Пали с няколко идеи по бавно

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 06 дек 2016, 11:28

Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от specialista » 07 дек 2016, 23:21

torcheto написа:Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.
Уверявам Ви,че няма как да чуете някакъв шум отнасяш се за циркулацията на горивото!
Ако се чува нещо каквото и да е ,то това говори за някакъв проблем.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 16 сеп 2017, 07:38

Студена започна да пали на втория път.Когато си направи оптималната температура двигателя ,го загасям и пак паля нч четвърт.След 5-10минути на 2-3секунда.Моля помагайте ,че много ме дразни.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от OgiDogi » 16 сеп 2017, 12:37

torcheto написа:
16 сеп 2017, 07:38
Студена започна да пали на втория път.Когато си направи оптималната температура двигателя ,го загасям и пак паля нч четвърт.След 5-10минути на 2-3секунда.Моля помагайте ,че много ме дразни.
Провери си подгряващите свещи и захранването им.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 16 сеп 2017, 13:47

Не е от подгревните свещи.Имал съм проблеми с тях ,симптоите са други.Сменял съм ги,но няма промяна.Проблема за мен е в горивната система.

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от Penyo63 » 16 сеп 2017, 15:27

Прежали едни 10 лв . За да купиш едно възвратно клапанче.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 05 окт 2017, 14:25

Ръчната помпа за подкачване на нафтата съм е ревизирал.Бутона при натискане е твърд.Когато въртя на стартер не пуши ,чак като запали пропуша за секунда и изчиства.Двигателя работи равномерно,не усещам да има въздух.Клапан egr участва ли в паленето.Ако не затваря добре ,какво отражение дава при пуск.Ще съм благодарен да чуя компетентни мнения.

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re:Студена пали на втория път

Мнение от torcheto » 05 окт 2017, 15:53

torcheto написа:
06 дек 2016, 11:28
Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 10 дек 2017, 16:58

Има възвратен клапан пред гнп.Няма промяна.Пали бавно при студен и топъл двигател.Стартер обслужен и сменен бендекс и стартово реле.Дюзи не са проверявани.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от OgiDogi » 10 дек 2017, 17:23

Дизел пали трудно заради:
- въздух
- свещи
- центровка

Давай, проверявай нататък...
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от ЯЛТА » 10 дек 2017, 19:52

OgiDogi написа:
10 дек 2017, 17:23
Дизел пали трудно заради:
- въздух
- свещи
- центровка

Давай, проверявай нататък...
Аааа, и заради износени втулки на ротора на електромотора/стартера.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 14 дек 2017, 13:23

Втулките на ротора са проверени.При първо стартиране не пали и не излиза нищо от аспуха.На подкачваща помпа е сложен резервен комплект,помпиш на контакт и няма палене.Има възвратен клапан между филтъра и гнп.На второ стартиране пали добре.Съмнявам се в гнп,какво може да е.

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от ivo_63 » 14 дек 2017, 17:18

Колега , измери компресията на двг.

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 14 дек 2017, 18:38

Компресия не е мерена,но на 1 без газ върви по.нагорнище и не гори масло повече от 800гр/10000.Когато е загася и запаля веднага на четвърт,а след 2 минути след първата секунда

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от ivo_63 » 14 дек 2017, 18:45

Когато падне компресията точно такъв е ефекта. Като падне още малко изобщо няма да пали на ниски температури. Измери я , не е нещо сложно или скъпо. Провери си центровката на двигателя, от бутнат разпределителен вал имах компресия 22 , Специалиста презацепи разпр. вал , пренареди клапаните и оооо чудо. Иначе разбирачите ми казаха , немедлено да цепя мотора. Това беше преди 6 години , колата отдавна я продадох и я виждам редовно да се движи през зимата.

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 14 дек 2017, 19:12

Мисля че е центровка

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от Penyo63 » 14 дек 2017, 21:12

Възможно да е центровка, Малко жокери: Ако е отишла на предварение двигателя пали по-трудно студен, топъл може и да не усетиш по-трудното палене, по-твърда работа, повече върви,малко повече пуши с малко черно повече синьо при първия старт за деня и т.н. При закъснение двигателя пали по-трудно студен. по мека работа,малко повече пуши синьо, малко му се губи пъргавината и т.н. Ако някой колега се сеща и за други признаци за неправилна центровка може да ме допълни. За меренето на компресията важна е стойноста като цифра но е по важна разликата, между отделните цилиндри.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 15 дек 2017, 11:54

Колеги.може ли да се повиши налягането на гнп. за да може при първоначален старт да няма закъсняло палене.Подчертавам при топъл двигател и загася и веднага запаля отлично след 2-3 минути около 2секунди.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от specialista » 17 дек 2017, 12:14

Няма пушек=няма впръскване!
При всички останали случай които сте изброили(центровки,компресия и т.н.)
ако има впръскване а не пали поради друга причина,от ауспуха ще пуши!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

Re: Пали с няколко идеи по бавно

Мнение от torcheto » 17 дек 2017, 12:52

Възможно ли е да взема въздух от клапана за обратна нафта или клапана за пуск стоп гориво без да се вижда сълзене или теч.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта