Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 13 окт 2008, 16:26
- Модел на автомобила: PEUGEOT
- Status: Извън линия
Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Здравейте ,
от скоро съм собственик на Ford C-Max 1,8 Duratec HE 120 коня (2003г.). Като цяло съм доволен от колата ,но имам един въпрос относно съвместимост на въпросните ''вихрови клапи''. Става ли ремонтния к-т с каталожни номера 1317276 и 1317278 за моя двигател. Гледам ,че навсякъде пише ,че е за 2,0 duratec. За момента нямам никакви проблеми с тези клапи , няма шумове и тн. , но искам да ги сменя.
Номер на рама - WF0MXXGCDM3U78924.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Поздрави,
от скоро съм собственик на Ford C-Max 1,8 Duratec HE 120 коня (2003г.). Като цяло съм доволен от колата ,но имам един въпрос относно съвместимост на въпросните ''вихрови клапи''. Става ли ремонтния к-т с каталожни номера 1317276 и 1317278 за моя двигател. Гледам ,че навсякъде пише ,че е за 2,0 duratec. За момента нямам никакви проблеми с тези клапи , няма шумове и тн. , но искам да ги сменя.
Номер на рама - WF0MXXGCDM3U78924.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Поздрави,
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 13 окт 2008, 16:26
- Модел на автомобила: PEUGEOT
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Никои ли не знае дали са съвместими?
-
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 08 фев 2011, 12:14
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 2005 sold, Fusion 1.4 TDCI 2009 sold, Focus 1.6 Ecoboost 2012 sold, Volvo V60 2016, Toyota LC120 2008
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Двигателя не е ли 125 кс?
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 13 окт 2008, 16:26
- Модел на автомобила: PEUGEOT
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Здравей ,
не е 125 коня , води си се 120 ,ето и какво излиза по VIN декодера
Parameter Value
Title Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07, 1.8L Duratec HE PFI (120PS), Honour Green (Metallic)
VIN Number WF0MXXGCDM3U78924
Type Approval Number (TAN) E13*2001/116*0109
Vehicle Line Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Permanent link http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/ford_eu ... u=u8dwyh6n
' Primary Features
Body Style 5 Door UAV
Version Series 45
Engine 1.8L Duratec HE PFI (120PS)
Emission Stage IV Emissions
Transmission 5-Speed Manual Trans - MTX75
Drive LHD FWD
Paint Honour Green (Metallic)
Interior Fabric Humy / Mondus / Dark Flint
Air Conditioning Manual Air Conditioning
Build Date 12.11.2003
Territory (+)"CH"
не е 125 коня , води си се 120 ,ето и какво излиза по VIN декодера
Parameter Value
Title Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07, 1.8L Duratec HE PFI (120PS), Honour Green (Metallic)
VIN Number WF0MXXGCDM3U78924
Type Approval Number (TAN) E13*2001/116*0109
Vehicle Line Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Permanent link http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/ford_eu ... u=u8dwyh6n
' Primary Features
Body Style 5 Door UAV
Version Series 45
Engine 1.8L Duratec HE PFI (120PS)
Emission Stage IV Emissions
Transmission 5-Speed Manual Trans - MTX75
Drive LHD FWD
Paint Honour Green (Metallic)
Interior Fabric Humy / Mondus / Dark Flint
Air Conditioning Manual Air Conditioning
Build Date 12.11.2003
Territory (+)"CH"
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Ще пусна и тук написаното от мен, тъй като е в по-правилната тема
Странно е защо форума не изобилства от проблема на вихровите клапи (на смърта както им казват по-долу във видето) при двигатели 1.8 и 2.0 дуратек.
От известно време при мен колата трака като на клапани, но като чели звука идва от колектора и най-вероятно е от клапите. В английския форум силно препоръчват да се отстранят изцяло и да се затапи отстрани дупката, която оставя, а не да се сменят с нови. Поведението на колата нямало да се промени, но малката информация, която има по БГ и във форума, чета, че колата ще се "спъне" доста. Така ли е в действителност и какво е най-правилното решение?
Прилагам линк за статията http://www.talkford.com/community/topic ... 20manifold
Видеоклипа
https://www.youtube.com/watch?v=amRXA22ofds
Странно е защо форума не изобилства от проблема на вихровите клапи (на смърта както им казват по-долу във видето) при двигатели 1.8 и 2.0 дуратек.
От известно време при мен колата трака като на клапани, но като чели звука идва от колектора и най-вероятно е от клапите. В английския форум силно препоръчват да се отстранят изцяло и да се затапи отстрани дупката, която оставя, а не да се сменят с нови. Поведението на колата нямало да се промени, но малката информация, която има по БГ и във форума, чета, че колата ще се "спъне" доста. Така ли е в действителност и какво е най-правилното решение?
Прилагам линк за статията http://www.talkford.com/community/topic ... 20manifold
Видеоклипа
https://www.youtube.com/watch?v=amRXA22ofds
Последна промяна от Eastbourne на 19 май 2017, 09:11, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 13 окт 2008, 16:26
- Модел на автомобила: PEUGEOT
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Аз този клип съм гледал и статията съм я чел , по-принцип нямам никакви проблеми с клапите (шум , тракане и тн.) , но исках да разбера дали са съвместими с тези на 1,8 125 коня и 2,0 145 коня. Вече ми изработиха втулки от тефлон и чакам да ми изработят на лазер самите клапи от неръждавейка. искам да ги направя тези клапи едни път и да не треперя дали утре ще се счупят или не. Ето аз от коя тема съм взаимствал решението на проблема. Като направя всичко ще кача снимки.
https://www.drive2.ru/l/8601672
https://www.drive2.ru/l/8601672
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Ами щото повечето карат Дизели, виж колко въпроси има за калпавите дюзи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
За клапите е писано и съм обяснявал не веднъж. На дизел махането не съм пробвал какъв е ефекта във вървенето, но на бензиново Мондео по искане на клиента ги махнах, после той сам дойде да му сложа нови. Колата е много умряла в ниския режим, а той е важен при движение в града.
Клапите имат две разновидности, така че по VIN проверка и се уточняват.
vanko306. това, което пишеш за МЕТАЛНИ КЛАПИ !!! е най-големия автогол, който можеш да си направиш!!! Преди да правиш глупости, потърси информация какво се чупи и разпада на тези клапи. Като са разбият лагерните основи на корпусите, те прерязват оста и има попадение в цилиндрите. Сложиш ли метални, става по-тежка цялата конструкция и счупването на оста е въпрос на време.
Ако слагаш тефлонови втулки, средната по-добре не я слагай, там е вакуума за управлението на клапи и пр. Последната втулка не съм сигурен дали може да се сложи така, щото преди седмица сглобих такива колектори и ми се струва, че оста ще е къса, ама трябва да се пробва.
Новите клапи идват с допълнителни втулки, които лагеруват между 1-2 и 3-4 всмукателен канал и карат много повече от оригиналните.
Поздрави
Клапите имат две разновидности, така че по VIN проверка и се уточняват.
vanko306. това, което пишеш за МЕТАЛНИ КЛАПИ !!! е най-големия автогол, който можеш да си направиш!!! Преди да правиш глупости, потърси информация какво се чупи и разпада на тези клапи. Като са разбият лагерните основи на корпусите, те прерязват оста и има попадение в цилиндрите. Сложиш ли метални, става по-тежка цялата конструкция и счупването на оста е въпрос на време.
Ако слагаш тефлонови втулки, средната по-добре не я слагай, там е вакуума за управлението на клапи и пр. Последната втулка не съм сигурен дали може да се сложи така, щото преди седмица сглобих такива колектори и ми се струва, че оста ще е къса, ама трябва да се пробва.
Новите клапи идват с допълнителни втулки, които лагеруват между 1-2 и 3-4 всмукателен канал и карат много повече от оригиналните.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 13 окт 2008, 16:26
- Модел на автомобила: PEUGEOT
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Мерси за съвета "fordmaniac" , така или иначе съм ги поръчал вече , ако наистина станат тежки няма да ги слагам , ще сложа старите пластмасовите. За втулката в средата няма да има проблем , защото квадратната ос ще лагерува в отвор и въздуха ще преминава свободно. Ако втулката запушва с външният си диаметър отвора за вакума тогва ще я пробия перпендикулярно (не съм го разглобил още и не знам точно как стои въпроса).
". Последната втулка не съм сигурен дали може да се сложи така, щото преди седмица сглобих такива колектори и ми се струва, че оста ще е къса, ама трябва да се пробва." Това не разбрах за коя втулка се отнася , за тази между 3 и 4 или за най-последната тапа.
Колега пуснах това запитване във форума защото не знам дали тези 1317276 и 1317278 оригинални каталожни номера на к-т клапи и втулки (дават ги само за 2,0 кубика) , ще станат на моя двигател 1,8 120 коня. Но не получих конкретен отговор и затова реших да побългарявам.
Благодаря отново за съветите, ще ги имам впредвид.
". Последната втулка не съм сигурен дали може да се сложи така, щото преди седмица сглобих такива колектори и ми се струва, че оста ще е къса, ама трябва да се пробва." Това не разбрах за коя втулка се отнася , за тази между 3 и 4 или за най-последната тапа.
Колега пуснах това запитване във форума защото не знам дали тези 1317276 и 1317278 оригинални каталожни номера на к-т клапи и втулки (дават ги само за 2,0 кубика) , ще станат на моя двигател 1,8 120 коня. Но не получих конкретен отговор и затова реших да побългарявам.
Благодаря отново за съветите, ще ги имам впредвид.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford- ... xyHntSZnp3
Това са тези клапи, които са пластмасови, но това което гледам от клипа на 5:57 - металната пръчка. В действителност не се ли чупи тя и парче от нея да попада в двигателя?
В края на краищата ще е достатъчно ли да се сменят само тези пластмасови клапи (и гарнитурите на клапите евентуално) или трябва и металната пръчка? Нея не я откривам като част дори и по ибей
Това са тези клапи, които са пластмасови, но това което гледам от клипа на 5:57 - металната пръчка. В действителност не се ли чупи тя и парче от нея да попада в двигателя?
В края на краищата ще е достатъчно ли да се сменят само тези пластмасови клапи (и гарнитурите на клапите евентуално) или трябва и металната пръчка? Нея не я откривам като част дори и по ибей
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 13 окт 2008, 16:26
- Модел на автомобила: PEUGEOT
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Да това са клапаите, в Мото-Пфое на поръчка са 37лв. на брой. Не е скъпо , но както писах по-горе , не знам дали ще станат за моя двигател.За 2,0 куб. стават.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Под линка http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford- ... xyHntSZnp3
има надпис This item fits with these vehicles: [show all compatible vehicles] и са изброени всички модели на Мондео, но би трябвало да паснат и на нашите фокуси ц-макс 1.8
Под видеото, човекът е приложил линкове за всички части от къде ги е поръчвал https://www.amazon.co.uk/d/e4e/Ford-Gen ... rd+1317276
та тук може да се намерят на 41 паунда
Ако ще ги поръчваш през мотопфое, то даваш VIN на колата. Така работят
Тази пръчка, на която се държат клапите и на която се вижда, че е леко нарязана, тя сменя ли се? Няма ли опасност и тя да направи нещо? Човека от видеото я завъртя на 180 градуса и я обръща на обратно. Явно върши работа
Относно втулките между каналите (6:32 от видеото) не виждам да е показано в ибей, че вървят заедно с клапите,а и човека от видеото казва, че са много скъпи и не си заслужава да се купува изобщо нови втулки ако са износени както и нови клапи. Втулките ги показва по 40 паунда. Ако изобщо се прави ремонт и втулките и клапите са износени, то най-добре нов колектор (225$) с най-късна версия, на който е решен проблема
има надпис This item fits with these vehicles: [show all compatible vehicles] и са изброени всички модели на Мондео, но би трябвало да паснат и на нашите фокуси ц-макс 1.8
Под видеото, човекът е приложил линкове за всички части от къде ги е поръчвал https://www.amazon.co.uk/d/e4e/Ford-Gen ... rd+1317276
та тук може да се намерят на 41 паунда
Ако ще ги поръчваш през мотопфое, то даваш VIN на колата. Така работят
Тази пръчка, на която се държат клапите и на която се вижда, че е леко нарязана, тя сменя ли се? Няма ли опасност и тя да направи нещо? Човека от видеото я завъртя на 180 градуса и я обръща на обратно. Явно върши работа
Относно втулките между каналите (6:32 от видеото) не виждам да е показано в ибей, че вървят заедно с клапите,а и човека от видеото казва, че са много скъпи и не си заслужава да се купува изобщо нови втулки ако са износени както и нови клапи. Втулките ги показва по 40 паунда. Ако изобщо се прави ремонт и втулките и клапите са износени, то най-добре нов колектор (225$) с най-късна версия, на който е решен проблема
Последна промяна от Eastbourne на 19 май 2017, 13:50, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 13 окт 2008, 16:26
- Модел на автомобила: PEUGEOT
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Да поръчват се в Мото-Пфое по VIN , въпросе е ,че за моита кола не излизат като резервна част.Да за 1,8 125 коня стават със сигурност , но за моито гюбре не знам. Тази цена която съм посочил 37лв. е само за клапите без втулките. Те са още по 75 лв. бройката (трябват 2бр.). Ако знам , че ще станат за моя двигател ще си купя от МП клапите , а втулките както писах ми ги направи стругар за без пари.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Formaniac, какво имаш в предвид под две разновидности? Под номер 1317276 в Мото Пфое не дават ли само един модел?fordmaniac написа: ↑18 май 2017, 20:18
Клапите имат две разновидности, така че по VIN проверка и се уточняват.
Питам, защото на моя С-Мах в МП ми казаха, че не продават като отделна част клапите, а вървели в комплект с целия колектор. Чудя се дали да пробвам с клапи 1317276, които ги дават за Мондео, дали ще паснат на С-Мах.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Сетих се за още нещо: Знае ли някой къде мога да си направя такива втулки като колегата дето е писал по-горе, че в МП струват бая, а трябват две?
Интересното при мен е, че такива изобщо липсваха във всмукателния колектор. Нямам представа дали е нормално това.
За това става дума:
Интересното при мен е, че такива изобщо липсваха във всмукателния колектор. Нямам представа дали е нормално това.
За това става дума:
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Вихровите клапи имат две основни версии 2000 - 2002 и 2002 нататък.
И стария и новия колектор си патят, вече съм правил 2011 г. и се оказа че е все тая версията.
Не се връзвай на приказки от 1001 youtube . Ще поясня : в оригинал на всички модели колектори НЯМА междинните втулки. Те са измислени после и няма как да са износени, но да се сглоби без тях е абсолютно безсмислено.
Относно липсващи модели, има приравнителни каталози и там са дадени и Фокус и Ц-Макс .
Поздрави.
И стария и новия колектор си патят, вече съм правил 2011 г. и се оказа че е все тая версията.
Eastbourne написа: ↑19 май 2017, 13:24човека от видеото казва, че са много скъпи и не си заслужава да се купува изобщо нови втулки ако са износени както и нови клапи.
Не се връзвай на приказки от 1001 youtube . Ще поясня : в оригинал на всички модели колектори НЯМА междинните втулки. Те са измислени после и няма как да са износени, но да се сглоби без тях е абсолютно безсмислено.
Относно липсващи модели, има приравнителни каталози и там са дадени и Фокус и Ц-Макс .
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за вихрови клапи на Ford C-Max 1.8 бензин 120 коня
Къде ги има тези приравнителни каталози?fordmaniac написа: ↑10 авг 2018, 20:04
Относно липсващи модели, има приравнителни каталози и там са дадени и Фокус и Ц-Макс .
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта