Водородно почистване

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
infesta
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 10 апр 2016, 14:47
Модел на автомобила: Ford, Mondeo, MK3, 2007, 2.0, TDCi, 115 hp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Водородно почистване

Мнение от infesta » 30 яну 2017, 17:54

Колеги какво мислите за услугата "водородно почистване", която напоследък гледам че набира скорост ?
Има ли смисъл от такова почистване и дали реално чисти двигател, турбо и т.н. или всичко е маркетинг и бизнес за шарани ?

Потребителски аватар
dmastard
потребител
потребител
Мнения: 239
Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
Status: Извън линия

Re: Водородно почистване

Мнение от dmastard » 30 яну 2017, 20:16

И на мен ми е интересно!

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Водородно почистване

Мнение от OgiDogi » 30 яну 2017, 20:50

infesta написа:
30 яну 2017, 17:54
Колеги какво мислите за услугата "водородно почистване", която напоследък гледам че набира скорост ?
Има ли смисъл от такова почистване и дали реално чисти двигател, турбо и т.н. или всичко е маркетинг и бизнес за шарани ?
Докато работех в автосервиз, какви ли не гимнастики съм пробвал за почистване на колектори, горивни камери и "разпичане" на спечени сегменти - никакви агресивни химии не помагат така, както механичното почистване след разглобяване. Няма как най-лекият химичен елемент, който ще се носи по горните повърхности на въздушни пътища и горивни камери (т.е. няма да влезе в контакт със всички повърхности), да почисти каквото и да е. Още повече, че ако не е в химично съединение, водородът сам по себе си не е агресивен, а за да влезе в такова - трябва да приеме или да отдели енергия. Такава ситуация ще се получи само при изгаряне в цилиндъра, при свързване с кислорода от въздуха ще отдели повече топлина и най-много да спече още повече ситуацията.
Цялата работа е като една джаджа, дето се бутала на мястото на запалката и ти филтрирала тоците в инсталацията, което водело до 20-30% икономия на гориво - лапнишарански бръщолевения, който клъвне...
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта