Проблемче с ескорТче

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Проблемче с ескорТче

Мнение от Mladeja » 11 яну 2007, 22:36

нов съм в този форум(току що се регистрирах)наскоро си купих Ford-че ескорт 1.6 бензин 85г.(първата ми собствена кола) нали знаете като се купи кола първата работа която се прави е да се сменят масла филтри ремъци т.н.т. Смених маслото и след няколко хиляди(1000км.) километра започна да ми свети лампата за маслото,когато колата е на празен ход,а масло имам следя го по"щеката"на мотора.Сменил съм основни и мотовилкови лагери с нови.старите бяха направо приключили курса,а проблема си остана.Маслото ми е 15W40 Aral-дали то не идва тънко за този уморен вече мотор?Другото което направих е-на маслента помпа,на байпасния клапан му подложих една гайка на пружината(за да бъде по-натегната) и положението се оправи за малко.Въпроса ми е
Има ли някой с подобен проблем и ако има да каже как аджеба се е справил с него?

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 11 яну 2007, 23:49

Лампата за маслото не свети ли и при прекалено ниски обороти на двигателя и не създава достатъчно налягане на маслото ?
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
kolef
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 09 дек 2006, 09:49
Модел на автомобила: совалка
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от kolef » 12 яну 2007, 10:13

И на моята като загрее почва да свети тая лампа, но тогава оборотите падат под 500 :roll: и понякога даже гасне, а мисля че трябва да са около осемстотин .. кофти настройка на карбуратора при мене :?

Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

аз

Мнение от Mladeja » 12 яну 2007, 18:09

само
Последна промяна от Mladeja на 29 мар 2007, 20:14, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 12 яну 2007, 21:27

Най-напред измери налягането с манометър.При загрял мотор ако е около 0,5-1 атм. всичко е наред

crazy_dude
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 20 дек 2006, 09:40
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.6 16v '95
Местоположение: Божурище
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от crazy_dude » 13 яну 2007, 15:39

Не е ли възможно самия датчик на маслото да бъзика работата, защото аз имах преди време такъв проблем!?

Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от Mladeja » 13 яну 2007, 19:30

crazy_dude написа:Не е ли възможно самия датчик на маслото да бъзика работата, защото аз имах преди време такъв проблем!?
Значи първата ми работа ми бе да сменя датчика взех един от магазините EURO 07 за 2.50лв. но с това проблема ми не се реши.
Днес смених маслото сложих по-гъсто,също така забелязах че старото масло е много рядко и мирише на бензин извадих и бензиновата помпа(която ме съмняваше че вкарва бензин в картера)но при нея нямаше проблем.Сега с това масло е по-добре(МАЙ СЪМ ЗА ОСНОВЕН РЕМОНТ)вече не знам кво да правя...Пък колата си я бива като за 20-годишна[/url][/code]

rollmann
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 12 ное 2006, 22:47
Модел на автомобила: ford escort 1.8 EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от rollmann » 13 яну 2007, 19:58

Приятелю маслената помпа не ти е наред щом не качва достатъчно масло лампата ще ти свети а за основен ремонт ще си ако маслото ти се харчи тоест да го гори, маслените сегменти кето заминат и ще почне да харчи много масло, но това няма нищо общо с малкото налягане, което помпата ти създава

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

стара кола

Мнение от tata1971 » 13 яну 2007, 22:01

Ех че неприятно!Познавам човек с такъв проблем на АУДИ100 и той купува някакво спейшъл масло от Европата.Пишеш че си сменил основни и мотовилкови лагери-ех ама сети ли се да замериш коляновия вал/конусност бъчвообразност елипсовидност/ или само ги смени.Има някакви граници на износване на колянвия вал а оттам и 1 шлайф 2-ри 3-ти и т.н. и съответно 1 2 3 размер лагери.
Успех от мен!
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: стара кола

Мнение от Mladeja » 13 яну 2007, 22:25

tata1971 написа:Ех че неприятно!Познавам човек с такъв проблем на АУДИ100 и той купува някакво спейшъл масло от Европата.Пишеш че си сменил основни и мотовилкови лагери-ех ама сети ли се да замериш коляновия вал/конусност бъчвообразност елипсовидност/ или само ги смени.Има някакви граници на износване на колянвия вал а оттам и 1 шлайф 2-ри 3-ти и т.н. и съответно 1 2 3 размер лагери.
Успех от мен!
Ами ако не бях олучил ремонта на лагерите,нали до сега(около 2000км.) щеше да се чуват разни шумове глухи удари и т.н.т.,а такова нещо не се чува.Нито има детонация нищо значи коляновия вал няма износване все пак преди да взема лагерите го пипах за ненормални грапавини но наистина не съм го замервал.
А ве ще отворя мотора и това е аз си мисля че проблема ми е наистина в масленната помпа(ама тя е само едно зъбно колело нищо друго кво може да и стане?).Колкото до границите на износване за съответния ремонт ми се ще да ги имам,но нямам никакви каталози и програми с ремонтните размери.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 14 яну 2007, 01:38

Ти с карбуратор ли си ? Ако си с еднокамерен форд w , да знаеш че от него е бил бензина в маслото и заради това са ти заминали лагерите.За маслото може и да имаш частично запушена магистрала може би. Инфо за форда има тук в софтуер и документация.
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
mITE
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от mITE » 17 яну 2007, 13:15

според мен 15W40 за стара кола си е направо убийствено!прекалено финно е-колкото и да запазен мотора не е като да е нов!!!!
"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 17 яну 2007, 14:07

mITE написа:според мен 15W40 за стара кола си е направо убийствено!прекалено финно е-колкото и да запазен мотора не е като да е нов!!!!
Е няма грес да бута пък! :shock:

Потребителски аватар
mITE
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от mITE » 17 яну 2007, 14:21

ееее веднага-ГРЕС!!!!не, ама минерално или полу-синтетика е напълно нормално това имах предвид!!! Със здраве
"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 яну 2007, 14:55

mITE написа: ...
Останахме дълбоко замислени :shock:
Аз лично не те разбрах но ако стъпя на база опит и знания може и да разбера кво искаш да кажеш ... но може и да не уцеля ... ще пробвам на врачка :?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта