Фокус мк3 1.6 tdci 115 к.с. - има ли проблем с турбините
Публикувано: 02 мар 2017, 15:49
Здравейте позволявам си да пусна темата и тук освен в другия форум, но може да има тук колеги, които не четат там а да искат да помогнат.
Оглеждам се за нова "стара" кола 2012-2013 година и съм се насочил към фокус мк3 1.6 tdci 115 к.с. купуван от МП с история.
Като цяло четох, че това е нов мотор слаган след 2011 с 8 клапана и при него може би са отстранени неприятните проблеми с повредите в турбината заради запушени маслопроводи. За съжаление не никъде в нашите форуми и в чуждите (английските) не откривам дали наистина има промени направени, които да подобрят ситуацията с чупенето на турбото.
Повечето информация е за по-старите версии 109к.с. 90 к.с. и навсякъде има информация, как нагар от дюзите( влиза в маслото, след това отива в маслопровода на турбото и запушва цедка и от там турбото остава с недостатъчно масло и заминава.
Въпросът ми е ако някой знае / чел или патил дали има наистина направено нещо за да не стават тези лоши неща. Ако пък е същата работа има ли нещо което да се направи или прави за да се предотврати това (смяна на маслопровод, смяна на уплътнения на дюзи) освен редовната смяна на читаво масло и филтър.
Има ли някакви други болежки (вече доста време е на бял свят този двигател). Дюзите ремонт държат ли или само смяна?
Благодаря предварително на тези които ще се отзоват защото ми се иска ако има как да не се хвърля в джаза и то за една шапка пари.
Оглеждам се за нова "стара" кола 2012-2013 година и съм се насочил към фокус мк3 1.6 tdci 115 к.с. купуван от МП с история.
Като цяло четох, че това е нов мотор слаган след 2011 с 8 клапана и при него може би са отстранени неприятните проблеми с повредите в турбината заради запушени маслопроводи. За съжаление не никъде в нашите форуми и в чуждите (английските) не откривам дали наистина има промени направени, които да подобрят ситуацията с чупенето на турбото.
Повечето информация е за по-старите версии 109к.с. 90 к.с. и навсякъде има информация, как нагар от дюзите( влиза в маслото, след това отива в маслопровода на турбото и запушва цедка и от там турбото остава с недостатъчно масло и заминава.
Въпросът ми е ако някой знае / чел или патил дали има наистина направено нещо за да не стават тези лоши неща. Ако пък е същата работа има ли нещо което да се направи или прави за да се предотврати това (смяна на маслопровод, смяна на уплътнения на дюзи) освен редовната смяна на читаво масло и филтър.
Има ли някакви други болежки (вече доста време е на бял свят този двигател). Дюзите ремонт държат ли или само смяна?
Благодаря предварително на тези които ще се отзоват защото ми се иска ако има как да не се хвърля в джаза и то за една шапка пари.