Страница 1 от 1
теч на антифриз
Публикувано: 12 яну 2007, 20:49
от Jani_Petrov
Става дума за Форд Ескорт 1.6 EFI . От дясно някаде около ангренажния ремък около ролката на коляновия вал, или малко над нея, не се вижда точно се получи теч на антифриз. свалих капака на ангренажа и пак не виждам откъде точно тече, отворих капачката на разширителния съд ,взе въздух и теча се усили. Значи някаде има гояма дупка, само незнам от какво е или пък от какво се е получила?
Някой наясно ли е, разглобявал ли е такова чудо и може ли да помага, че аз още несъм разглобявал и непредполагам от какво може да е ? ? ? ? ?
Публикувано: 12 яну 2007, 20:57
от Anton Tonchev
колега ,виж дали има ,,тапа,, на главата !!!Диаметъра май е около 20-30mm, тя изгнива и почва да тече.Другото е по-гадно -гарнитура на главата.може и водна помпа но тя е по ниско от главатаи ролката.
Баджанака има сервиз във Варна това му е telefona0898642278
.
Публикувано: 12 яну 2007, 21:08
от Jani_Petrov
значи теча е ниско долу, не се вижда точно като се свали капачето на ремака горе. мисля че е някаде непосредствено над ролката на коляновия вал
Публикувано: 12 яну 2007, 22:06
от Anton Tonchev
значи е помпата.обади се на баджанака той има сервиз при теб.някъде към ,,Воденицата,,или,Мелницата,, по пътя за каменармалкo над,,СБА,,
Re: .
Публикувано: 13 яну 2007, 15:31
от crazy_dude
Jani_Petrov написа:значи теча е ниско долу, не се вижда точно като се свали капачето на ремака горе. мисля че е някаде непосредствено над ролката на коляновия вал
Същото като при мен........оказа се водната помпа....
И не знам как е на ескорта, ама на мен ми разкачиха половината двигател за да я сменят!
Публикувано: 14 яну 2007, 16:45
от Jani_Petrov
за колко време става смяната и колко струва ремонта + частите
Публикувано: 14 яну 2007, 17:58
от Anton Tonchev
това 1,6 ЕФИ 8 v или 16 v?и коя година е?
Публикувано: 15 яну 2007, 10:09
от nikolovvd
100 % водна помпа. Щом теча се усилва като отвиеш капачката - това трябва да е. Такива неща се случват, когато ремъка е бил пренатегнат. Разбива се едно нещо като семеринг (не се сещам как се казва), което непозволява на антифриза да излезе през лагерите на водната помпа и антифриза влиза по остта и се разбиват лагерите. Ако е това няма да е лошо в сервиза да ти проверят и генератора за луфтове, защото всяко зло не идва само.
Публикувано: 15 яну 2007, 10:14
от mrdds
nikolovvd написа:100 % водна помпа. Щом теча се усилва като отвиеш капачката - това трябва да е. Такива неща се случват, когато ремъка е бил пренатегнат. Разбива се едно нещо като семеринг (не се сещам как се казва), което непозволява на антифриза да излезе през лагерите на водната помпа.
....фибър
Гадно наистина.
Публикувано: 15 яну 2007, 10:22
от nikolovvd
Да бе фибър беше.

Публикувано: 15 яну 2007, 11:01
от Jani_Petrov
forda e 1.6 EFi 8V 1991. 105 ks. Има го по подробно в раздел ПРОДАВАМ, защото си купих вече друга кола. Има и снимка. Иначе сам си много доволен от него, ама пусти му жени кат искат повече врати и тъй се получава.
