Пали и гасне..

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Иван Златков
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2016, 18:07
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Пали и гасне..

Мнение от Иван Златков » 16 окт 2016, 18:39

Моля,за помощ колата ми е фокус 2 1.8тдци 115 кс 2007 .Проблема е следния когато колата е студена ,пали работи 4,5 секунди и гасне сама .... след няколко завартания или изобщо не иска за запали или си запали и няма проблем ,примерно 4-5 дни после пак и скимне ,че не иска да запали .Днес и проверих свещите всички работят.Смених и датчика ма разпределителнич вал,но проблема остава . Егр клапана е софтуерно изкл,но проблема остава ,когато е топла колата няма проблем .Предварително се извинявам ,ако темата не е за този раздел .

btzvetanov
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 13 юли 2016, 23:23
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 (Zetec SE) комби
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: Пали и гасне..

Мнение от btzvetanov » 16 окт 2016, 20:35

Най-вероятно гълташ въздух от някъде. Някое горивно съединение е поохлабило при спадането на температурите на околния въздух и като изстине двигателя, от там засмуква въздух. Поогледай дали някъде не сълзи нафта и леко дозатегни.

Потребителски аватар
Иван Златков
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2016, 18:07
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Пали и гасне..

Мнение от Иван Златков » 16 окт 2016, 23:56

Забравих да спомена ,че и при топъл двигател също го прави ,в движение не гасне , горивния филтър е сменен.Не съм забелязал да има течове на нафта,кото купих колата измих двигателя и ако има нещо щях да забежа .

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Пали и гасне..

Мнение от Dimitar Mihov » 20 окт 2016, 12:13

Причините могат да бъдат много и най-разнообразни. По-добре отиди на диагностика, да я закачат на компютъра все ще е записала някаква грешка, която да ви даде насока къде да търсите. За да гасне и да на пали в някоя от двете системи - електрическа и/или горивна има проблем. Ако елиминираш електрическата (акумулатор, кабели, свещи и т.н.), остава горивната (филтър, датчици, помпа, дюзи). Няма да стане във форума и с хвърляне на боб.

Потребителски аватар
Иван Златков
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2016, 18:07
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Пали и гасне..

Мнение от Иван Златков » 02 ное 2016, 22:31

Направих диагностика и се оказа ,че е записано като грешка "пад на напрежение" в 5v-та верига съответно датчиците не връщат към компютъра правилна информация и колата гасне ...лошото е ,че го прави когато и скимне и не можем да открием проблема и от къде идва този пад на напрежение към датчиците...

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пали и гасне..

Мнение от specialista » 03 ное 2016, 23:57

Иван Златков написа:Направих диагностика и се оказа ,че е записано като грешка "пад на напрежение" в 5v-та верига съответно датчиците не връщат към компютъра правилна информация и колата гасне ...лошото е ,че го прави когато и скимне и не можем да открием проблема и от къде идва този пад на напрежение към датчиците...

Я моля те вземи ми напиши номера на грешката която записва колата!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 64 госта