака на клапаните беше здрав щях да предпочета гарнитура.
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 07 яну 2007, 15:28

buhap написа:Много зависи и колко ти духа мотора (картерни газове)нали трябва да ислизат от някаде .Много често там се крие проблема
Даам
При мен с вентилацията всичко беше 6.
Но според мен по скоро ако има запушване, ще избие от някоя семерина.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 78 госта